Aslında bu hikayeye devam etmeyi planlamıyordum. Diğer bölümlerde anlatmak istediğim şeyi gayet net bir şekilde açıkladığımı düşünüyordum. Gerek verdiğim örneklerle, gerek ettiğim küfürlerle...
Ama Watty bu, tabii ki bazı şeyler değişecek.
Bu sefer değinmek istediğim konu korkutucu şekilde artan ve Watty'nin her yerini kaplayan K-Pop daddyleri olacak. O kadar fazlalar ki daddy yazınca sadece gözü çekik ünlülerin hikayelerini görüyorsunuz artık.
Başlamadan önemli bir parantez; bu hikayenin bölümlerini okuyan bazı kişiler üslubumu çok argolu ve ağır bulmuşlardı. Ben şahsen o üslubun daddyler için yerinde olduğunu düşünüyorum, bu yüzden değiştirmedim. Yine de çok kez onları sinirliyken yazdığımı belirttim. Bu sefer biraz dikkat edeceğim ama hak falan ettiklerinden değil, okuyan kişilere olan saygım yüzünden.
Sevgili daddy yazarları; beni stalklarken bazıları başarılı oldu, bazıları da 1-2 bölüme yanlışlıkla oy vererek kendini belli etti. Okuduğunuzu çok iyi biliyorum. Aramızdaki iletişimin bu kadar az olması üzüyor. Neden hiç mesaj atmıyorsunuz? Neden hiç kendinizi savunmuyorsunuz? Ben sizin için sayfalarca bölüm yazıyorum... Özlediniz mi beni? Ben sizin pisliklerinizi ortaya dökmeyi özlemişim.
Intro için birkaç şey yazacağım. Öncelikle, hala hatırladığım kadar iğrençsiniz. Gerçekten midemi bulandırıyorsunuz ve sizin gibi beyni bel altında çalışan moronlar ile aynı havayı soluduğum için nefesimi tutasım geliyor. Edit: argo yok demedim, azaltacağım dedim. :)
Asıl konuya gelmeden önce de yüksek dozda cringe uyarısı yapıyorum... Düşük IQ ürünlerine maruz kaldığım içim beynim biraz sersemledi diyebilirim. Birkaç tane k-daddykink'e göz attıktan sonra duvara boş boş bakıp geleceğimizi düşündüm ve ileri nesillere aktaracağımız şeylerin mantık hatası dolu, anlamsız daddykinkler olmaması için dua ettim. Siz siz olun, daddy okumayın.
Tam olarak nasıl çıktığını, başladığını bilmiyorum ama ilk örneklerini gördüğümden beri hayret ediyorum Kore daddylere. Sanki bir büyü oldu. Bir anda herkes K-pop fanı oldu. Hiç dinlemez beğenmez dediğim kişilerin ağzından K-Pop düşmez oldu. Yanlış anlaşılmasın, şikayetçi değilim. Sadece nasıl bu kadar çabuk yayıldığına hayret ediyorum - adamlar hep grup takılıyor, doğal olarak bunlarla ilgili çeşit çeşit ship hikayesi yazılmaya başlandı. Sıradan kurgulardan sextinglerine kadar her şeyden zilyon tane yazıldı. Tahmin edersiniz ki daddykink ise fırladı... Artık 5SOS arar olduk. Bu millet ne yiyip içti de k-daddy yazmaya başladı anlamış değilim. Sıradan kurgu yazarsın anlarım. Texting isimli saçma şeyi bile anlarım ama daddykink nedir yahu? Amacınız ne?
Takıldığım yer şu. O tipte insanların daddy olabileceğine sizi inandıran nedir, hala çözmeye çalışıyorum. Yanlış anlaşılmasın ama bu adamlardan daddy falan olmaz. (Ne çok yanlış anlaşılmasın dedim...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Daddykink
FanfictionHenüz reşit bile olmamış bazı asalakların popüler olmak, çok okunma toplamak, takipçi kazanmak vs. için kaleme aldığı, bir toz zerresi kadar bile edebi değer taşımayan, betimleme barındırmayan, azıp azıp yazdığı fanfic tarzı boktan hikayelere olan t...