(Sonakshi's P.O.V)
"Suprabhat, Dr.Sonakshi Bose!" Elina shouted at my ears.
I woke up and was scared. I realized that it was nobody other than Elina! Elina was not enough that Dada came and blowed a horn saying,"Happy birthday, Sona!"
Yes, it is my birthday today.
"Thank you soooo much, Dada!"
"Haw, Sona, main bhi hun!" cried Elina.
"Hmm par tune good morning bola tha toh for you a very happy good morning." I couldn't hold my laugh as Eli's expression was so cute.
"Aww, Eli, so cute. Thank you so much for your wishes."
I looked at the time,"What? Oh no, 10 baj gaye! Aur kisi ne mujhe uthaaya bhi nahin?"
"Oh no Sona don't tell me tu aaj bhi kaam pe jaayegi!"
"Jaane de na Elina, waise bhi apne birthday pe Dev babu se mile ke bechaari ko khushi milegi, Kyun So....."
Before Dada could complete his sentence I fled away, I did not want to blush in front of them!
(Dev's P.O.V)
"Sonakshi, jab main aapke saath hota hun toh sab kuch badal jaata hai. Sab achcha-achcha sa lagne lagta hai. The best! Sonakshi, you complete me!"
"And you complete me."
Suddenly Sona started acting really weirdly,"Dev, uth jaa subah ho gayi!"
"Ms.Bose, aap Maa ki tarah kyun baat kar rahi hain?"
"Dev...." I opened my eyes. Wait, what? Was I dreaming?
"Maa, kyun uthaaya? Main kitna achcha sapna dekh raha tha!"
She smiled,"Hmm, Dev ye achchi baat hai ki tu koi achcha sapna dekh raha tha aur isliye muskura raha tha. Varna tu kahan muskuraata hai! Par Dev, daftar nahin jaana kya? 10 baj gaye hain!"
"Maa, main aaj ghar se hi kaam karunga, vaise bhi koi important meeting nahin hai!"
"Maa ji, doctor didi aa gayin!" Kichu bhaiya informed Maa.
"So.......... I mean Ms.Bose aa gayin?"
"Nutrition? Aaj toh uska janamdin hai na! Woh aaj kyun aayi? Main..."
"Jiji!" Mami ji entered the room. "Oh toh maa bete ki baatein chal rahi hun, lagta hai ye Garib ki Beti galat samay pe aa gayi. Koi baat nahin Jiji, main aapse baad mein baat kar lungi"
YOU ARE READING
Devakshi- a true love story
FanfictionDr.Sonakshi Bose (a nutritionist) is working in Dev Dixit's (a businessman) home as a personal nutritionist for Dev's mom, Ishwari Dixit. Dev and Sonakshi have feelings for each other but they are not able to express them! What would happen if Dev g...