8

1.3K 7 1
                                    


Jag och Dan pratade hela lektionen och nu sitter vi och äter lunch tillsammans.

- Vet du vem Eric är? frågar jag och tar en tugga av min köttbit.

- Eric Lamson??? säger Dan och spärrar upp ögonen.

- Ehh, vet inte riktigt.. Han har bruna ögon och är en riktig douche.. svarar jag och suckar.

- Han är bara den snyggaste killen på skolan som alla vill ha.. säger Dan och ler.

- Tycker du det också? frågar jag och skrattar. Jag har aldrig haft en kompis som är gay, eller åtminstone inte som jag vet om...

- Jag avgudar honom, men dock inte hans personlighet.. säger Dan och tittar ner i tallriken.

- Han är ju inte ens snygg, han ser ut som någon hollistermodell med för stort ego. säger jag och skrattar för mig själv.

- Snackar ni om mig ladies? hör jag Erics röst säga. Jag vänder mig om och möter hans blick, han ler trotsigt mot mig.

- Jaa, vi snackade om hur vi inte tycker du är snygg, säger jag och ler tillbaka.

- Wow, den här tjejen är kaxig, skrattar Eric och rufsar om i mitt hår.

- Vi får se hur kaxig du är ikväll när jag och mina polare hälsar på i ditt rum, säger han och går iväg.

- Hur fan vågade du göra det där? frågar Dan och tittar mig i ögonen.

- Det ligger i generna, svarar jag och vi båda skrattar.

Jag sitter på mitt rum och pluggar och plötsligt knackar det på dörren. Jag går och öppnar och där står en kille jag aldrig sett förut, han har vackra blå ögon och hans blonda lockiga svall glänser i lampans sken. Han möter min blick och vi står där, tysta.. Tills han bryter tystnaden:

- Hej, jag heter Alexander och jag tänkte bara hälsa dig välkommen till den här skolan.

Jag står bara och beundrar hans utseende en stund tills jag kommer på att han pratade med mig.

- Oj, hej.. Ja.. tack.. Juste jag heter Angela.. kom in så kan vi prata.. säger jag och blir arg på mig själv för att jag inte kan prata.

Alexander kliver in i mitt rum och nu står vi bara någon centimeter från varandra, stämningen är spänd mellan oss och jag känner hans varma andetag mot mitt huvud. Jag tittar upp i hans ögon och utan att vi byter ett ord med varandra förstår vi båda vad vi vill. Vi möts i en kyss som snabbt övergår till hångel. Alexander slänger ner mig på sängen och börjar knäppa upp min skjorta. Han flyttar sina kyssar längre ner och börjar kyssa mina bröst. Jag börjar samtidigt knäppa upp hans byxor och smeker hans kuk. Den reser sig under kalsongerna och jag stönar när han flyttar ner sina kyssar till kjolskanten. Helt plötsligt öppnas dörren och där står....

Boarding SchoolWhere stories live. Discover now