ANSIZ

17 1 0
                                    

Düşünceler zamanla olgunlaşır geliştirilebilir hatta çoğalarak yayılabilirler ama her düşünce ansızın ortaya çıkar bilimsel olarak bilmesem de ilgilenip araştırmış olmasam da eminim ki saniyenin bilmem kaç bin veya bilmem kaç milyonda biri saniyede oluşurlar. Bunu araştırıp buraya yazıp "hmm bu yazarda çok bilgiliymiş" dedirtme ihtiyacı duymadım bu tarz yazarlar bence biraz "LAVUK"turlar çünkü. Kitapların birçoğunda önsöz vardır ama bu kitap ansız bir kitaptır. Kitap yazmak şimdiden fazla iddialı olmuş olabilir belki ama yazdıklarım yazacaklarım ve düşüncelerim her zaman için iddialı olmuştur zaten. İnsanlar bu yüzden egoist bulurlar beni ama tanıdıkça sadece "kendisinin farkında olan bir insan" olduğumu anlarlar eminim sizde okudukça bu düşünceyi benimsemeye başlayacaksınızdır. 

"ETRAFIMIZ LAVUKLARLA DOLU." 

"LAVUK" kelimesi kimisine çok çekici kimisine ise çok itici gelebilecek bir kelime olabilir aslında ama dediğim gibi ben seviyorum ve kullanıyorum. Standart küfürleri itici bulan birisi olmamın etkisidir belkide bilemem ama küfür etmek avamca bir şeydir zaten her neyse "LAVUK" kelimesi internet ansiklopedisi kayıtlarına göre iki anlama geliyor birincisi argoda "gereksiz konuşan kimse" ikincisi ise "genelevlerde işi biten müşteriye kolonya ve peçete tutmakla görevli kimse" anlamlarına geliyor. Tabiki hikayelerin ve bu kitapta hitap edilen "LAVUK" kelimelerinin lavuklukların bu anlamlarla ilişkisi pek yoktur.  

LAVUK HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin