Co když se na mě naštve, co když ho stratím? Nevím... prostě... nevím..
Ten den jsem sla spát s špatným pocitem a se strachem co mi na to řekne Justin.
Ten den jsem večer ještě zkoukla fb a viděla jsem, že si Martin dal Taylor do vztahu. Nenechala jsem to jen tak být, a Taylor jsem okamžitě napsala.
Já : Ahoj "lásko", tak co, jakej je můj bývalý přítel v posteli?,, vyjela jsem na ni.
Taylor: "???,,
Já: "Nedělej ze o ničem nevíš zlato! Vím, že jste teď ve vztahu. Podvedla jsi mě. On mě podvedl. Už si s tebou nemám co říct! Snad tě už nikdy neuvidím! :((,,
Taylor: ZOBRAZENOKdyž jsem toto napsala vyjeli mi slzy.
Najednou se mi ukazalo jako roční zpominku video nás dvou.
Koukla jsem na něj, a uvědomila jsem si, jak mi ty časy chybí.. už to nikdy nebude stejné. Už nejsem sestry, nejlepší kamarádky, nic... už ne.. jediné o co jsme se poslední dobou dělili, byl můj přítel. Tedy, už není můj...
Věděla jsem ještě než jsme dojeli ze je něco mezi nimi.
Oba se s námi byli rozloučit. A když jsem se po pár metrech otočila, viděla jsem je odcházet s rukou v ruce.
Vážně nejlepší přátelé. :((
No co už. Nic..Najednou jsem usla se sluchatkama v uších.
Kolem půl 7 ráno mi zazvonil budík.
Hned jsem se šla trošku zlidštit. Tedy udělat higienu, namalovat, vyzehlit vlasy, a pak i vybrat nějaké oblečení.
Koupelnu máme s bratrem dohromady. Takže jsem strávila zase nejmíň hodinu v koupelně a on už nedočkavý, úplně vystresovany stál před dveřmi.
"KONEČNĚ! " vypustil Will z úst když jsem vyšla z koupelny.Když jsem se koukla na hodiny, zjistila jsem, že máme nejmíň hodinu a půl času. No super. Teď jen zbývá vybrat oblečení.
Zvolila jsem bílý crop top, vínovou sukni a kardigen (pardon, nevím jak se to píše xddd ale určitě všichni víte o co jde. Xddd), pohodlné vansky a pohodlný batoh na záda.
Zjistila jsem že máme ještě furt hodinu, tak jsem šla udělat snídani a rozloučit se s rodiči. Dnes odjíždí na měsíc pryč.... budou mi chybět. :/
Když konečně ta hodina uběhla, brácha sešel domů z pokoje a konečně jsme mohli vyrazit.
Hrozně se bojím, ale na druhou stranu se těším na Justina. ❤
Další kapitola. Dnes cekejte ještě asi jednu. :)))