Jag närmar mig den stora byggnaden. Den ser gammal och sliten ut, mitt på byggnaden hänger en klocka som visar tjugo i fyra. Jag har fått flera snaps från CJ och Adrian vilket värmer mitt hjärta. Att jag ändå hade fler än en vän... Min skärm lyser upp och jag ser en snar från Hannah. Jag öppnar den och hon har skickat en bild på några i klassen, "WE MISS U BITCH" har hon skrivit. Jag svarar med en ful selfie. Sen öppnar jag CJs snap, han har också skrivit att han saknar mig och jag svarar återigen med en ful selfie. Plötsligt känner jag hur min kropp möter någonting och jag tappar min mobil på marken. Jag tittar surt upp och möter blicken på en brunögd kille.
- Du luktar inte lite tobak, säger han och skrattar åt mig, SKRATTAR ÅT MIG.
- Jävla idiot, fräser jag och plockar upp min mobil.
- Ohoj, hon är kaxig också, säger han och skrattar med sitt lilla "kompisgäng".
- Först går du in i mig så att jag tappar min mobil, sen retas du som fan bara för att verka "tuff" inför dina kompisar. Jag tror nog att alla vet att du egentligen är en feg liten fitta som sitter och tittar på porr för att du inte får några tjejer. fräser jag och går förbi honom.
Jag vänder mig inte om men kan känna hans brännande blick på mig, jag ler smått. Där vann jag.
Salen jag kommer in är stor och har högt till tak. Rader av bord pryder rummet och längst bort i rummet hänger ett skynke över en upphöjd scen. Jag slår mig ner vid närmaste bord och ser mig omkring. En tjej slår sig ner vid mig och ler.
- Hej, jag heter Jessica. Du måste vara ny? frågar en tjej som tydligen heter Jessica och ler mot mig. Hon har lockat blont hår och den där hemskt fula skoluniformen som min roomie hade.
- Yes, jag är ny.. svarar jag och ler tillbaka.
- Häng med, jag ska visa dig till rektorn så kan du hämta dina saker.
Jag följer efter henne och hon räcker mig ett tuggummi.
- Du luktar som en cigarettfabrik.. viskar hon och skrattar till.
- Men jag rökte ju bara en cigg, viskar jag för mig själv.
Vi kommer fram till en brun trädörr med en guldskylt på där det står: "M. Reuterskiöld".
Fancy, tänker jag.
Jessica knackar på och en röst ropar "Kom in".
Hon skjutsar in mig genom dörren och stänger efter mig.
- Du måste vara Angelina, frågar rektorn och ler mot mig.
- Ja det är jag det, säger jag och känner mig plötsligt extremt obekväm med rektorn som granskar mig från topp till tå.
Han går fram till mig och lägger en hand på min axel:
- Välkommen!
Jag ler obekvämt och ryser av hans kalla hand mot min bara axel.
Magnus som han tydligen heter tar fram en liten röd väska till mig och visar upp innehållet. Han ser väldigt stolt ut nät han visar uniformerna och den lilla vapenskölden på kavajens bröst. Jag sliter åt mig väskan och drar ut ur kontoret så snabb som möjligt.
När jag är tillbaka på mitt rum byter jag om till uniformen, jag granskar mig i spegeln.
- FAN, skriker jag rakt ut. Jag ser seriöst ut som världens nörd. Uniformen består av: en vit skjorta, en röd slips, en röd kavaj med en vapensköld på, en grå kjol, ett par blanka skor och strumpbyxor.
Jag bestämmer mig för att piffa till outfiten lite och tar på mig en push-up bh under skjortan och knäpper upp tre knappar. Nu ser man lite clevage. Sen letar jag igenom min resväska efter ett par nätstrumpbyxor och tar på mig dom. Mycket sexigare. Till slut drar jag upp kjolen så att den sitter precis under rumpan, så mycket att om jag skulle hoppa skulle kjolen flyga upp och hela min röv skulle blottas.
Nu är jag redo.
YOU ARE READING
Boarding School
Teen FictionAngelina älskar att festa, och när hon festar blir hon väldigt full. En dag kommer Angelina hem full och hennes föräldrar bestämmer sig för att skicka henne till ett internat.