[Hikayenin adının özgünlüğü gözlerimi kanattı.]
Buram buram dram içeren başka bir daddy hikayesi. Okunma sayısı beni ciddi anlamda tedirgin etti. Wattpad'in bu kadar boş ve seks düşkünü insan barındırması az bir zaman sonra buranın amacı dışında kullanılacağını gösteriyor.
Demişim. Burası zaten ne zaman amacı için kullanıldı ki? Sözüm fanfic kısmına.
Üşengeç ama takipçi toplamak isteyen insanların uydurduğu texting şeyi misal. Cidden öyle bu textler. Eğer texting yazarsanız, çok fazla saçma şeyler ve olağanüstü saçma şeyler barındırmasına rağmen kolayca çok okunmaya sahip olabilirsiniz. Bu textinglerin bi' 50 bölüme kadar yolu vardır. Tabii her bölüm hemen hemen toplam 100 kelimeden oluştuğu için hiç zorlamaz. Bazen 5 kelimenin olduğu bölümler görebilirsiniz. Kimse gelip bana "Bunlarda emek var!" demesin. Textingler emek olmadan popüler olmanın bir yoludur. Özgünlüğün ö'sünün noktalarından birinin bile olmadığı bu metinler de öyle çok mantık hataları vardır ki bir yerden sonra nirvanaya ulaşırsınız. Neyse. Texting işi uzun. Bunun için ayrı eleştiri yazılır - neyse ki yazıyorum. Bu textingleri anlamak için çok okudum ama elde ettiğim tek şey toz pembe hayal dünyasından fırlatılmış kocaman, dolu bir pembe çöp torbası.
Smutlar. Bunun anlamını tam olarak cidden bilmiyorum ama +18 olduğunu biliyorum. Ah... Şu mantığı hiçbir zaman anlayamadım; birine cinsel açıdan bakmadan sevemez misiniz siz? Birine hayran olmak için illa onunla seks yaptığınızı mı hayal etmek zorundasınız? İnsan gibi hayran olamıyor musunuz? Bir sanatçıya hayran olmak neden sizin için onu cinsel bölgenizden düşünme eyleminden ibaret? Her hayran olduğumuzla bu tarz şeyler düşüneceksek ohoo... Çok kişiye hayran oldum, sevdim, şarkısını dinledim ama onun üzerine seks hikayesi yazmayı ilk kez bu watty ortamında gördüm. Kardeşlerim. Siz iyi misiniz? Neden normal olamıyorsunuz?
Sanırım bu yüzden genelde sevilen ve üzerine seks yazılan sanatçılar -25 yaş oluyor. Büyük olunca tat vermiyor, değil mi? Normalde 22 - 23 yaşında olan sanatçıyı daddy diyerek +35 yaş yapan, küfür etmek istemediğim için minik kardeşlerim dediğim kullanıcılar (bkz. daddykink yazanları) buna dahil değil. Aslında, dahil. Atıyorum, "Git Chris Martin'li daddykink yaz." desen kemküm eder. Niye? Çünkü Chris Martin 40 yaşında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Daddykink
FanficHenüz reşit bile olmamış bazı asalakların popüler olmak, çok okunma toplamak, takipçi kazanmak vs. için kaleme aldığı, bir toz zerresi kadar bile edebi değer taşımayan, betimleme barındırmayan, azıp azıp yazdığı fanfic tarzı boktan hikayelere olan t...