Ik herhaal nog even de brief , voor als je wat bent vergeten
Beste mila,
Dit is geen bedreiging maar wellicht ga je het eng vinden wat je moet doen. Maar eerst zal ik je iets zeggen, ik wist al een lange tijd dat dit je te wachten stond, hoe? Dat kan ik niet zeggen, het is ingewikkeld , maar een ding zeg ik je wel, blijf bij jonas, anders zijn er problemen, daarom heb ik jullie gebonden, zo moeten jullie wel bij elkaar blijven anders worden jullie ziek. Ik neem aan dat je dat geen probleem vind (;
Mila begon te blozen, ze wist dat jonas mee las, maar er was meer
Je opdracht is niet simpel voor je , maar daarvoor heb je jonas, ergens wist je dat deze tijd ging komen, je vader weet meer, hij kan je uitleggen wie die bende is , en wat hun zwakke plekken zijn, je moet hem opzoeken als je dit wilt overleven
Groeten
Anuniem , ik vertel je wie ik ben als dit voorbij is, je hebt nog een lange weg te gaan...Mila's pov:
Ik was in de war, wat moet ik nou , ik ben bang... Zal ik gaan? Ik moet wel? Ik merk dat ik begin te hyperventileren , erger , erger, totdat ik warme handen op mijn schouders voel, jonas. Ik begin weer normaal te ademen. Ik doe de brief in jonas handen "mila, ik las mee. Ik ben er altijd voor je, je kunt dit , you will be strong! " pfff nu moet ik al helemaal , al is het niet voor mezelf , dan is het voor jonas. "Oke, ik zal het doen" ik was bang, maar dit moest "oke verliefde bevers het is 1:00 wij brengen jullie thuis" zei jimmy "mila, je kunt dit , je bent mijn beste vriendin , je kan dit! " zei charlie , als aanvulling voor haar spanning. Ik wist dat ze mijn spanning konden zien, want tja jonas heeft de muur weer afgebouwd, 3 jaar van vertrouwen , op het DAM maar ook thuis, hij is er voor me. Ondertussen dat ik dacht over jonas , waren we al weer bij jonas zijn huis aangekomen. "Oke , we halen jullie maandag op voor school, maar geniet morgen van je zondag." Zei alex "dankje , maar we kunnen ook fietsen" zei ik "neen ik ben trots op mijn nieuwe auto, dus neen ik haal jullie op bevers!" "Haha oke alex , kom mila we gaan naar binnen" jonas belde aan, ik was moe en leunde tegen hem aan met mijn hoofd, de moeder van jonas deed open, "hey mam " "uhm mila, jonas kom even zitten" ze had een verwarde blik op haar gezicht en ik zag nu ook vermeer op de bank zitten , ik schrok op , op het moment dat ze allemaal fotod van de freebirds op de tafel had liggen... Jonas en ik gingen zitten , weer leunde ik met mijn hoofd op jonas . "We moeten jullie iets vertellen " zei vermeer . "Oke..." Zei jonas er op naar 1 minuut stilte van kijken naar alle fotos en het lijken bewijzen die er lagen. "Pff, oke het is als volgt : we zijn erachter gekomen dat die 'bende' niet zomaar een bende is van blauwe slangen ofzo, ze zijn moordenaars, dreigers etc, en ik weet dus ook niet hoe je pleegouders hun kunnen kennen , want hun ritueel en wet bepaald dat je NOOIT kinderen mag hebben of adopteren , onder geen enkele voorwaarde... Maar die link heb ik nog niet gelegt" ik was in shock , rechtop, kaarsrecht zat ik daar op de stoel , bijna op jonas schoot "maar oma, eij hebben een brief gekregen.. " hij liet de brief zien , en vermeer las de brief, oke mila , er zit maar een ding op , je MOET naar je vader... Hoe erg het me ook spijt.. Het moet wel, dit is de enige manier, en wie die vrouw / man ook is , ze wil echt het beste met je voor... Je moet naar je vader ...
Oke iedereen van maandag tot en met vrijdag ben ik in london in een gast gezin, zonder wifi... Dus ik kan niks uploaden, sorry ... Hoe denken jullie dat die 'ouders' van mila , toch een kind mochten , en wie weet word jou theorie wel in het boek gebruikt! <3 bever peace out
JE LEEST
Het verleden dreigt de toekomst.
Hayran KurguWanneer mila, jonas, elindo, charlie en alex aan het nieuwe jaar beginnen en het net super gaat met de ghost rockers dreigt het verleden van mila santiago haar toekomst te gaan bedreigen . Hoe gaat ze verder ? Krijgt ze problemen? En is mila dan no...