Mila's pov:
"WAT DOE JIJ DAAR?!" Ik schrok me kapot , gelukkig is het noodsignaal gestuurd. "Jij wil dus de moeilijke manier? DAN DOEN WE DAT!" Ik kreeg een klap in mijn gezicht , een stomp in mijn buik , en het ergste , ik kon geen kant op.. ik kon niet eens even mijn buik beschermen, wat iedereen zou doen, ik vraag me af of jonas dit voelt, of niet, ik ging , hoe gek het ook klinkt, proberen te praten, mompelen naar mijn moeder, "pleas mpf laat het hem niet voelen, niet nu" "EN WAT DOEN WE NU? Is santiago ineens spreekbaar? Daar volgt nog een klap op! KLAP" mijn kaak doet ontzettend veel pijn, "en nu, beantwoord je mijn vragen, hoe pijnlijk ook santiago!" Ik zou ervoor willen gaan zitten, maar ja, dat gaat niet .. "vertel me ALLES wat je van ons weet" ik kan natuurlijk meteen de waarheid gaan spreken, maardat wil ik niet "wat bedoel je?" Spot ik " ik weet best dat je dat weet, 029 geef me die knuppel is, dit meisje ZAL gaan spreken!" Nu werd ik toch een beetje bang.. "oke.. nou .. jullie zijn de blauwe slangen, zeer gevaarlijk en jullie willen iets van ons, wat weet ik niet, maar oke..." hij moest een beetje lachen, een typisch gemeen lachje.. ik wist niet wat im hiervan moest vinden. "Och och och.. meisje jij weet niks van ons, we zijn dingen in staat om te doen , wij gaan jou kapot maken , san-ti-ago" en hij gaf een gemeen lachje achteraf "oh en uhm, jj blijft maar lekker hier!" Ik dacht even dat hij niet doorhad dat ik me had losgemaakt, maar hij kwam juist met meer touw en tape aan, dus mijn enige hoop was.. charlie, ze zal toch wel komen nu? Pff ...
Charlie's pov:
Mijn gsm begint als een gek te trillen, nou oke, "rustig bevergsm, rustig" ik pak mijn gsm en zie een raar beeld:
Mila santiago:
Staat in je contacten als : beste bever KABONGA vriendin
Sms van : beste bever KABONGA vriendin
Help kom hier! Ik ben wss ontvoerd kom naar:
IP adres: ************** (kan alleen charlie zien, anders noem ik een van jullie straten nog.. bizar haha)
Kom nu!
(Charlie weer:)
Toen ik dit las rende ik naar alex en jimmy die oefende voor de musical van romeo en julia , "help help help help" dat was het enige wat ik kon zeggen "wat?! Wat is er!!??" Zeiden ze in koor "lees dit!" Toen ze het lazen zag ik hun gezicht betrekken dus ik trok ze mee naar de fietsen "en nu gaan we! Ik laat mijn bever niet in de steek ja!"Jonas pov:
Ik ben in een kleine kamer, geen ramen , knipperend licht.. "vertel alles over je vriendin, en wel nu!" Ik weigerde even , maar ze dreigde me harder aan te pakken dus ik vertelde half wat dingen "ze wil me niet veel vertellen maar ze is de docht van.. je weet wel, slechte jeugd, geen ouders, en let maar op, je zal haar niet breken! Ze is de beste, mooiste , sterk-" "GENOEG met je liefdes praatjes , ik weet bijna genoeg, ik zal je vriendinnetje een breken!" "Nee!" "Wacht, meneertje durft tegen me in te gaan? DACHT HET NIET!" O god , wat heb ik nou gedaan.. "SMAK" en ik viel met mijn hoofd op de grond, voor ik flauwviel zag ik de man boos de deur uitlopen richting mila, denk ik.. oh als dit maar goed gaat!"
Mila pov:
Ik zit in de ruimte, meer vastgebonden dan je je ooit kan voorstellen, ik besluit de ruimte te gaan bestuderen, hele oude muren, grote ruimte, met in het midden alleen ik op een stoel, genoeg ramen, grote ramen, maar wel met gordijnen, of met andere woorden, hele kleine kans dat ik hier uitgeraak, heel klein, ik bedoel we zitten vast te hoog.. voor de ramen..
Na een tijdje gaat de deur met een vreselijke kraak open, heel langzaam
Beetje voor beetjeHeeyyy iedereen, dit is het iets te late deel, ik hoop dat het leuk was! Wie is het denk je?
Laat het weten!
Oh en moet ik na dit boek nog een boek maken?
Stem en volg zeker voor meer! Ik heb niet veel geupload want ik heb eens goed nagedacht! (; nu komen er langzaam aan weer meer geniet ervan! En tot de volgende!
JE LEEST
Het verleden dreigt de toekomst.
FanficWanneer mila, jonas, elindo, charlie en alex aan het nieuwe jaar beginnen en het net super gaat met de ghost rockers dreigt het verleden van mila santiago haar toekomst te gaan bedreigen . Hoe gaat ze verder ? Krijgt ze problemen? En is mila dan no...