Heey daar lieve lezers Sorry dat het vorige hoofdstuk zo kort was. Kwam door oud en nieuw. beste wensen iedereen!! ik ga nu een langer hoofdstuk maken. bye guys!!
Het meisje begon te gillen en te schreeuwen. snel stond Sarah op. Emily klauwde naar haar en probeerde haar te verwonden. Sarah probeerde haar op afstand te houden. het meisje was nog aardig sterk voor haar leeftijd. 'Emily rustig' zei ze wanhopig.
Ze was totaal niet voorbereid op een aanval van een van haar pasienten. Emily was helemaal van de wereld en schreeuwde als een bezetene. "Ze willen je niet ze willen je niet" ze sloeg en krabte om haar heen alsof ze werd aangevallen door iets dat alleen zij kon zien. Sarah kon de arm van het meisje vastpakken ze keek haar aan met een boze blik in haar felgroene ogen. Sarah werd lijkbleek. Het kind was gek geworden. 'Emily lieverd stil maar'. 'Je snapt het niet!' gilde het meisje en rukte zich los. Ze keek op naar Sarah met een glimlach op haar gezicht. Sarah deinsde achteruit. Ze had ervaring met meisjes die gewoon verward waren, meisjes die ze kon helpen maar dit.. Emily was gewoon gek geworden. Ze was een gevaar voor iedereen om haar heen! Sarah zette langzaam een stap opzij met de bedoeling naar de deur te komen. Emily keek haar met glazige ogen aan nog steeds glimlachend. Ze was er bijna. nog een klein stapje. Emily keek met een ruk haar kant op. 'waar ga je heen Sarah?' vroeg ze met een stem die niet bij haar hoorde. Sarah huiverde en nam een sprintje naar de deur. Emily schreeuwde. snel deed Sarah de deur dicht. emily zat vast. ze was veilig. de rillingen liepen over haar rug. wat gebeurde hier in godsnaam!!?? Met een bleek gezicht liep ze naar het kantoor van haar baas. 'Ik stop ermee. dit is bizar. die Emily zit in mijn kantoor jullie halen haar er zelf maar uit ik ben hier weg.' 'wat is er gebeurt dan?' vroeg de vrouw verbaast. Sarah sloeg met haar hand op tafel en wees naar de deur 'dat kind daarbinnen' ze haalde even diep adem 'is compleet doorgedraaid!' zij ze met een stem vol afgrijzen en liep weg.
ze liep door de hal naar de trappen en checkte haar telefoon.
Kom je nog even wat drinken in t café? xxx Mia en de rest van het zooitje
Het apje maakte me aan het lachen. ja een drankje kon ik wel gebruiken.
Ik liep de deur uit en keek nog even snel achterom. ik keek naar het raam van mn kantoor. Emily stond voor het raam naar me te kijken naast haar stonden 2 zwarte schaduwen Sarah stopte met lopen. ze kreeg bijna een hartverzakking. ze keek nog een keer. er stond niemand meer voor het raam snel liep ze verder. Er was iets aan de hand iets ergs..
JE LEEST
Emily Dutch
HorrorSarah heeft een redelijk normaal leven. ze gaat uit met vrienden, woont in een appartementje , heeft een kat en een baantje. ze werkt bij het livingstone huis voor verwarde meisjes. daar ontmoet ze Emily. een roodharig meisje dat geesten ziet.