Daddykink hikayeleri dediğimiz metinler genelde 18-19 yaşında olan bir kızla, ondan oldukça yaşlı (40 yaş gördüm) bir erkeğin arasında geçen aşkı anlatır. Aslında ortada aşk falan yoktur, sadece cinsellik vardır.
Kıza türlü türlü cinsel işkenceler yapılması, kızın her yönden kısıtlanması, yemediği dayağın kalmaması, adamın azıp azıp kıza koşması, kızın bunu aşk sanması, bunların ayrılıp geri barışması, sevişmeleri, yer yer gördüğümüz kıskançlıklar vs vs. Watty'de bundan farklı bir daddykink bulamazsınız. İsimler, tanışma şekli,
adamın-kızın yaşı gibi ayrıntılar hariç, ana hatlarıyla hepsi aynıdır.Bunu yazan şahısların %80'i 18 yaşında bile olmamasına rağmen cinsellik konusunda uzmandır. Okumuşsanız görürsünüz. 30 yaşındaki birine bile ağır gelen fantazileri vardır bunların. Küçük dilinizi yutarsınız.
Başroldeki kız adama "babacık" der
-daddy'nin Türkçe karşılığı-. Adamı bir sanatçı canlandırır. Zaten bunları yazan kızlar da ağır fangirldir, fandomuna karşı 'feels' geçirip geçirip içindekileri Watty'e döker. O feels olayı da neyse artık.Ona yapmak istediklerini, gece yatakta düşündüğü fantezileri gerçek hayatta -onların diliyle 'reelde'- yapmaya götü yemediği, anne-babasının önünde yaptıkları terbiyeli kız rolleri izin vermediği ve fandomuna asla ulaşamayacağını bildiği için gelip burada masum insanlara okutup içlerini
döker+popülarite kazanırlar.Onları okuyup "Harika yazıyorsun!", "Muhteşem bir yazarsın!", "Buralarda harcanıyorsun!" yazan tiplerin de beyinleri muallakta.
Uzun zamandır Wattpad kullanıyorum, sürekli hesap değiştirerek. Artık yeter, dedim. Watty halkı içinde en nefret ettiğim kısım fangirllerin içindedir. Hepsi demiyorum. Adam akıllı kişilerle de tanıştım, gördüm. Ama genel itibari ile fangirl toplulukları iğrenç insanlar. Anasına babasına vermediği değeri fandomuna verdiği gibi, insanı o fandomdan da soğutuyorlar. Genel itibari ile çocuk diyeceğimiz yaştaki bu dallamalar fandomuna olumsuz bir şey söylendiğinde öyle hakaretler, öyle küfürler yazıyorlar ki "Bunları Yunanistan'a nasıl iteleyebiliriz?" diye düşünmeden edemiyoruz. Allah sizi bildiği gibi yapsın ya. Vallahi utanıyorum.
Birkaç aydır burada değildim. Şöyle bir göz atayım dedim, hala aynılar. Hatta yeni yeni daddyler türemiş. Şu saçmalığa artık tepki koymalıyım diyerek bunu yayınlamaya karar verdim.
Lütfen kendinize gelin ve biraz empati kurun.
Aynı cinsel işkenceler, değil fandom, deliler gibi aşık olduğu adam tarafından bile kendine yapılsa tüm Türkiye'yi ayağa kaldıracak beyin yoksunu göt lalelerinin burada daddykink yazması ne ironik, değil mi?
Kadına olan tavırlar konusunda ülke olarak çok zor bir dönemden geçiyoruz. 3,5 yaşındaki bebeğe yapılan şerefsizliklerin haberini alıyoruz. Genç kızların kolayca tecavüz edilip öldürüldüğünü görüyoruz. Bunlara karşı çıkan bok çuvalları gelip burada daddykink yazmasını iyi biliyor. Hikayenin yabancı bir ülkede geçmesi ya da kişi isimlerinin yabancı olması hiçbir haltı değiştirmiyor, önemli olan onu yazan zihniyet, düşünce yapısı, yazılan dil. -Bir yabancı gelip onu okumuyor zaten, sadece Türkler okuyor.-
Bu kadar boka batmışken senin bu harf israflarını yazma amacın nedir? Neye katkı yapıyorsun? Kime, neyi kanıtlamaya çalışıyorsun döl israfı?
Ha ayrıca, oraya yetişkin içerik yazman hiçbir halta yaramıyor, hiçbir güvenlik önlemi yok. İsteyen hikayeye erişebiliyor ki Wattpad kullanıcı yaşı 10'a kadar düştü. Bu çocuk nereden bilsin yetişkin içeriği? Sen kendin bile yetişkin değilken çoluk çocuğa böyle şeyler okutmanın manası nedir? Annen baban görse hiç mi utanmayacaksın?
Azıp azıp buraya porno yazman seni yazar yapmıyor, boşuna götün kalkmasın.
Yazar. Ne kadar güzel bir kelime. Şimdiyse azmış çocuklara yazar der olduk. Komik.
Daddykink yazan tüm Wattpad kullanıcılarından tiksiniyorum. Beş para etmez hilekâr pislikten fazlası değiller. Tek amaçları popülarite, fazla takipçi, fazla okunma. Biliyor milletin cinsel okuyacağını, yazıyor haliyle. Yazdığı şeyde azıcık betimleme, azıcık edebiyat yok. Zaten çoğu diyalog ve cinsel sahneden oluşan bir metne hikaye demek ne kadar doğru? Yazma yeteneği sıfır, ama bu önemli değil. İşin içine iki sevişme sahnesi koy, binler garanti. Fanficlere özel değil bu, Wattpad kuralı.
Tek diyeceğim: umarım bir gün o yazdığınız şeyleri yaşarsınız da zevk mi veriyor, can mı yakıyor anlarsınız. Pislikler.
Fazla bir şey yazmaya gerek yok. Anlaşıldığımı düşünüyorum. Benim gibi düşünen birkaç düzgün insan çıkar umarım. Bu azmış ergenler fazla olmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Daddykink
FanfictionHenüz reşit bile olmamış bazı asalakların popüler olmak, çok okunma toplamak, takipçi kazanmak vs. için kaleme aldığı, bir toz zerresi kadar bile edebi değer taşımayan, betimleme barındırmayan, azıp azıp yazdığı fanfic tarzı boktan hikayelere olan t...