Heey lezers! yup hoofdstuk 7 alweer! nogmaals jullie reacties zijn echt geweldig en de tips zijn ook goed. dit hoofdstuk gaat niet over Sarah. dit hoofdstuk is van James. Ik baal echt van mezelf dat ik niet zoveel vrije tijd heb.. this n beetje kort.. Tnx iedereen Xxx
Ik sprong van het dak. Mijn voeten raakte de grond en het was moeilijk evenwicht houden. Sarah was weer in dat huis met die rare jongen. De wind blies door mijn donker bruine haar. Ik stak de straat over richting het huis. Hoe dichterbij ik kwam hoe meer energie ervan af straalde. Ik liep naar de voordeur en legde mijn hand op de muur. Ik sloot mijn olijf groene ogen en concentreerde me. Sinds mijn 5e had ik al de gave om geesten te zien. Op mijn 12 werd het sterker. Ik kon voelen of de geesten goed óf slecht waren. En nu was ik de gave nog steeds aan het ontwikkelen. Ik slikte. Er zaten geesten In het huis. Sarah was een interressant meisje. Ze had zoveel meer in zich dan ze zelf wist. Ik wist niet of ik haar ging ontmoeten ofniet, dat ik het haar ging vertellen. Ze zou denken dat ik een stalker was. ze zou me niet vertrouwen.
Ik slikte en dacht na. het was een pijnlijke gedachte dat Sarah me een creep zou vinden. Naast het huis stond een boom. ik klom erin zodat ik kon horen wat ze daarbinnen zeiden.
'nee Sarah dat is gekkenwerk!'
De stem van de jongen.
'wat moet ik dan Jeff?! Dat meisje is de enige die weet wat er aan de hand is.'
De jongen heette jeff. interessant dacht ik.
'Dat kind is gek Sarah.'
Opeens voelde ik een grote kracht. Ik hoorde gillen vanbinnen. Ik vloekte binnensmonds en sprong behendig uit de boom. Ik rende naar de voordeur en legde mijn hand erop. Snel mompelde ik een beschermings bezwering. Ik was er niet goed in maar het hielp. voorlopig. Sarah zou met iemand gaan praten morgen. Ik wist niet met wie en wat ze ermee te maken had maar ik wist dat ik haar moest beschermen. tegen geesten maar ook tegen haarzelf..
JE LEEST
Emily Dutch
TerrorSarah heeft een redelijk normaal leven. ze gaat uit met vrienden, woont in een appartementje , heeft een kat en een baantje. ze werkt bij het livingstone huis voor verwarde meisjes. daar ontmoet ze Emily. een roodharig meisje dat geesten ziet.