Bölüm 13- Yeni Başlangıç

15 1 1
                                    

¡Sarah'ın Ağzından¡

Bilmediğim koridorlardan geçerken düşündüm. Her şey çok hızlı gelişmişti.. Şuan ne oluyorduk? Kızları falan mı? Bize sorarken ki sesini hatırladım. Yalvarır gibiydi, her zamanki sesi gibi değildi. Bilmişlik,dalga ve ya küçümseme yoktu. İstemeden güldüm. Şuan içimdeki mutluluğu hissedebiliyordum. Serbesttik ve en sonunda yalnız değildik. Lara'nın elini tuttum. Büyük bir kapının önünde durduk. William, -ya da babam demeliyim.- Bize döndü.

''Hazır mısınız?'' Sesindeki neşe çok belliydi. Derin bir nefes alıp kafamı salladım. Hatırlayamadığım kadar uzun bir süre boyunca bu cehennemde kilitliydik,şimdi ise özgürlüğe adım atmıyoruz.. ne kadar iyi hissettiğimi bilemeziniz! Işık gözümü alırken elimle engelledim. Lara'nın gözleri parlarken etrafı inceliyordu. Etrafımızı kaplayan sık ağaçlar arasından geçiyorduk. William ellerini bize uzattı. Biz tuttuğumuzda ise etraf bulanıklaşıp dönmeye başladı. Lara ışınlandığında da böyle olduğunu anlatırdı. Eve vardığımızda etrafa göz gezdirdim. Şirin,toplu ve büyüktü.

''Kızlar, hoş geldiniz.'' Dedi Wound.
''Eviniz burası mı?'' diye sorduk heyecanla. Daha önce hiç böyle bir yerde durmamıştık.
''Evet,neden şaşırdınız ki?'' diye ekledi Accure utanarak.
Ona döndüm. ''Hiç,daha önce bu kadar güzel bir yer görmemiştik sadece.''

William bize odamızı gösterdi. İki adet ranza vardı. Wound ve Accure 2 çocuk oldukları için ikisi de yukarıda yatıyorlarmış. Şuan ise üst için kavga ediyorlardı. Güldüm.
''Ben yukarıda yatıyorum,bu kadar!''
''Niye hep sen ki? Benim de hakkım var.''
''Küçüksün.''
''Aramızda bir yaş bile yok!''
''Yinede benden küçüksün.''
''Birkaç ay sadece.''
''Yine de küçüksün işte,kabul et.''
''Off! İyi be. Yat yukarıda yat. Düşersin umarım!''

Kahkahalarımın arasından zar zor nefes alarak konuştum.
''T..tamam..kesin..şunu..''

Aynı anda bize döndüler.
''Ben ve Lara altlarda yatarız. Sizde ikiniz üstte yatarsınız.''
Accure elini yüzüne vurdu. Wound onaylarcasına başını sallamıştı.
''Ben varım. Ama Lara'nın üstünde ben yatarım'' Lara'ya döndü ve göz kırptı. Lara kızarırken ona sinirle baktım.
''Yok! Kararımı değiştirdim. Kavga edin.''

Accure başını sallayarak yanıma geldi.
''Bırak yatsınlar. Bir şey olmaz.''
Onaylarcasına kafamı salladım.

''Şu çocuğa teşekkür edin. Bu seferlik yatabilirsiniz.''

Wound güldü.
''Evet..tabii ki.'' Alayla söylediklerine karşılık bende alayla konuştum.
''Dikkat et Wound bey. Çok kararsız bir insanımdır.''

Ellerini 'ben masumum' dercesine havaya kaldırdı.
''Peki,tamam.''

William gülerek geldi. Dediğimizi duymuş muydu yani? Off ya,rezil olduk..

''Eğlenceniz bittiyse,size birşey diyeceğim. Yarın okula başlıyorsunuz. Formalarınız burada. Özel bir okul,ben sizi bırakırım.'' Duyduklarımla çığlık attım. William'a sarıldım.
''Teşekkür ederim! Teşekkür ederim..hep okumak istedim. Kaçak olarak okurduk tabi ama..her neyse.''
Kollarımı ondan ayırıp gülümsedim. Oda bana sıcak bir gülümseme gönderdiğinde Lara'nın yanına döndüm. Büyük bir poşet bıraktı. Heyecanla poşete doğru koşarken Lara sayesinde herkes birden yerdeydi,Lara en altta yaşam mücadelesi verirken Accure kızarmakla meşguldü. Neden mi? Çünkü şuan üzerimdeydi. Wound ayakta bize garip bakışlar atarken kahkahalara boğulmuştuk. Sakinleştiğimizde formaları inceledik.

Kızlar;
Beyaz gömlek,Lacivert etek. İsteğe göre çorap ve lacivert papyon. Etek yüksek belli.

Erkekler;

Beyaz gömlek,Lacivert/Siyah pantolon. Siyah/Lacivert Ceket ve İsteğe göre ayakkabı.


Çok güzellerdi...hayatımın en mutlu anlarından birisinin,bu formalarla bakışırken olacağını kim bilirdi?


13.BÖLÜM! YENİ BAŞLANGIÇ.

Evet,evet.. yine geç kaldım. Ama sınav haftası be canım, ne yapacağız? Yeni bbir başlangıç...neler düşünüyorsunuz?

Oy ve Yorum yapmayı unutmayın! Eleştrilerinize her zaman açığım!

Öpüldünüz! (^3^)











ExperimentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin