.
.
.Tam 15 dakikadır avmede dolaşıyoruz ve Ateşin bu halini sonsuza kadar izleyebilirim. "Ya yeter artık ben değiştiriyorum üstümü",ve Ateş mızmızlanmaya başladı.
"Kuzen sende mızmız çıktın ya,alttaarfı pembe bir elbise giyiyorsun ve kırmızı ruj sürüyorsun",İrem'in dalgayla kurduğu cümle Ateşin sinirle gülmeye başlamasına neden oldu. " Irem şu kamerayı kapat yoksa kırarım" dedi Ateş İrem'in elindeki kamerasına bakarak. " Seve seve kırabilirsin,önemli olan içindeki kart ve ben bu videoyu paylaşacağım" deyip dil çıkardı irem. Gözlerimi devirdim ve " Ateş eve gittiğimizde değiştirirsin üstünü,itiraz istemiyorum" dedim ve sustular.Sonunda sessizlik.
" Hadi yemek yemeye" diyerek onları yemek yerine doğru çekiştirirken İkiside kusacak gibi bana baktılar, " insanların yemeklerini yedirmeyeceksin değil mi bana?" Diye sordu Ateş iğrenerek. Sırıtıp " daha mantıklı bi fikrim var" dedim. Irem çok eğlenirken Ateş bu durumdan kurtulmak için bekliyordu. Durup Ateşe baktım ve " Şimdi kasaya gidip herhangi bir aksanla bana yemek sipariş vermeni istiyorum" dediğimde ateş göz devirdi. " Hadi kuzen seni bekliyoruz" dedi irem gülerek.
" Tamam,yapacağım ama yemeği yiyeceksin" dedi Ateş. "Kuzen sen onun önüne ne koyarsan koy o yer zaten,kurt tarafı az hayvan değil ha" deyip gülmeye başladı irem. İğrenerek İrem'e baktım ve " İrem lütfen,bak yalvarırım sus" dedim ve Ateşte bana hak verircesine başını saladı. Irem göz devirip sustu."Aaa mirheba,ben şeyy uhh niyde ya" deyip bana baktı. Şu an İrem'le birlikte gülmekten ölüyorduk. "Pizza" dedim zar zor. " Hıhhh işteğ pizzah isteyorum" dedi tuhaf bi aksanla. Siparişi alan kadın ilk İrem'le bana sonra gülerek ateşe baktı. " tabii,neyli olsun ve kaç tane?" Diye sordu kadın ciddi kalmaya çalışarak. " hee şey uh bırr tine olsin vee karaşak olsin" dedi Ateş. Ben gülmeye devam ederken bana bakıp oda güldü.
Siparişimiz hazır olunca boş bir masaya geçtik. "Kuzen sen bence oyuncu ol" dedi irem hala gülerek. Etrafımızdaki insanlar tuhaf tuhaf Ateşe bakıyordu,normal olarak. Giydiği mini pembe elbise erkek olduğu için üstünde çok komik olmuştu. "En azından sizi güldürebildim" dedi bana bakarak. "Neyse ben pizzamı yedikten sonra markete gidelim" dedim elime bir dilim alarak. "Niye ki?"diye sordu Ateş. " Öylesine" diye cevapladım sırıtıp.Aklımda ona yaptırmak istediğim şeyleri düşünerek pizzamı bitirmeye odaklandım.
"Ateş bak şimdi şuradaki yaşlı adamın yanına gidip hiç bişey demeden sırtına masaj yapmanı istiyorum" dedim sırıtarak. Ateş omuz silkip adama doğru ilerledi ve birden masaj yapmaya başlayınca adam korkuyla sıçradı. "Ne yapıyorsun evladım?" Diye sordu adam şok içinde. Ateş göz devirip "Masaj yapıyorum" dedi. "Neden peki?" Diye sordu adam. "Canım istedi" diye cevapladı Ateş ve robot gibi bize doğru geldi adamın cevabını beklemeden. "Eve gidebilir miyiz artık" diye sordu Ateş sıkkınlıkla. "Olmaz hem daha yeni markete geldik" diye cevapladım. Fazla üstüne gittiğimi düşünecek oldum bi an ama Ateşi tanıyorum ve şu an yaptığı hiçbir şeyi takmadığını biliyorum.
"Öykü" tanıdık sesi duyduğumda arkama baktım ve Koray'ı gördüm. El sallayıp yanımıza gelmesini izledik. "Naber?" diye sordu Koray. "İyiyim,cesaretlik oynuyorduk,sen?" Dedim Ateşin halini o sormadan. " bende iyi,evde eksik şeyleri almaya geldim" dedi sırıtarak. Anlayışla başımı salladım ve Ateşe baktım,sinirliydi. " öykü hadi gidelim" dediğinde Koray'a bakıp "gitmemiz gerek" dedim ve İrem'le Ateşin peşinden gittik.
"Kurtulduğunu sanma sana yaptıracak şeyler düşünmeye başladım bile" dedim hevesle. Bu Halime sırıtıp " evde bana ne istersen yapabilirsin" dedi ve "ama tabi herseyin bir limiti var" diyerek ekledi hala sırıtırken. Koluna girdim ve "ben yoruldum beni taşısana" dedim gülerek. Ciddi olup olmadığıma baktı ilk sonra ciddi olduğumu fark ettiğinde beni kucağına aldı. "Bu biraz haksızlık değil mi?" Diye söylenmeye başladı irem sırıtarak. Bizim yorulmamız imkansız ve bunu istememin nedeni ona bişeyler yaptırmaktı.
Eve geldiğimizde beni indirdi ve hemen odasına gitti. Elbiseyi yaksa hak veririm. "Ne yaptıracaksın?" Diye sordu irem,Ateşin bizi duyduğunu bildiğim için "bilmiyorum" dedim. Aslında şu an aklımda pek bişey yok,artık akışına bırakacağım.
Ateş kendi olarak aşağı yanımıza geldiğinde "sende kimsin" diye sordu irem dalgayla. Gülerek Ateşe baktım,rahatlamış gözüküyordu. Yanıma oturup "söyle" dedi sırıtarak. Hemen ondan bişey isteyeceğimi anlamıştı. Düşünür gibi yapıp "rehberinden rastgele birini arayıp telaşla sevgili bulamıyorum diyeceksin" dedim gülerek. Oda güldü ve telefonunu çöbünden çıkarıp bana uzattığında "ben değil,sen gözün kapalıyken rastgele seçeceksin" dedim. Irem kamerasını getirip çekmeye başlamıştı bile. "Tamam cadı" dedi ve gözünü kapatıp telefonundan rastgele birini seçti. "Kim?" Diye sorduk İrem'le. "Annem" dediğinde irem gülmeye başladı. "Hadi ara ve komik olsun" dedim gülerek. Başıyla onaylayıp aramaya başladı. "Ne oldu?" Annesinin sesiyle irem gülmemek için eliyle ağzını kapatı. " Anne çok kötü bişey oldu" dedi Ateş ciddi bir şekilde. "Ne oldu oğlum? İyimisiniz?" Annesi telaşlanınca Ateş işi biraz daha uzatarak "Anne ne yapacağım ben,her şey bitti" dedi sesini ağlamaklı çıkarmaya çalışarak. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Beni delirtmesene söyle ne oldu? Öyküye mi bişey oldu?" Dediğinde kaşlarımı çattım,ben ne alaka? "Anne ben çok kötüyüm" dedi ve "Anne sevgili bulamıyorum,ne yapacağım ben anne" diye devam etti. Ateş devam ederken bi baktık annesi telefonu yüzüne kapatmış. İrem'le gülmekten ağlıyorduk. "Kadın delirdiğimi düşünecek" dedi ateş gülerek. Haklıydı ama baya eğlendim.
Saate baktığımda 00:37 olduğunu farkettim, zaman çok çabuk geçmişti. "Ben odama bu muhteşem videoyu düzenlemeye ,iyi geceler" dedi irem ve bize öpücük gönderip gitti. Ateşe baktığımda bana baktığını farkettim. "Efendim?" Dediğimde doğruldu ve "bugün ben her istediğini yaptım,peki ben senden küçük bişey istesem yapar mısın?" Dediğinde sırıtıp "yaparım" dedim ve "ama tabi her şeyin biri limiti var" diye onun söylediği cümleyi ekledim sırıtarak. Oda söylediğim şeye sırıtıp benden istediği şeyi söylemeye başladı.
Düzenlendi✅
Merhaba arkadaşlar uzun bi süreden sonra bölümü düzenledim. Hepinizden teker teker özür dilerim,umarım hala benimle birliktesinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
Vampire"Benim dalgalarım benimle oyun oynuyordu. Kafamı karıştırıp kim olduğumu sorgulatıyordu bana. Bana neler olduğunu ve kim olduğumu bulacaktım, ben savaşacaktım. Ya tek başıma yada bana destek olan vampir ve kurtlarla beraber." ..... Öykü küçüklüğünde...