5.

26 6 0
                                    

Když jsme dojeli ke škole, Justin vystoupil a otevřel mi dveře.
Najednou na mě všichni začali koukat, i nějake blondýny.
Pak jsem ale zahlédla toho kluka... který mi vyvolal ten infarkt....

Dech se mi zastavil, začala jsem se hrozně klepat. V tom přišel Justin a já ho hluboce objala abych na to nemyslela.
Justin stejně jako můj braska byl moje opora. Byla jsem hrozně ráda že je oba mám 💘

Když najednou kolem me ten kluk prošel, mrknul na mě. V tom se ode mě Justin odtrhnul a jednu mu vrazil.
Začala jsem se bát ještě víc než normálně. 
Ten kluk stal ze země, Justinovi nic neudělal, kouknul se na mě jako upozornění ze jsem to posrala.
Hrozně jsem se začala bát.
Justin mi řekl, že jen na mě ten člověk sáhne, rozbije mu držku.
Pak mi řekl že me miluje, dal mi pusu a objal mě. ❤

Asi po 10 minutách stání u auta a povídání jsme se konečně vydali do školy. V tu najednou přišli nějaký blondýny v růžovém.. dalo by se říct že Barbíny. Byli namyslene a přišli k nám.
Jedna z nich řekla: "Jsi v pořádku?,,
Myslela jsem že se ptala mě, ale koukala při tom na Justina.
Celkem mě to naštvalo, tak jsem byla radši zticha.
Justin řekl ze je vse v pohodě. A naznačil ze uz musíme jít.
V tu najednou ho ta blondýna zase zastavila a řekla: "Opravdu? Bylo by hrozné kdyby se ti něco stalo,, 
Justin: "Já jsem v pořádku, ale Andy ne...,,
Bárbí: "Hmmm.. tak to jo.. to je mi líto,,  řekla ironicky. 😁

Konečně jsme se té holky, jenž nevím její jméno zbavili a mohli jsme jít do školy. 

Když skončila škola tak jsem musela domů, večer měl přijet táta a ten se nesmí nic dozvědět. Navíc musím zavolat Martinovi .. nikdy jsem nevěděla že budu taková svine... Ale když se už nikdy neuvidíme... Navíc, nikdy jsem nikoho jiného jako Jusse nemilovala.

Když skončila škola, rozloučila jsem se s Justinem a jeli jsme s Willem domů.

Doma jsem šla pro notebook, napsala Martinovi a zavolala mu video hovorem..
Martin mi to okamžitě vzal a řekli jsme si všechno. Až pak najednou jsem tam u něj slyšela mluvit nějakou holku. Sestru nemá.... alespoň o tom nevím.
Jakmile jsem ji uviděla, bylo mi to jasné... byla to...

Ahoj, tu je další kapitola. :))
Dnes zůstávám v posteli, takže jich bude o dost víc. :))
Snad se líbí. :)

Me and my broken heartKde žijí příběhy. Začni objevovat