3.

34 6 0
                                    

Nějak jsem se začala nudit a najednou kolem mě procházela nějaká banda kluků, vážně divných kluků. Jeden, asi jejich "král" nebo neco takoveho, mi celou dobu co sel proti mě koukal do vystřihu a mě to znervozňovalo.
Přišel ke mě a...

A nemilym hlasem u kterého jsem málem umřela smrady pomali řekl: "Co tu tak sama, ty slečinko,, ?
Nemilym a utresanym strachy hlasem jsem ze sebe dostala:
"CO TĚ TO ZAJÍMÁ?,,
Začal se na mě šibalsky smát a chytl mě silně ruku na které byla téměř husina od mého strachy a malinské jizvy z minulého story. Podíval se na mě jeho hnusnyma očima a rekl: "Takhle to nepůjde!!,,
Než jsem mu stačila odpovědět ozval se úžasný hlas nejlepšího kluka, tedy Justina. 💘 Samozřejmě braska přišel až potom. On na to koule nemá.
Když ten hnusák uviděl Justina okamžitě me pustil a začal si všímat svého. Bohužel mi ještě před tím něco rekl: "Brzy na viděnou,,
Začala jsem se trast strachy. Přišel ke mě Justin a objal mě. Já se mu zaborila hlavou do hrudi a začala hluboce dýchat. Hrozně jsem se lekla a měla jsem pocit že se to začíná opět vracet. Na lidi a školy nemám vážně štěstí. 😔...

Najednou začalo zvonit, vyšli lidi ze tříd a ja pořád nevnímala. Začala jsem omdlivat a Justin mě chytl okolo pasu a vzal do náruče jako princeznu.
Nesl me ke školní ošetřovatelce.
Prý jsem byla v šoku, ale z čeho nevěděla. Bylo teprve 11 hodin a škola měla končit ve 4.
Učitelé me poslali domů a Justin jel se mnou.
Když jsme dojeli domů zazvonil, pak mi ale doslo ze není nikdo doma a klíče ma brácha. Tak mě Juss vzal k němu. Bydlel kousek od nás. Když jsme zastavili před jeho domem, vzal me to náruče, doma me položil do jeho postele, prikril me a dal mi pusu na tvář.
Po asi čtyřech hodinách jsem se probudila.. Bylo mi hrozně špatně, začala se mi motat hlava a měla jsem hrozný křeče.
Justin řekl ze se se mnou v tomto stavu bojí jet domů. Tak napsal mojí mámě přes moje číslo ze u něj zůstanu. Samozřejmě jako kdyby u kamarádky.
Napsal: Mami, zůstanu u kamarádky přes noc. Mám tě ráda. Andy. 😘
Máma: Dobře zlaticko. Dej na sebe pozor. Máma

Pokračování příště...

Ehm ehm.. zdravím. Vím ze je to kratší, ale potřebovala jsem to rychle dodělat abych to mohla vydat. :))
Snad se libi..

Me and my broken heartKde žijí příběhy. Začni objevovat