"ne hakla Rüzgarı tutuklarsınız?"Polislerden biri bana doğru yaklaştı."Hanım efendi emir böyle"sinirle karşımda duran adama baktım.Emir böyleymiş."kanıtınız olmadan şuradan şuraya gidemez Rüzgarı da tutuklayamazsınız"
"hanım efendi bakın Melih Yıldırım'ın cesedi bulundu.Cinayete soruşturma başlatıldı.Bir kaç şüpheli vardı ama aralarında Rüzgar Akın yoktu.İki gün önce bir görgü tanığı geldi ve Rüzgar Akın'ın Melih Yıldırımı öldürdüğünü gördüğünü söyledi"Sinirle güldüm.Bu adam neler diyordu.Polis olduğunu emin miydi?."Siz her söylenilene inanıyor musunuz?Allah aşkına bu nasıl iş?Bende öldürmediğini söylüyorum,her konuşana inanıyorsunuz ya bana da inanıp bırakın"
"Zorluk çıkarmayın hamın efendi.sonuçları hiç iyi olmaz,Kanun-Ne konunu?Ne kanunundan bahis ediyorsun?.kaç yaşındasın 23-24?Toy bir polissin ve bana kanundan bahis ediyorsun.bense avukatım.Doğduğumdan beri kanunlar içinde büyüyen ve Türkiye'de şan salmış bir avukatım.hemde yaşıma bakmayarak.Şimdi Rüzgarı bırakın ve elinizde fotoğraflı delil olmadan buraya gelmeyin.Yoksa buranı başına yıkarım genç adam.Çıkarın şu kelepçeleri"polisler şok olmuş bir şekilde bana bakıyorlardı.Ne yapacaklarını bilmiyor gibiydiler.Bahçeye baktığımda siyah bir araba durdu.İçinden baş komiser Oktay Yıldız çıktı."Buket hanım sizin burada ne işiniz var"
"Bunu ben size sormalıyım Oktay bey?benim evimde ne işiniz var?Bu rezillik ne?"Oktay bey şaşırmışa benziyordu."Sizin eviniz mi?Biz Rüzgar Akın için gelmiştik"
"Onu bende anladım"Oktay bey bir bana bir rüzgara baktı."Yoksa sizi rahatsız mı ediyor"diyerek baktı bana.Rüzgarı kast ediyordu belliydi."Ne münasebet ?O benim nişanlım oktay bey."
Adam resmen taş olmuştu bu dediğime inanamadığı belliydi."Şimdi şu toy polislere de dedim size de diyorum hemen müvekkilimi bırakın"
"Ama Buket hanım ifade var cinayet var ortada"
"başlatmayın cinayetine ifadesine.Ne idüğü belirsiz birinin ifadesiyle kimseyi tutuklayamazsınız.Bana kanıt getirin Oktay bey.Kanıt getirin ki şu kelepçelerin hesabını sizden sormayayım.Fotoğraflı kanıt olmazsa Türkiye'ni size dar ederim.Ederim bilirsiniz ben Mustafa Erkalın kızı Rüzgar Akının Nişanlısıyım.Yaparım bilirsiniz.Hem yalnız benim yaptıklarımla sınırlı kalmaz.Şimdi çıkarın o kelepçeleri ve kanıt bulun getirin bana.Yoksa bir daha kimsenin yüzüne bakamazsınız Oktay bey"Oktay beyin rengi atmıştı bile.keyifle gülümseyip kaşlarımı kaldırdım."Çıkarın kelepçeleri"adamlar bir şey demeden Rüzgarın kolundan kelepçeleri çıkardılar.Oktay bey sinirle arkasını döndü ve yürümeye başladı.Polisler de onu takip etmeye başladılar."İyi geceler Oktay bey.kızınıza selam söyleyin"Adam sinirle arabaya binip gazı kökledi.Hemen Rüzgarın yanına gittim."İyi misin?"diyerek yüzüne dikkatle baktım.Mavi gözleri hayranlıkla bana bakıyordu."Sen harikasın"diyerek beni kendine çekti ve dudaklarımız buluştu.Öyle bir öpüyordu ki sanki beni burada eritecekti sanki dünya dönmüyor gece ile gündüz karışıyordu.Onun öpüşü artık bana bir duygu his ettiriyordu."Öhöm öhöm aile var burada."Rüzgardan ayrılıp gözlerinin içine baktım.parıltılar vardı o yeşillerde.Ne olduğunu çözemediğim parıltılar.Rüzgar dudağıma son bir öpücük kondurup ayrıldı bende."Abla sen ne yaptın öyle?Resmen koktum senden."Güldüm.Babamdan ve annemden aldıklarım onların güçlü duruşu idi.Şimdi de sergilemiştim onu.Annem burada olsaydı kesinlikle benimle gurur duyardı."Şimdi eve geçin de Rüzgar bu meseleni tartışalım"Rüzgar ve Kağan kurbanlık koyun gibi eve girdi.Bende arkalarından girdim.Kağan Umut'u kucağına alıp odasına götürdü.bende koltuğa oturup Rüzgara baktım.Kağan da gelip oturdu bay mavinin yanına."Melihi sen mi öldürdün"
"Evet"biliyordum sadece emin olmak için sormuştum."E peki arkanda nasıl kanıt bırakırsın?"
"Kanıt bırakmam imkansız Buket.imkansız.kelimenin tam anlamıyla İmkansız.Beni ihbar eden kişi benden şüpheleniyor olmalı"Başımı salladım."Kanıt bulamazlarsa ki bulamayacaklar sadece ifade vermem gerekecek.Sen beni boş ver.O oktay denilen adam senden neden bu kadar korkuyor?"
"Oğlu çocuk tacizcisi kızı uyuşturucu bağımlısı ve satıcısı.ve ailelerinde ensest ilişki var"dedim yüzümü buruşturarak.İğrenç insanlar.
*****
"Buket buraya gelir misin?"yemek yiyen Umut'a baktım."hayır gelemem.Umut'a yemek veriyorum sen gel"oflama sesini duydum.Ayak seslerinden sonra içeri girdi."Ne oldu?"
"Şey oldu"diyerek ağzında bir şeyleri geveledi.Kaşlarımı havaya kaldırıp ."Kos koca Rüzgar Akın ağzında bir şeyler geveliyor?"
"Ailemle tanışmanı istiyorum Buket"şaşkınlıkla Rüzgara baktım."Emin misin?"Başını salladı."Birde Umut'un bizim oğlumuz olduğunu söylemeni istiyorum"
"Ne diyorsun sen Rüzgar?"Rüzgar sıkıntılı bir nefes aldı."Annem eski sevgilim Esra ile beni barıştırmak için sürekli bahaneler üretip duruyor.ve annemin kalbini kırmak istemiyorum ama onu her defasında görmeye gittiğimde Esra da orada oluyor.Bende bundan bıktım.Hayatımda biri olması da onu bur kararında vazgeçiremez.Ne yapar ne eder ayırır bizi.Belki çocuğum olduğunu öğrenince vazgeçer"
*****
"Umut bak annecim o baba tamam mı"Umut sanki bir şey anlamıyordu.Normalde cin gibi çocuk ama anlamak istemezse kimse önünde duramaz onun."Umut!Bak bebeğim o baba,Tamam mı?"Umut ben konuşmuyor muşum gibi elinde olan arabayla oynuyordu.Gözlerimi devirip pofuduk yanaklarını öptüm.Rüzgar bir şey demeden hemen önümde oturuyordu.Gergindik.Ben de Rüzgar da.Sadece Kağan hiç takmıyordu birde Umut var tabi.
Araba büyük bir evin bahçesine girip durdu.Hep birlikte arabadan indik.Rüzgar Umut'u kendi kucağına aldı.Bir elini belime sarıp yürümeye başladık.Kağan hemen yanıma idi.
Evin kapısını çaldık.Çok az süren beklemenin ardından eve girdik.Hep beraber oturma odasına girdiğimizde orta yaşlı bir bayan onunla yaşıt bir erkek ve genç bir kız vardı.Esra denen kızın bu olma ihtimali ile sert ifademi takındım.Aslında bakarsanız kasıtlı olarak mini giyinmiştim.Fiziğim güzeldi ve Esra'nın benden çok kozu olmasını istemiyordum.
Kibarca "merhaba"dedim.Kadın çatık kaşlarıyla süzdü beni."merhaba kızım"diye konuşan Rüzgar'ın babasıydı."Buyurun oturun"Sessizce koltukta oturduk.ortam çok sessizdi."Anne baba.Sizi tanıştırayım sevgilim Buket"gülümsedim."Kız arkadaşın olduğunu bilmiyordum hem Esra va-Hanım bir dur çocuk konuşsun"diyerek Hülya hanımın sözünü kesti Aziz bey."Dur sen Aziz.Esra gül gibi kız burada dururken neden bu meymenetsiz kızla sevgili oldun?O bizim dengimiz mi?"
"neden sizin denginiz olmadığımı düşünüyorsunuz?"diyerek Rüzgarın konuşmasına engel oldum."kenar mahalle dilberisin sen ?"
"Efendim Ben Buket Erkal'ım.ve torununuzun annesiyim"
"Nee!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
RomansaÇantamdan mendili çıkarıp terimi sildim duruşma harika geçmişti Müvekkilim tutuksuz yargılanmıştı.Rüzgar Akın!!!.Ünlü Mafya babası zenginlerin korkulu rüyası fakirlerin can arkadaşı.Herkesin tanıdığı Kabadayı mı diyeyim Mafya babası mı diyeyim bilem...