Çekinmeden, korkmadan, utanmadan 16 yaşında olduğunu beyan ettiği halde gelip burada ensest, daddykink ve +18 yazan biri ile karşı karşıyayım.
Öncelikle söylemek isterim ki, reşit bir insanım. Bu tarz pornografik öğelere erişmemi engelleyen bir durum söz konusu değil. En nefret ettiğim şey olmasına rağmen bu bölümü yazmak için gidip okudum. Gel gör ki bana bile ağır gelen, iğrenç bir metinle karşılaştım.
Cinsellik açısından değil. İnsana ruhsal açıdan ciddi zararlar verebilecek bir hikaye.
Betimleme açısından zayıf, tamamiyle Amerikan edebiyatına daha çok yakıştığını düşündüğüm bu hikaye. Üvey falan da değil, bildiğin öz babasıyla kızın ilişkisini anlatıyor. İleri bölümlerde babası öz çıkmayabilir. Özgün bir şey bekleyemeyiz. İnanmayan gidip baksın.
Ben de sanki üvey olunca tüm sorun hallolacakmış gibi konuştum, ama üvey bile olsa ensest ilişki alçakça bir şeydir. Hiçbir inanışta, hiçbir toplumun ahlak düzeninde bu iyi bir şey olarak gösterilmez. Ensest ilişki psikolojik bir sorundur, yaşayan kişiler normal değildir - aynı zamanda yazan kişi de.
Adam, yani Calum Hood 37 yaşında eşiyle sorunları olan biridir. December isimli kızı ise ailesiyle sorun yaşayan ve canı sıkıldıkça kendine cam kırıklarıyla zarar veren kafayı sıyırmış bir sürtüktür. Ciddi ciddi öyledir. Babasının altına yatan insan normal değildir.
Düşünüyorum da, bunu yazan kişiye sorsan feministtir, çocuk geline karşıdır, tecavüze karşıdır, her boka karşıdır. Emin olun, bu hikayeyi yazan kişi ile Afganistan'da 40 yaşındaki adama 8 yaşındaki, ilk gece cinsel bölgesinin aşırı tahriş olması yüzünden hayatını kaybeden kızını veren adamın arasında hiçbir fark yoktur. Ben modernim, ben ilericiyim, ben çağdaşım ayaklarına yatması hiçbir haltı değiştirmez. Bu kızın geri kafalı, cinsellik düşkünü, beyni kafasında değil de bel altı bölgesinde bulunan, 3 yaşındaki bir bebekle bile tahrik olan insanlardan bir farkı yoktur.
Sinirli olduğumun farkındasınızdır. Çünkü ahlak kavramımız popülarite uğruna çökmek üzere ve ben buna dayanamıyorum.
Bu hikayede baba Calum Hood yerine 37 yaşında, sigara içmekten dişleri sararmış, saçları dökülmüş, kızarık yüzlü, göbekli bir adam olsaydı hepiniz ayağa kalkardınız. Ama o Calum, değil mi? Yakışıklı şarkıcı.
Peki, biz bu insanların erkek düşkünü olduğu sonucunu çıkarabilir miyiz? Bal gibi de çıkarırız.
Baba. Düşününce bile insana güven veren bir kelime. İlk kahraman, ilk aşk. -seks aşkı değil, sevgiye dayalı bir aşk. "Her kızın ilk aşkı babasıdır," diye bir söz duymuşsunuzdur. Bunun da bokunu çıkardılar.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Daddykink
FanficHenüz reşit bile olmamış bazı asalakların popüler olmak, çok okunma toplamak, takipçi kazanmak vs. için kaleme aldığı, bir toz zerresi kadar bile edebi değer taşımayan, betimleme barındırmayan, azıp azıp yazdığı fanfic tarzı boktan hikayelere olan t...