34. FINALE

403 14 4
                                    

Pov mila:

Na lang te hebben gezocht naar bewijzen en de romeo en julia tekst te hebben bestudeerd , hebben we vandaag ons plan gemaakt , juan lokt via een sms de blauwe slangen naar het concert en daarna doen we romeo en julia, de musical! Ik heb er echt veel zin in, we hebben de locatie waar de rest van de blauwe slangen wonen dus we hebben alvast politie geinformeerd , het ontbijt ging stil, iedereen was zenuwachtig voor wat we gaan doen over 2 uur al! Ons eindexamen van dit jaar!!! We fietsten naar school en voor we het wisten waren we bij concert en stonden we op het podium!
"Voordat we gaan rocken... hebben wij een belangrijke mededeling..." de blauwe slangen liepen de zaal binnen , precies zoals we gepland hadden.. "oke brandon, speel maar af" zeg manoula heb jij die 'santiago' al laten opdraaien voor je zaakjes? Of moet zelf 'het hoofd van de blauwe slangen' het doen, want jij houd je niet altijd aan je afspraken! Sorry... ik zal het NIKS ik ben helemaal klaar met jou! Van loo, vader van je zoontje zo zielig! Ik keek naar jonas, hij keek mij erg wit aan ik maak je af, en alle bewijzen daarvan, zullen verloren gaan! Ik keek jonas aan hij was zo wit dus ik ging naar hem toe , ik belde 112 en gaf jonas een knuffel.. hij terug, hij werd weer een beetje wakker... beetje..

De blauwe slangen werden een voor een opgepakt , en alles was weer oke , konden we nu dan eindelijk rocken?

"HEBBEN JULLIE ZIN OM TE ROCKEN?!!!???!!!" Al dat geschreeuw uit het publiek, wat mis ik dat toch weer , keer op keer <3 "OKE DOE ALLEMAAL JE VUISTEN OP JE BORST EN DOE MAAR MEE!!"

mijn hart slaat de maat 3X
het ritme van jou leven.
mijn hart slaat de maat 3X
we worden samen 1

ik kijk in jou blauwe ogen en je kijkt dwars door me heen.
vlinders hebben nooit gelogen laten mij niet meer alleen.
en ik voel mijn hart nu bonken.
beef over mijn hele lijf
wij worden van liefde dronken.
t'is een vonk waarop ik drijf
en de muziek maakt ons liefdesziek.

mijn hart slaat de maat 3X
het ritme van jou leven
mijn hart slaat de maat 3X
we worden samen 1

tis een song over verlangen die nu uit de boxen knalt.
jij hebt mij al lang gevangen ik een blok dat voor jou valt.
en het ritme slaat verslavend
en mijn hart dat volgt gedwee
maar jij sleurt me ongehavend
door die wilde woeste zee
en de muziek maakt ons liefdesziek.

mijn hart slaat de maat 3X
het ritme van jou leven
mijn hart slaat de maat 3X
we worden samen 1
2X

Iedereen deed mee, IEDEREEN , MAN wat hebben we dit gemist , en zo leken we toch nog goed de zomervakantie in te gaan "en uhm.. doen jullie je romeo en julia nog?" Ohja... dat nog ...

Oh romeo
Oh julia!
Waar zeit gij romeo?

En zo ging dat verder, ik ben daar niet zo van.. dat kleffe musical.. maar jonas maakte dat wel weer goed, we gingen de zomervakantie in, en vele concerten stonden te wachten!

Heeyyyy peeeps , ik zal ooit weer een vervolg plaatsen, maar dit was het dan! Voor deze reeks! Haha , ik wil jullie allemaal bedanken, alle suport stemmen reacties super bedankt! En ik hoop dat jullie dat ook kunnen doen bij mijn nieuwe boek!!! Dankjullie , voor alles!

Het verleden dreigt de toekomst.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu