hoofdstuk 8; ..a little break..

296 10 5
                                    

hey iedereen dus ik had vrije tijd Yaaayyyy Dus hier is een nieuw hoofdstuk. Dit is weer een Sarah hoofdstuk. Wat vinden jullie trouwens van James tot nu toe? wie is leuker James of Jeff? (Ik voel een team Jacob vs team Edward gedoetje opkomen maar dan met James en Jeff)  haha srs hoevaak heb ik wel niet t woord ei of eieren gebruikt :P anyway hope you guys like it! Xxx mij

Op het ene moment werden we aangestaard door een duistere en bedreigende schaduw en op het andere moment verging de schaduw tot as. Jeff en ik keken elkaar aan. Hij zag net zo bleek als ik. 'Ik weet niet wat er zojuist gebeurde maar ik denk dat we blij moeten zijn.' Ik knikte hevig. Hij had gelijk. iets had die geesten gestopt. Of misschien wel iemand. Ik werd misselijk bij het idee dat ik bescherming nodig had. Ik had het namelijk niet voor niets nodig. Ik moest en zou met Emily gaan praten. Jeff was ontertussen op de bank gaan zitten en Keek doelloos voor zich uit. Ik zuchte. mijn benen deden zeer en mn oogleden werden steeds zwaarder. Ik verlangde naar een diepe slaap die van mij wel meer dan een week mocht duren. 'Jeff, is er een plek waar ik kan gaan slapen?' 'slapen!?' 'Uh ja..' ' Hoe kan jij in godsnaam denken aan slapen!?' Ik voelde een barstende koppijn. snapte hij nou echt niet dat ik helemaal kapot was? 'Omdat ik moe ben Jeff.' 'Straks komen ze terug.' 'Iets zegt me van niet.' Ik loog niet eens. Ik had hier een goed gevoel over. Die schaduw was niets voor niets tot as vergaan. Jeff opende de deur naar de logeerkamer. Ik ging liggen in het zachte bed.onder de enorm warme dekens. Ik voelde me veilig. Niet snel daarna vielen mijn ogen dicht en dreef ik weg in een droom.

Ik werd wakker van stralen licht in mn gezicht. Ik gaapte en kwam overeind. Terwijl ik in mijn ogen wreef vroeg ik me af hoelaat het was. 10 uur. Ik stapte uit het bed en liep naar de woonkamer waar ik Jeff onderuitgezakt in een stoel vond. Ik glimlachte. Hij was in slaap gevallen. Zachtjes liep ik naar de keuken en deed de koelkast open. niet veel te zien behalve een pak melk dat over de datum was. Wat was hij toch eigenlijk een vies jochie. Ik keek over mn schouder waar hij nog steeds vredig sliep. Hij had me wel geholpen toen ik hem het meest nodig had en hij was enorm lief enzo en... Nee niet aandenken je hebt belangrijkere zaken aan je hoofd. maar niet zonder een goed ontbijt!! zei een koppig stemmetje in mn hoofd. Het had gelijk. Het minste dat ik kon doen was een ontbijtje voor hem klaarmaken. Ik pakte sleutels uit de lege fruitschaal. Ik mocht ze vast wel lenen. Stil liep ik naar buiten en deed de deur zacht achter me dicht. Ik liep richting de supermarkt. Het was al aardig druk in de supermarkt. Ik liep naar de eierenafdeeling en zocht naar scharreleieren. opeens had ik een raar gevoel in mn maag het gevoel alsof ik bekeken werd. Ik draaide me om. Er stond een jongen met bruin haar en olijf groene ogen naar me te kijken. toen onze blikken elkaar kruisden glimlachte hij. snel keek ik weg en ging opzoek naar de eieren. HOEVEEL SOORTEN EIEREN KAN JE IN GODSNAAM HEBBEN!? dacht ik bij mezelf. 'Zoek je deze?' Ik keek opzij recht in de ogen van de jongen die net nog naar me zat te kijken. Ik dacht er opeens aan hoe charmant ik eruit zag zo gebukt met mn komt naar achteren. Ik voelde mn wangen roodworden en ging zo snel als ik kon rechtop staan. Ik keek naar de eierdoos. scharreleieren stond er op. dankbaar nam ik de eieren aan. 'Hoe wist je dat ik?' stotterde ik. de jongen glimlachte. 'Ik ben James' Hij stak zijn hand uit. ik schudde hem. mn oog viel op zn gouden horloge. half 11. ik vloekte binnensmonds. 'Sorry ik ben al laat ik moet gaan.' Ik betaalde de eieren aan de kassa en liep snel naar het huis van Jeff. Jeff was wakker. Ik hoorde de douche lopen. Ik pakte een pan en begon een ei te bakken. evenlater zaten Jeff en ik samen ei te eten. 'bedankt' zei hij met een glimlach. Ik glimlachte terug. 'Hoelaat is het nu' vroeg ik. 'Hoezo?'

de rust was niet van lange duur. Ik had een afspraak met Emily.

Emily DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu