Bir Döneğin Kaleminden

1.1K 89 82
                                    

Bu sefer kullanıcı ismi ve hikâye ismi vermeyeceğim ama eğer o kişi bunu okuyorsa bölümün sonunda zaten kendi olduğunu anlamış olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sefer kullanıcı ismi ve hikâye ismi vermeyeceğim ama eğer o kişi bunu okuyorsa bölümün sonunda zaten kendi olduğunu anlamış olacak. Ayrıca bölüm kısa olacak.

Bu kullanıcı da bir ensest yazarı. Daddykink saçmalığı.

Mesele şu ki aşkın cinsiyeti olmaz, aşkın yaşı olmaz, aşık olacağın kişiyi seçemezsin vs bahanelerle acınası bir şekilde daddykink yazmayı normalleştirmeye çalışıyor.

Aynı şeyleri tekrar tekrar yazmayacağım ama hikayenin konusuna kısaca değineceğim.

Babacığını annesinden kıskanan bir gerizekalı karakter ile karşı karşıyayız. Sormazlar mı adama "Ey amk gerizekalısı, bu ikisi seni nasıl yaptı?" diye?

Sadece ensest de değil üstelik. Burada pedofili de var.

Neyse, neyse. Yine aynı küçücük kızdan tahrik olan şeref yoksunu bir baba burada da var ve tahmin edin kim? Luke Hemmings.

Yazan kişi tamamıyla Türk düşünce yapısından uzak, ahlak kelimesinin yanından bile geçmeyen, özgürlük ile arsızlık arasındaki o ince çizgiyi depar atarak kaçırmış, henüz 16 yaşına girmediğini tahmin ettiğim ve edebi ile egosu ters orantılı olan tırrıtık bir fangirl.

Şu hani "Ben farklıyım." kafasında olan ama farklı olayım derken mal olan insan tipi vardır ya? Bu o işte.

Onu özel yapan ise ne, biliyor musunuz?

Daha önceden bu kız daddykinklere karşı olduğunu belirttiği, daddykinklerin iğrenç bir şey olduğunu savunduğu ve artık daddy hikâyesi yazmayacağını açıkladığı bir hikaye yayınlamıştı. Sonra bu hikayesini kaldırdı ve eski daddy hikayesini tekrar yayınladı. Nedenini az çok anlamışsınızdır. Daddy hikayesi on bini geçkinken diğer hikâyeleri binlerde sayıyordu. Kısaca şöyle diyebiliriz: popülarite ahlaktan daha cazip geldi ona. Baktı diğer hikayelerinde okunma çok az, gidip ensest kurgusunu tekrar yayınladı. Halk arasında buna 'dönek' de diyebiliriz.

Zaten tek değil bu kız, daddy hikayelerinin yazarlarının geneline bakarsanız çoğunun çok okunmak için cinselliğe başvurduğunu anlarsınız. Özgün kurgu düşünecek kapasite yok, yetenek desen zaten yok. Ee, bu yavrucak nasıl çok takipçi kazanacak?

Bir zeki sizsiniz zaten. Bu insanlara prim veren kesim de ayrı. Nasıl bir yokluk içindesiniz ki gidip daddy hikâyesi okuyorsunuz? Bu kadar mı acizsiniz?

Belirtmeliyim; betimlemeden muzdarip, basit bir hikâye. Diğer daddylerden hiçbir farkı ya da özgünlüğü yok. Düşünmeye mi üşeniyorsunuz, anlamıyorum ki.

Bu tip popülarite için susan kesimden daha çok nefret ediyorum ki onlara ayrı bölüm hazırlıyorum. Diğer hikayelerinde tık olmayınca hemen 180'e bağlayıp dönen ve daddyciğini tekrar yayınlayan zihniyet diğer yazanlardan daha kötüdür. Bu tipler yeri geldiğinde popülaritesi için en aşağılık şey karşısında bile sessiz kalırlar.

Son olarak, eğer bunu okuyorsan ve sen olduğunu fark ettiysen şunu söylemek istiyorum: zavallısın.

Anti DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin