Neyse ki sosyal medya tepkileri bize insan olduğumuzu hatırlatıyor. Wattpad'de tapılan bir kitabın başka bir sosyal medya platformunda objektif bir şekilde eleştirilip aslında ne tarz bir içerik olduğu ortaya çıkıyor. Çok örneği var.
Twitter'da gördüğüm #1forunion tagı yüzünden yazdım bu bölümü. Benim gözümde daddykinkler şerefsizliktir. Bu benim düşüncem. Kimse yargılayamaz, engelleyemez, yok edemez.
Sosyal medyadan bir alıntı bırakayım. Biraz amatörce, ama benim hoşuma gitti. Açıkçası daddylerden sonra böyle IQsu yüksek insanlar görmek beni mutlu etti.
"Siz hiç bedenen de ruhen de parçalanmış bir kadın gördünüz mü? Görmediniz, değil mi? Ya da görmek istemediniz. Bazılarınızın dediği tek şey 'o kız da kuyruk sallamasaydı' olurdu eminim. Bir insana yapılacak en iğrenç, en korkunç şeyleri yaşattınız kadınlara. O kadınlar kendi içinde hapsolup aynı şeyleri tekrar tekrar yaşadılar içlerinde. İnsanlara olan geri gelmeyecek güvenleri kayboldu. Çok büyük bir yara açıldı ruhlarında ve belki de ömür boyu taşıyacaklar o acıyı. Peki siz koyabiliyor musunuz kendinizi o kızların yerine? İşlenebilecek en ağır suçun hep kadınların üzerinde işlediniz siz. Son zamanlarda insanların günlük bir rutin halina getirdiği tecavüz; kadınlara bir seks objesiymişçesine davranan ve geriye kararmış hayatlar bırakan vicdansız insanların hayatlarına hiçbir şey olmamış gibi devam etmesidir. Bu korkunç olay gelişen teknolojiyle birlikte internet üzerinde bulunan Wattpad adlı siteye iyi bir şeymiş gibi aktarılıp hayatın anlamını yeni yeni öğrenmeye başlayan küçük çocukların aklına kazınıyor. Zaten tecavüz, kadına şiddet ve eşitsizlikte en ön sıralarda olan bir ülke, yeni neslin aklına kazınan bu zihniyetsiz, anlamsız yazılarla daha da geriliyor. Wattpad adlı sitedeki hikâyelerde kadına bir paçavraymışçasına davranılmasına rağmen kadın bundan rahatsız olmak yerine daha da mutlu oluyor. Sahiplenildiğini düşünüyor. Sahiplenilmek ve sahibi olmak arasındaki farkı anlayamıyor. Bununla birlikte yeni nesile bu iğrenç olaylar aktarılıyor, toplum gelişmek yerine ATAERKİLLEŞTİRİLİYOR. Toplumda erkek egemenliği gittikçe reyting yapıyor. Benim tepki gösterdiğim sadece erkek egemenliği değil, tek cins egemenliği. Cinsiyeti egemenleştirip insan haklarını yok etmek. Toplumun bize biçtiği cinsiyet kalıbına, bedenimize ruhumuzu sıkıştırıp tutsaklaştırma, bedeni doğru kullanamama. Kadınları güçsüz gördüler, kadın duygusal olur dediler, kırılgan olur dediler. Oysaki bir kadın, kadından önce bir bireydir, bir insandır. Kadın güçlü de olabilir, güçsüz de. Kırılgan da olabilir, sağlam da. Erkek güçlü dediler. Erkek umursamazdır, erkek ağlamaz dediler. Oysa bir erkek ağlayabilir, kırılabilir, umursayabilir. Bizi yok eden, insanlığı yok eden ne? Toplum, çoğunluk? Oysaki toplumu oluşturan biziz; çoğunluğu da, azınlığı da. Sizi yönetecek bir şeyler aradınız. Kendinizi, düşüncelerinizi değil, toplumu dinleyip size biçilen ölçülere göre kendinizi programlandırdınız. Tek tip insan oluşturanlara boyun eğdiniz. Oysaki hepimizin ayrı bir bedeni, ruhu vardır. Siz bedeni tercih edip ruhu yok ettiniz, ikisini de kendiniz eşit düzeyde konrtol edebilecekken. Beden cinsellik değildir, beden cinsiyet değildir sadece. Beden duyguların yansımasıdır. Bir kahkahada, bir çığlıkta ve bir gözyaşında saklıdır duygular. Siz ruhlarınızı da, yansımasını da yok ettiniz. Cinsiyet aşkınızla devam ederseniz tek bir gözyaşına bile muhtaç kalacaksınız. Kadın-erkek olmayı değil, insan olmayı dileyeceksiniz. Siz bağlanacak, korkacak bir şeyler aradınız. Korkunun gölgesine sığındınız ve sizi ayakta tutan siz iken kendinizi başkalarına teslim ettiniz. Onlara muhtaç gibi davrandınız. Tecavüzü basitleştirdiniz, sadece bedende kaldığını düşündünüz. Kendi duyularınızı yok ettiğiniz gibi başkalarının da duygularını yok ettiniz. Olay sadece Wattpad'deki bu tarz hikâyeler değil, olay bu tarz hikâye yazan kişilerin empoze edileni okuyuculara empoze etmesi. Wattpad küçük çocukların çocukluğunu öldürüp akıllarına cinsiyetle düşünmeyi empoze eden bir yer haline geldi. Bunu engellemeliyiz.(...)"
Açık ve net söylüyorum; daddykink yazıp da gelip burada feminist olduğunu savunan kişi has orosbu çocuğudur. (Vaziyet alın.)
Ayrıca, ben feminist de değilim. Nedeni ise feministliğin bile elinde olmadan kadını erkekten ayırmasıdır. Kadın için ayrı bir ideoloji oluşturmaktır. Ben bunu desteklemem ama bazı feministleri destekliyorum. Gerçek eşitliğe inanıyorlar. Diğer kalan kısım ise sadece havalı görünmek, yandaş toplamak gibi nedenler yüzünden feminist oluyor. Bu daddykink yazanları gibi. Sorsanız hepsi feminist, eşitlikçidir. Gidip tanıyın. O kadar gerizekalı, özenti ve kompleksli tiplerdir ki anlam veremezsiniz. Düşünme kabiliyetleri çok çok kısıtlı olduğu için seks yazarak okuyucu toplarlar. Sonradan görme, dolayısıyla açgözlüdürler. Kendilerini o kadar beğenmiş tiplerdir ki sanırsınız seks değil de fantastik dünya yaratıp yılın hikayesini yazmış. Kibirlidirler. Size hep üstten bakarlar. Kendilerini ne bok sanıyorlar tam emin değilim ama gidip hikâyelerini okuyunca sadece pornografik içerik olduğunu, edebiyata dair hiçbir şey olmadığını görürsünüz. Bunlara yazar diyenler de benim gözümde aynı kategoridedir.
Bu insanlarla aynı oksijeni solumaktan o kadar tiksiniyorum ki... Ama birinin anlatması ve farkındalık yaratması lazım. Farkındayım, güzel bir dille yapmıyorum. Kimse benden gidip ensest yazan göt lalesine güzel yaklaşmamı beklemesin. Keşke o ensest yazan bok yığınının yemeğini ve parasını bir evsize verebilsem. Gerçek bir insan yetişme olasılığı daha yüksek çünkü.
•
[Hikayeyi buraya kadar okuyan varsa şunu söylemek istiyorum; kullandığım dil çok fazla hakaret ve argo kelime barındırıyor, bunu biliyorum. Defalarca değiştirmeyi düşündüm ama vazgeçtim. Onlar kadının değerini düşünmezken ben neden onlar için ağzımı bozmayayım ki, dedim. Yine de yazdığım argo kelimelerin hepsini sinirliyken yazdığımı bilmenizi ve çok fazla üzerinde durmamanızı rica ediyorum.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Daddykink
Fiksi PenggemarHenüz reşit bile olmamış bazı asalakların popüler olmak, çok okunma toplamak, takipçi kazanmak vs. için kaleme aldığı, bir toz zerresi kadar bile edebi değer taşımayan, betimleme barındırmayan, azıp azıp yazdığı fanfic tarzı boktan hikayelere olan t...