"Abla"diyerek kapıdan giren Kağana baktım.İki dakika önce çıkmıştı bu çocuk neden geldi ki."Efendim Kağan?"Kağan sırt çantasını kapının yanına atıp direk koltuğa oturdu.Sonra bir bana bir de Rüzgara baktı."Oturun lütfen"dedi Kağan.Bu çocuğu tanımayan 40 yılın erkeği sanır daha 17 yaşında."Rüzgarla ben tam Kağanın karşısındaki koltuğa oturduk.Kağan bir bana bir Rüzgara bakıyordu."Biriniz anlatın bakalım şu işi baştan"Rüzgara baktım o anlatsın diye ben yalan söyleyemem çok çabuk belli olur.
"Ablanın müvekkil idim bir süre birlikte çalıştık Sonra da olan oldu.Yeni daha"Kağan kaşlarını kaldırdı ve bana döndü.
" Yanlış anlama ama ablam suçlu insanları savunmaz,Nasıl oldu da seni savundu Rüzgar Akın?".ay benim akıllı kardeşim.Çık şimdi işin içinden Rüzgar.ama bende sorunluyum neden inkar etmiyorum ki kardeşim tabi ki de bana inanacak ama ben inkar etmek istemiyorum."Kadere çok inanan biri değilim genç adam ama bunu ben kader olarak yorumluyorum"Kağan bir şey demeden Rüzgara baktı.Aklından neler geçiyordu Allah bilir.
"En tehlikeli Mafya babası olman umurumda değil ablamı bir gün senin yüzünden gözü yaşlı görürsem yemin ederim seni öldürmek için gelirim Rüzgar Akın"dedi Benim deli cesaretli kardeşim.Her ne olursa olsun beni sevdiği için böyle yapıyordu.
Rüzgar garip bir şekilde gülümsedi."Emin ol ki Kağan onu üzersem silahi ben senin eline veririm"kaşlarımı çattım.
"Birincisi ben hayla buradayım ikincisi kardeşimi kötü yola çekme"Rüzgar gülümsedi.
Saate baktığımda yemek vaktiydi ayağa kalktım."Hadi sofraya geçin siz ben üzerimi değiştirip geleyim"dedi ve odama gittim.Kısa sade bir elbise giydim saçlarımı topladım.
Alt kata indiğimde bizimkiler bahçede oturmuş beni bekliyordu.Hemen Umut'un yanında oturdum.Rüzgar tam karşımda onun da yanında Kağan vardı."Afiyet olsun"dedim ve yemeğe başladım.Rüzgarın gözü üzerimde dolanıyordu. Dövmelere bakıyor şaşkınlıkla ve merakla."Yemeğini ye,ağzının suyu akıyor"Rüzgar ters ters bana baktı ve yemeğine devam etti.
********
Umut uyumuş Kağan odasında ders çalışıyordu.bense oturmuş kitap okuyordum.Rüzgarsa hiç takmadan sanki kendi eviymiş gibi rahat koltuklara yayılmış telefonunda bir şeylere bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
RomanceÇantamdan mendili çıkarıp terimi sildim duruşma harika geçmişti Müvekkilim tutuksuz yargılanmıştı.Rüzgar Akın!!!.Ünlü Mafya babası zenginlerin korkulu rüyası fakirlerin can arkadaşı.Herkesin tanıdığı Kabadayı mı diyeyim Mafya babası mı diyeyim bilem...