2. Onun İçin Değmezdi

386 25 5
                                    

"Doruk yüzünden ağladığını söyleme bana o salak yüzünden mi ağlıyorsun?". "Bana yardım edermisin?"diye sordum ve ayağa kalktım. 

"Okuldan kaçmama yardım edermisin?"

"Derya sen yeterki iste yardım etmezmiyim."

"Kapıda güvenlik var planın ne nasıl kaçıcaz?"

"Arka taraftaki tellerin üzerinden atlayarak kaçabiliriz".

"Emir ordan atlamamı mı  bekliyorsun tellerden atlayamam." 

"O zaman okul bitene kadar dayanıcaksın ama hatırlatıyım daha dört ders var."

"Tamam dayanamam gidelim". Tellerin oraya geldiğimizde yapmam gereken tek şey nasıl geçiceğimi düşünmekti. 

"Hadi tırman ve atla çok zor değil, yapabilirsin." 

"Kes sesini yapmaya çalışıyorum görmüyormusun?"

"Sessiz ol sesimizi duyucaklar."

"Tamam" diyerek sessiz bir şekilde konuştum.  Güvenlikçini "DURUN" diye bağırmasıyla kendimi yerde buldum inanamıyorum karşıya geçmiştim ama yere düştüğüm için kolum azda olsa acımıştı. Koşarak yanımıza gelen güvenlikçinin yüzüne bakara Hadi gel yaklaşıyor demem bir oldu. 

"Emirde telleri atlar atlamaz koşara okuldan uzaklştık.Soluk soluğa kaldım ve durdum. "Yeter yoruldum daha fazla koşamam ve ayrıca yardımın için teşekkürler şimdi git." 

"Ne yani sana yardım ediyorum." 

"Teşekkür ederim dedim ya git hadi."

"Neden ağladığını söylemeden hiçbiryere gitmicem."

"OF, tamam Melisa'yla beni aldattığı için ağlıyordum." Bunu söylemiş olmak beni rahatlatmıştı. 

"Gerçekten onu seviyormuydun?"

Derin bir nefes aldım ve "Bilmiyorum" Diyerek cevap verdim. Emire baktığımda yüzünde belli etmemeye çalıştığı bir gülümseme vardı. Konuşurken zaman çok çabuk geçmişti .Eve yaklaştığımızı fark edip durdum. "Yeter artık git , eve geldik." 

"Tamam , gidiyorum ama bişey olursa direk beni ara bak ol buda ev adresim istersen gelebilirsin."

"Salakmısın neden senin evine geliyim ki?"

"Yani bilmiyorum belki gelmek istersin diye düşündüm."

Eve kapısına geldiğimde anahtarlarımı alıp kapıyı açtığım gibi içeri geçip kendimi koltuğa attım. Tekrar doğrulup odamın kapısına geldiğimde kapımın üzerinde bir not buldum. 

"Canım biz babanla 1-2 aylığına tatile çıktık sana haber vericektik ama okulda olduğun için aramadık. Odana para bıraktık paraya ihtiyacın olursa bizi arayabilirsin kendine iyi bak."

O kadından nefret ediyorum babamı kullanıyor onun paralarını harcayığ duruyor annem öldükten sonra o kadınla olması beni deli ediyor nasıl annemi unutabilir?. 

Odama girip kendimi yatağa attım o kadar yoruldum ki hemen uyumak istiyorum. Kıyafetlerimi değiştirip yatağın içine girdiğimde zilin çalmasıyla tekrar çıktım kimdi bu. 

Kapıyı açtığımda karşımda Yağmuru gördüm.

"Derya nerdeydin seni çok merak ettim, neden bana haber vermedin."

"Nerden öğrendin."

"Neyi nerden öğrendim?. Ne diyorsun Derya kendise gel."

"Doruğun beni Melia'yla aldattığını? Nerden öğrendin?."

"Neee Doruk seni Melisa'yla aldattımı?"

İstemsiz bir şekilde ağlamaya başladım .Bana yaklaşıp sarıldı "Tamam sakin ol."...

"Hem onun için değmezdi zaten." 

Ben İyiyim (I'm Fine)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin