- Tja, säger jag och ler mot gruppen med killar som står i en klunga och röker.
- Ny? frågar en blond kille och granskar mig.
- You bet, säger jag och biter mig i läppen. Jag tittar på killarna. De är rätt snyta för att vara treor faktiskt..
En av killarna räcker fram en cigg till mig och jag tar gladeligen emot den.
- Hur kommer det sig att en skönhet som du hamnar på en skola som denna? frågar en brunhårig kille med mörka ögon.
Jag tar ett bloss på cigarretten och funderar ett slag.
- Kom hem full, mina föräldrar lacka och skicka hit mig.
Några skrattar lågt.
- Något sånt hände mig också, säger en blond.
- Det där är Sebbe, han ljuger för att få vad han vill ha, viskar den mörkhårige till mig.
Jag får rysningar av hans andedräkt i mitt öra och tar ett steg bort från honom, bara så att det precis märks.
- Var gömmer ni ciggen? frågar jag undrande och ler mot killarna.
- Under den här stenen, säger den mörkhårige och lyfter på en sten.
Under stenen ligger en plastpåse som verkar innehålla rätt många paket.
- Är det okej om jag tar för mig när jag är här? frågar jag och ler mot den mörkhårige.
- Såklar sötnos, säger han och daskar till mig på rumpan.
Jag slapar honom i ansiktet.
- URSÄKTA? Vad fan gjorde du precis? skriker jag och han bara ler mot mig.
- Våra cigg, våra regler, säger han lugnt och smäller till igen.
- Jävla äckel, säger jag och börjar gå därifrån.
-Du har en jävligt najs röv iallafall, ropar killen efter mig.
Euw, hur kan man göra något sånt?
YOU ARE READING
Boarding School
Teen FictionAngelina älskar att festa, och när hon festar blir hon väldigt full. En dag kommer Angelina hem full och hennes föräldrar bestämmer sig för att skicka henne till ett internat.