Hoofdstuk 10; It made all sence now..

220 19 16
                                    

Heey iedereen! sorry dat deze update zegmaar nogal kort is. Ik wilde jullie even laten weten dat ik niet ben gestopt met schrijven maar ik gewoon minder tijd heb. Ik ben druk bezig met school en andere hobbies.. oh en mn baan. yup ik heb een bijbaantje Yaay ;-;in elk geval hier is een kort maar nieuw hoofdstuk Xxx mij

Sarah keek naar het kleine roodharige meisje dat binnen kwam. ze leek verrast. Ze ging zitten op de stoel voor haar. 'Emily ik heb wat vragen voor je' begon ze. Emily keek haar raar aan. 'Het is vandaag woensdag.' zei ze. Ze kreeg een rare blik toegeworpen. 'ehm.. ja dat klopt..' 'woensdag is geen praatdag.' Ze zuchte. moest Emily nou echt zo moeilijk doen. 'luister Emily. er gebeuren vreemde dingen de laatste tijd heb jij enig idee' zei ze een beetje gefrustreerd. Emily keek naar de lucht achter haar en zei niets. Ze begon haar geduld te verliezen. 'dode dieren, rare schaduwen, Mensen die er niet zijn.' bij dat laatste keek Emily op. 'de nepmensen?' Sarah keek het meisje doordringend aan. eindelijk kwamen ze ergens. 'Ja?' Emily keek haar recht in de ogen aan. 'Zie jij die ook?' vroeg ze. ze begon boos te worden. natuurlijk zag ze die dat was toch háár schuld. Ergens voelde het niet goed om een klein meisje te beschuldigen maar het kon niets anders zijn.. toch? Opeens werd het kleine meisje bleek. 'wat..' Ze draaide zich om om te zien waar Emily naar keek. Bij het raam achter haar naast de gordijnen bewoog wat. Sarah stond op. het raam zat dicht. 'Emily?' Het meisje stond nu ook naast haar stoel. Ze keek op naar Sarah met angst in haar ogen. Sarah zette een stap naar achter, weg bij het raam. Ze stond naast het kleine meisje dat net zo bang bleek te zijn als zij. Het werd steeds kouder in de kamer. Ze rilde. Opeens voelde ze een handje in de hare en keek naar beneden. Emily had haar hand vastgepakt en hield zich er stevig aan vast. opeens was het duidelijk voor Sarah. Het meisje was niet de oorzaak van dit alles. Ze was een slachtoffer net als zij.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 31, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Emily DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu