När jag går över skolgården ännu en gång känner jag mig som kungen av världen. Uppmärksamhetskåt som jag är ler jag mot killarna som spanar in mig. Plötsligt kommer någon upp vid min sida. Den brunögda killen som gick in i mig. Jag stannar och tittar in i hans bruna ögon. Han ser allvarlig ut.
- Nice titties, mitt rum senare? frågar han och ler mot mig.
- EUW, Äckel! skriker jag och slapar honom.
Sen börja jag gå igen.
- Jag heter Erik, babe! ropar han efter mig. Sen känner jag hur någon slår mig hårt på rumpan. Jag vänder mig långsamt om och ser hur Erik är påväg tillbaka till sit gäng som står och skrattar. Ilskan bubblar upp inom mig.
Jag är påväg till första lektionen och kommer precis innan läraren hinner stänga. Inne i klassrummet får jag många blickar. Jag slår mig ner längst bak. Bredvid mig sitter en kille med blont hår och bruna ögon.
- Tja, viskar jag till honom och ler.
- Snygg outfit, säger han och ler tillbaka.
- Ååååh måste alla killar hålla på sådär? ropar jag lite för högt och får hela klassens blickar på mig.
- Ta en bild så håller det, säger jag högt och himlar med ögonen.
Alla återvänder till lektionen och jag suckar.
- Det där var väl kul!? Men.. jag är faktiskt... gay, viskar han och ler snett.
Jag stirrar chockat på killen, att han är så öppen med det??
- Oja, jaha förlåt.. Jag heter Angelina men du kan kalla mig Angie, säger jag.
- Daniel, men du kan kalla mig Dan, säger killen och tittar på mig.
KAMU SEDANG MEMBACA
Boarding School
Fiksi RemajaAngelina älskar att festa, och när hon festar blir hon väldigt full. En dag kommer Angelina hem full och hennes föräldrar bestämmer sig för att skicka henne till ett internat.