2.

44 7 2
                                    

Až najednou do nás vrazil nějakej frajer...

Jen jsem se otočila a koukla do jeho krásných, velkých, zářivých, modrých oči. Celá jsem stuhla a byla unešená z něho.
Měla jak říkám dokonalý oči, hnědé vlasy zčesané nahoru, byl vysoký, takže jsem se samozřejmě s mojí výškou musela koukat nad sebe. :D
Na sobě měl basketbalovou bundu, černé "volnejsi" džíny a bílé tričko.
Byl úžasný a asi půl minuty jsem na něj zyrala až pak mi došlo že na mě kouká on i brácha.
Až jsem se spamatovala řekla jsem :
"O-Omlouvám se,,
"To nic, moje chyba, mimochodem, jmenuji se Justin, Justin Klein,,. Řekl a usmál se na mě. Já zase skamenila z něho dokonalosti a úžasného, sladkého výrazu. Měla jsem pocit že mám cukrovku.
Kouktavě jsem rekla: "J-Já jsem Andy,,.
Pousmal se a rekl: "Co kdybych tě jako omluvu vzal do kina?,,
"Moc ráda,,odpověděla jsem mu a usmála se na něj. Samozřejmě tak, aby nevěděl že bych křičela.
Mrknul na mě a ODEŠEL.
Než jsem se spamatovala tak jsem si uvědomila že uz vedle mě nestojí brácha. Pak jsem ho uviděla s bandou kluků jak se spolu bavi. Byl tak i Juss, tak jsem neváhala a šla tam.
Brácha na mě koukal vyděšeně. Pak jsem se nebála a řekla: Ahoj, ukázali by jste nám s bráchou ředitelnu??,, Samozřejmě mile, aby to nevypadalo sobecky. Celou dobu jsem koukala jen na Justina, jelikož jsem z něj unešená. Je tak sladký a milý. ❤

Když nás společně s bandou dovedli k ředitelně tak Juss na me mrknul a rekl: "Tak dnes v 7?,,
Já se usmála a řekla. "Vyzvedni mě,,
Samozřejmě mu řekla kde. 😅
Kdyz jsem to dopovedela všichni odešli jelikož zvonilo na novou hodinu a my mohli navštívit pana ředitele naší nové školy. Byl to milý, starší chlap s velmi hrubým hlasem.

Dovedl nás do naší třídy, tedy 1A (prvák) a představil nám nové spolužáky a třídního učitele.
Překvapilo mě, že se nikdo neozval, v naší byvale třídě zticha nebyl nikdy nikdo.. 😂
Úplně vzadu byli dvě volná sedadla, tak jsme si společně s bráchou sedli vedle sebe.
Všimla jsem si toho, že nějaká "Slečinka,, (spíš nějaká Barbie 😂) už od začátku co jsme do třídy přišli mrká na Willa.
Já ho na to uporoznila a poslouchala dále učitele.
Když bylo 30 minut před prvním zvoněním přišel pro nás pak ředitel aby nám dal všechny učebnice a vysvětlil vše.
Když jsme šli odtamtaď tak si brácha odskočil na záchod a ja na něj čekala na chodbě.
Nějak jsem se začala nudit a najednou kolem mě procházela nějaká banda kluků, vážně divných kluků. Jeden, asi jejich "král" nebo neco takoveho, mi celou dobu co sel proti mě koukal do vystřihu a mě to znervozňovalo.
Přišel ke mě a...

Ahooj. Tu je další část. Snad se líbí. Další díl vydám brzy, jen nevím kdy. 😐😂
Nechte se překvapit. ❤

Me and my broken heartKde žijí příběhy. Začni objevovat