8.

28 6 1
                                    

Hrozně se bojím, ale na druhou stranu se těším na Justina. ❤

Když jsme dojeli ke škole, Justin uz tam čekal u svého auta. Jen jak jsem vystoupila, běžel jsem za ním a skočila jsem mu do náruče, doslova.
Měla jsem jen sukni, takže to bylo takové divné. :DD
Všichni na nás začali koukat jako na blázny. I ty priblble blondýny. I ten hrozný člověk... nemůžu se mu podívat ani do oči.. kdykoliv to totiž udělám, vidím mojí smrt.. 😔 je divnej...

Najednou jsem viděla, jak se ta přiblblá blonde připlazila k memu bráchovi..
Chudák Will.
Najednou se o něj začala tak zvláštně otirat.

Brácha stál jako drsnak i auta, a vypadalo,  že se mu to otírání líbí.
Nojo.. co už.

Asi po 20 minutách konečně zazvonilo. Pomalu jsme se přesunuli každý do své třídy.
Zjistila jsem, že teď mám hodinu a s tou nestvůrou... super.. asi má náhradní hodinu.. nebo fakt nevím..  😏
Ale nejhorší bylo, že jsem ten den měla číst před tabulí.
Najednou jsem kolem něj prošla a on mě plácnul po zadku... otočila jsem se a jednu mu natáhla.. NAŠTVAL SE.. SUPER...
Když js3m přišla na řadu, najednou jsem stuhla a nevěděla jsem co mam delat. Najednou někdo otevřel dveře. Justinovi odpadla hodina. Super. Bude tu. ❤
Justin me uklidnil tím, že tu byl.
Celou dobu jsem se na něj koukala a mohla číst projekt.

Když zazvonilo, ten kluk ke mě přišel  ( jmenuje se prý Andrey) a rekl: "Super Baby" a mrknul na me.
Měla jsem u neho respekt, ale uz me všechno nějak přešlo. Asi jsem se zamilovala a myslela celou dobu jen na Justina! ❤

Hned jsem odešli všichni ze třídy, šla jsem za Justinem a políbila jsem ho. 😇
On mi polibek vrátil.

Justin má dnes večer trénink a pak přijede k nám. 😊❤ hrozně se těším.

Po škole jsme s Bráchou jeli domů. Doma jsem začala okamžitě vařit.
Tak nějak jsme se s Bráchou zakecali a najednou někdo zazvonil. Bylo půl 9.
Byl to Juss.
Pustila jsem ho dovnitř, ze slušnosti jsem se ho zeptala jestli nemá hlad. A jídlo mu nabrala na talíř.
Když se najedl, všichni tři jsme koukali na nějakej film, samozřejmě to kluky nebavilo. Tak tam dali horror. Ach.. jak ja nenávidím horrory.
Ale teď mi to nevadilo. Mohla jsem se k někomu pritulit. ❤

Tu je další kapitola. :))
Do konce týdne cekejte další. :))

Me and my broken heartKde žijí příběhy. Začni objevovat