2.het nieuwe jaar!

712 31 12
                                    

Mila's pov:

Nogsteeds snap ik het niet ... Waarom? BAM charlie kwam haar uit haar gedachten halen "KABONGA DIT WAS GEWELDIG! Mila? " ja.." Met een brok in haar keel , dit ligt gewoon gevoelig "wat is er? Je bent vaak in gedachten..?!" Uhm ze dacht even na, zal ze het vertellen het is wel haar vriendin... "Uhm nou nee .. Niks ik kom eraan ga mar alvast in de bus zitten " zei ze met een lichte glimlach "zeg mila , ik weet dat je het niet leuk vind om alleeb thuis te zijn, maar je kan bij mij slapen?" "Nee dankje" ze had het nu even nodig om alleen te zijn , om te kunnen slapen. Bij charlie lukt dat zowieso al niet..

Jonas' pov:

"Zeg alex weet jij waar mila is we zitten allemaal al in de bus"
Hij hield speciaal voor mila een plekje vrij... Het was vast goed met haar maar hij is gewoon snel bezorgt als het om mila gaat. "Oh haar muts en shirt is nat dus die verkleed zich even" opperde charlie met een lach. "Oh oke dan wachten we nog even"

Mila's pov:

Argh wanneer stopt dit een keer , ik kan nooit gewoon mila zijn niet de santiago mila nee gewoon mila .dat is wat ze wilde zijn. En alleen de bevers , de ghostrockers zagen haar echt zo in het speciaal jonas... Al snel veranderde haar traantjes in rode wangen toen ze aan hem dacht. "Oh shit de bus!" Eenmaal aangekomen bij de bus zei charlie "zo bever is je muts en shirt droog want die had - je - vervangen " knipoog knipoog , nou ik wist al bij die stotterwoorden dat ze had gelogen tegen jonas alex en jimmy... Zo duidelijk hoefde niet. "Ja , die zijn vervangen " "mila kom naast me zitten " hoorde ze jonas zeggen , ze moest spontaan bloosen" ja leuk..." Ze moest denken aan dat ze morgen alweer naar het 3de jaar is maar die gedachten werden onderbroken doordat jonas arm ineens haar omhelsde , niet dat ze dit erg vond , het voelde fijn en veilig bij hem . Ze kon hem alles vertellen bijna alles . Later die avond kwamen ze aan bij mila haar huis , jonas gaf een afscheidskusje op haar wang en charlie , jimmy en alex zwaaiden en zeiden "tot morgen bever!" Jonas en mila wisselde echter alleen een blik, maar dat was al genoeg. Eenmaal thuis aangekomen lag er een rode envelop op haar deurmat , weer fanmail misschien? Is haar adres gelekt? Ze opende het maar...

Jij mag kiezen of jonas en je bandje die ghost rockers en je krijgt problemen met ons.
Of je dump je bever vriendje en je bandje en je bent van ons af!
Beverpoot fijne dag! Of zal ik zeggen slaapwel...

Mila wist niet wat ze zag... Is dit echt? Of haalt iemand een grap uit? Ze snapte er niks meer van , waarom wil hij HAAR nou hebben kon hij dit niet gewoon vergeten, haar vader was haar vader niet zijzelf.. Mila santiago is mila santiago niet iemand anders ... Dacht ze toch? Moet ze jonas dumpen? En de band ? Of zou ze alles vertellen? Ze ging maar slapen zover ze kon... En hopen dat de nacht snel voorbij is...
Volgende ochtend:
Mila werd wakker van die 20 minuten slaap die ze had ... Ze trok haar kleren en jas aan en kwam aan bij de ingang van het DAM . Allerlei fans besrormde haar vanuit alle hoeken , op de gekste plekken zette ze handtekeningen , ook fotos kwamen aan bod . Maar ze kon maar aan een ding denken, de brief jonas dumpen , ghsot rockers dumpen? Waar ben ik veilig? Waarom? Jonas jonas jonas jonas? Op dat moment kwam jonas aangestormd , de fans lieten hun met rust " en heb je er zin in , wij 2 hebben hetzelfde rooster , zelfde lessen!" Zei hij met een glimlach " en jimmy , alex en charlie dan?" "Die drie zitten in dezelfde klas , maar niet in onze klas..." "Oh oke" eigenlijk vond ze dit niet erg , maar als ze hem ging dumpen zou dit erg onhandig zijn..

Jonas pov:

Mila doet een beetje afstandelijk , maar waarom . Ja oke mila is altijd al iemand die niet snel gevoelens toont maar dit keer , er klopt iets niet... Maar wat? " mila?" "Ja" "de les begint en we hebben dans, dus daar kunnen we niet te laat komen, niet nadat ik vorig jaar altijd al te laat kwam" zei ik met een lach "oke, dan gaan we zeker" de dansles ging erg goed , en mila en jonas waren zelfs partners vanaf nu , ook al bij dans nu! "Echt tof dat we partners zijn" opperde jonas "ja vind ik ook..."

Charlie's pov:

De les theater is inmiddels al bijna voorbij maar "de opdracht voor de komende tijd is niet makkelijk " zei mevrouw van der donck " oeh KABONGA iets nieuws !" "Charlie rustig , misschien moet je wel ver-" maar alex werd onderbroken door van der donck" en alex wat was de opdracht nu?" " uhhn uhm een uhm romantische drama " "bijna goed , opletten dus! De opdracht is een drama verhaal omzetten in een comedy wegens een gebeurtenis!" "Ja mevrouw" "oke goed alex , groepen van 3 maken!" "Dan gaan wij toch wel he, ik ken jullie het best" opperde jimmy "jaa beverpoot dit word geweldig!" De bel gaat
"Oke op zoek naar de tortelbevers! Kom!"

Mila's pov:

Mila besloot naar haar kluisje te gaan, theorie had ze nodig ...
Maar inplaats van alleen theorie zag ze cweer een rode envelop... Nee niet weer toch?!?!

Ik upload het zo vroeg , want vandaag mag ik figureren bij brugklas maar dat duurt tot 1800 en dan ga ik terug naar huis van vakantie... Dus verras me dan met de stemmen of reacties? Ik vind het leuk te weten wat jullie vinden😉💪🏼

Het verleden dreigt de toekomst.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu