Medya (öykü)
Düzenlendi ✅
Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz ☺️
...Hayata beklenmedik mucizeler olabilir yada hiç ummadığınız şeyler. İnsanlar hep bir korkuyla yaşarlar hayatı. Bizler gibi özgür yaşamazlar. Nedenini bilmiyorum ama bence hayatı akışına bırakmak gerek ve sadece o anın tadını çıkarmaları lazım.
Ben kim miyim? Benim adım öykü. Ben insan değilim,ben Melezim. Annem vampir ve babam ise kurt. Bende melez doğdum. Melez olarak mutluyum ama insanların içinde yaşadığım için biraz tuhaf oluyorum. Sonuçta onlar biz vampirlerin avı ama kurt yanım olduğu için insanlarla yaşamam daha kolay oldu. Çünkü kurtların avı insanlar değil onların avı Vampirlerdir.
Ben vampirlerle avlanmam, zaten melez olduğum için hala kurta dönüşmedim, ama bildiğim kadarıyla eğer bir insanı öldürürsem dolunayda kurta dönüşürmüşüm. O yüzden kimseyi öldürmemek için çok dikkat etmem gerek. Bugün ise benim doğum günümdü. Bugün on dokuz yaşıma giriyorum.
Sabah heyecanla kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp üstüme düzgün bir şey giydim. Merdivenlerden indim ve mutfağa girdim. Masada annem dolaptan kan çıkarıyor babam ise yumurta yapıyordu. Masaya oturmamla annem önüme bir bardak kan koydu ve babam ise yumurta koyduğunda gülümsedim. Bu durum biraz tuhaf görünsede benim için gayet normaldi. Babam hep onun gibi olmamı ister,annem de aynı şekilde. Bende onların arasında kalıyorum ama her ikisinide çok sevdiğim için bişey demiyorum. Kahvaltımı yapıp evden çıktım ve şöförümle birlikte okula yol aldık.
Okula geldiğimizde arabadan indim ve şöförüme teşekkür edip okula girdim. Sınıfa girip en yakın arkadaşım İremi gördüm.Kendisi vampir ve on dokuz yaşında. İrem'le birlikte büyüdük, onu çok severim. Gidip yanına oturdum ve Sınıfa iyice baktığımda sadece on öğrenci vardı ve öğretmen yoktu.
İreme bakıp konuşmaya başladım "öğretmen nerde?" diye sorduğumda bana bakıp cevap verdi.
"Dersimiz fen ama öğretmen hastaymış gelemedi o yüzden boşuz." Başımla onaylayıp, "iyi o zaman gel bizde kantinden bir kahve alalım" dedim ve ayağı kalkıp gel hareketi yaptım elimle. O da kalkıp kolunu omuzuma koyup "hadi gidelim" dedi.Kantine gidip bana kahve alıp oturduk. Birden aklıma doğum günüm geldiğinde İrem'e gülüp heyecanla sordum "İrem doğum günüme geliyorsun değil mi?" dedim hala sırıtarak. O da heyecanla "tabikide gelicem asla kaçırmam" dedi.
Biz konuşurken bize doğru gelen abim gibi olan ama en yakın arkadaşım Ateşi gördüğümde ona el salladım o da yanımıza oturdu. Ateş yirmi yaşında o da kuzeni irem gibi bir vampir. "Naber doğum günü kızı" dedi yanağımı sıkarak. "İyidir Ateş, senden naber" dedim. "bildiğin gibi" dedi ve İrem'e dönüp göz kırptı. "kuzen sana hiç naber diye sormayacağım çünkü hep güldüğünden iyi olduğun gayet iyi anlaşılıyor" dediğinde İrem göz devirdi.
Ateş bu sefer bana dönüp "hadi ben bi arkadaşlarıma uğrayayım" dedi. "Tamam sonra görüşürüz" dedik İrem'le. O da bize veda edip kantinden çıktı. İrem'e bakıp sinsice güldüm ve "bugün alışverişe gidelim okuldan sonra" dedim İrem'e. O da bana
"Aynen güzel bir şey alalım" dediğinde gülümsedim. "İyi o zaman okuldan sonra gideriz" dedim.Biz böyle kantinde konuşurken başka bir masada bir çoçuğun oturduğunu ve diğer çoçukların da o çoçuğun üstüne yemek döktüklerini gördüm. Böyle bir şey görünce ayağa kalkıp sinirle onlara doğru yürümeye başladım. Bu pisliklere bir ders vermek lazım.
Onların yanına geldiğimde diğer herkes de oraya gelmişti. Onlara iğrenir şekilde bakıp hafif sesimi yükselterek sordum "Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?" Onlarda bana bakıp küçümseyerek sırıttılar ve " seni ilgilendirmez bücür git kendi işine" dediler. Onlar sıcak kahve almış ağlayan çoçuğun üstüne döküceklerini gördüğümde sinirle o elindeki sıcak kahveyi alıp onların üstüne döktüm.
Bana bakıp lanet okudu ve üzerime gelmeye başladı. Bende hiç geri gitmeden ilk hareketi onlardan bekledim. Gelip saçımdan tutu ve çekmeye çalışırken kolunu tutup iyice sıktım. Çocuk şaşkınca bi bana bi sıktığım koluna bakıyordu acıyla. Diğerleri de üstüme gelmeye başladığında çocuğu alıp diğer çoçukların üstüne fırlattım ve hepsi yere düştü. Herkes bana şaşkınca bakıyordu. Tam çoçukların üstüne yürümeye başladım hemen kalkıp kaçtılar bende arkalarından gülüp "anca kaçarsınız zaten" dedim ve hemen üstü başı yemek olan çoçuğun yanına gittim.
"iyimisin?" Düye sordum. Çoçuk bana şaşkınca bakarak "evet iyiyim, gerçekten çok güçlüsün nerdeyse ardanın kolunu koparıyordun" dedi. "Demek adı arda" dedim. "Ben öykü bu arada" dedim elimi uzatarak. O da elimi sıkarak gülümsedi ve "tanıştığıma memnun oldum öykü, bende Koray" dedi. "Bu akşam doğum günüme beklerim" dedim ona cebimdeki davetiyeyi uzatarak. "Orda olucam" dedi davetiyeyi alıp.
Vedalaşıp İrem'in yanına gittim. "Kanka sen deli misin" dedi bana şaşkınca bakarak. "Şmdi herkes seni konuşacak" dedi irem. "Ne yapsaydım irem onlar Koray'a öyle kötü davranınca sadece orda onları izlesemiydim" dedim. "Ateşe söyleseydin o hallelerdi" dedi. "neyse ya" dedim ve kalktım. "Hadi sınıfa gidelim birazdan ikinci ders başlar" dedim ve yukarı sınıfa gittik. Sıralarımıza oturup biraz konuştuktan sonra matematik öğretmeni girdi ve derse başladık.
Okul bitikten sonra İrem'le alışveriş merkezine gittik. Bir sürü elbise ve ayakkabı aldık. Birlikte benim evime geçtik ve hazırlanmaya başladık parti için. Biz hazırlanırken ailem ve çalışanlar ortalığı hazırlıyorlardı. Ben ve irem kıyafetlerimizi giyinip makyaj aynasına geçtik. Hafif makyaj yapıp birlikte aşağı indik. İnsanlar gelmeye başlıyorlardı. Annem ve babamı gördüğümde onlara sarıldım.
"Prensesim benim yine çok güzel olmuşsun" dedi annem. "Annesinin güzelliğini almış" dedi babam gülümseyerek. İkisinde öpüp kapıya gittim ve ateşi bekledim. Ateşi elinde güler ve hediye paketiyle geldiğini gördüğümde kalkıp çalışanlara hediyelerin hepsini toplayıp odama çıkarmasını söyledim. Ateş ben ve iremi süzdü ve "yine mükemmel görünüyorsunuz" dedi sırıtarak. "Teşekkürler Ateş bey sizde çok yakışıklı görünüyorsunuz" dedim.
Biz birlikte gülüp şakalaşırken birden Koray'ı gördüm ve yanına gittim. "selam" dedim. "Çok güzel olmuşsun" dedi. Bende gülerek "teşekkür ederim" dedim. Onu ateşle tanıştıracaktım. "Ateş bak bu Koray" dedim. "Memnun oldum Koray" dedi elini uzatarak. Koray ateşin elini tutu ve "bende memnun oldum Ateş " dedi. Daha çok kişi gelmeye başlıyordu. İşte parti şimdi başlıyor.
...Merhaba arkadaşlar eğer beğendiyseniz lütfen oy verin ve yorum yapın. Tüm sevgilerimle yazarınız Meryem ilhan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
Vampire"Benim dalgalarım benimle oyun oynuyordu. Kafamı karıştırıp kim olduğumu sorgulatıyordu bana. Bana neler olduğunu ve kim olduğumu bulacaktım, ben savaşacaktım. Ya tek başıma yada bana destek olan vampir ve kurtlarla beraber." ..... Öykü küçüklüğünde...