"Seni severdim
Hüznün koynunda
Seni severdim
Hem uyanık, hem uykumda
Seni severdim
Ve sana rağmen yine severdim ""Bana böyle şarkılar söyleyecek kadar aşık olduğunu bilmiyordum"İrkilerek arkama baktım.Bu adam burada ne arıyordu."Rüzgar burada ne arıyorsun?"Rüzgar gülerek omuz silkti.Kendim için hazırladığım Pilavı aldı ve yemeye başladı.Üstünde de kuş başı etler vardı."Onu hazırlamam kaç saatimi aldı biliyor musun?"Kaşlarını çatıp ağzında olan yemeği yuttu."Bu yemeği sen hazırlamadın,Kağan hazırladı"gözlerimi devirip ağzımı konuşmak için açmıştım ki ağzıma bir kaşık pilavdan soktu.Pilavı çiğneyip yuttum."Bak biz gerçek sevgili değiliz Rüzgar,her an evime girip istediğini yapamazsın"Arkasına yaslandı.
"Bunu konuştuğumuzu sanıyordum Rüzgar"Rüzgar gözlerini devirip pilavdan bir kaşık daha yedi."ben seninle hiç bir şey konuşmadım Buket,Sen kendi kendine konuştun kanıya vardın"Sinirle dişlerimi sıktım."Yeter be defol git Rüzgar,evimden hayatımdan defol "Rüzgar elinde olan tabağı masaya bırakıp bana yaklaşmaya başladı.tam dibimde durup konuşmaya başladı."Bana sesini yükseltme Buket,sakın ama sakın,Yüz veriyorum astar isteme,Tepeme çıkma her hareketini yutuyorum,ve şunu da bilmeni isterim ki ben yapılanları kolay kolay unutum bağışlamam."gözlerinde resmen ateş yanıyordu.Başını eyip boynuma bir öpücük kondurdu.Sonra sertçe ısırdı boynumu.inledim acıdan bir az da zevkten inledim"ben sana ne demiştim Buket,canını yakmam için şiddet uygulamam,Yakarım canını,ve unutma zevk alan taraf da yine ben olurum"son bir ısırık bıraktı boynuma.İz kaldığına emindim.Rüzgar benden uzaklaşıp son kez bana baktı tam mutfaktan çıkacakken Umut yapıştı Rüzgarın bacağına."Doyduyma"kaşlarımı çatıp Umut ve Rüzgara baktım.Rüzgar Umut'u kucağına alıp parmağını dudaklarına götürüp sus işareti yaptı."Baya ye doyduyma istiyoyum"-bana ne dondurma istiyorum-çatık kaşlarım la Rüzgara baktım.Beni hiç takmayıp buz dolabımı açtı.Bir tabağa çikolatalı ve kaymaklı dondurma koydu ve Umut'a verdi."Götür Kağan abine o yedirsin sana,Sakın kendin yeme"Umut paytak adımlarla mutfaktan çıkıp gitti."Ne oluyor Rüzgar"
"Sana ne"
"ne demek sana ne,O benim kardeşim"bana bakmadan mutfaktan çıktı.Arkasından ben de çıktım.Gidiyordu.İçimde olan pişmanlık tohumları yeşermeye başlamıştı."Nereye gidiyorsun?"
"Sana ne Buket,yanlış hatırlamıyorsam beni evden sen kovdum"omuzlarımı düşürdüm.Tamam bir anlık sinirle çıkmıştı ağzımdan."Ben bak-sözümü kesti-Umurumda değil Buket,sadece senin için yeni iş buldum bir kaç tane hangisini istersen sen seçersin"Kaşlarımı kaldırdım.Bana sinirliyken bile beni düşünüyordu,"Melih beye ne yaptın"Tek kaşını kaldırdı."Öldürdüm"dedi ve çıktı.Koşarak arkasından gittim."Ne demek öldürdüm,ne dediğini farkında mısın?Rüzgar hey"arabasına bindi gazlayıp gitti.Gerçekten de öldürmemiştir değil mi?
"İyi yapmış nefret ediyordum o adamdan.Sende bu aralar Rüzgar abinin başının etini yiyorsun evden kovmak nedir,ben olsam bir daha konuşmam seninle."Hayretle Kağan'a baktım.Sen de mi Brütüs demek istedim ama sustum.Galiba suçluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
RomanceÇantamdan mendili çıkarıp terimi sildim duruşma harika geçmişti Müvekkilim tutuksuz yargılanmıştı.Rüzgar Akın!!!.Ünlü Mafya babası zenginlerin korkulu rüyası fakirlerin can arkadaşı.Herkesin tanıdığı Kabadayı mı diyeyim Mafya babası mı diyeyim bilem...