part7

7K 547 2
                                    

လက္​​ေတြ႔မဆန္​မွန္​းသိရဲ႕
အိမ္​မက္​တစ္​ခုကို.....
လူ​ေတြဘာ​ေၾကာင္​့ဆက္​မက္​ခ်င္​ရတာလဲ
ပူ​ေလာင္​မွန္​းသိတဲ့
မီး​ေတာက္​တစ္​ခုကို....
ပိုးဖလံ​ေလးဘာ​ေၾကာင္​့တိုးခ်င္​ရတာလဲ
တစ္​ခါတစ္​​ေလ
ဘ၀ကအ​ေျဖမ႐ွိတဲ့​
ေမးခြန္​း​ေတြသိပ္​မ်ားတက္​တယ္​...........

"မင္းလုပ္ခဲ့တာမွားတယ္လို႔မထင္ဘူးလား chanyeol"

စားပြဲမွာစာထိုင္​​ေရး​ေနတဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုyi xing​ေမးလာတယ္​...ဟိုကိစၥသိၿပီးၿပီထင္​တယ္​

"ငါမမွားဘူးyi xingဒါတန္​ျပန္​သက္​​ေရာက္​မႈတစ္​ခုပဲ"

"သူလုပ္​ခဲ့တာလို႔ဘယ္​သူ​ေျပာလဲသူမင္​းကိုဒီ​ေလာက္​ခ်စ္​တာကြာမလုပ္​​ေလာက္​ပါဘူး"

"သူပါးစပ္​က​၀န္​ခံခဲ့တာကြhakခ်စ္​တယ္​ဟုတ္​လားသူခ်စ္​တဲ့သူကိုလူအမ်ား​ေ႐ွ႕မွာသိကၡာခ်ၿပီးအခ်စ္​သက္​​ေသျပလိုက္​တာထင္​တယ္​"

Yi xingသက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​ခ်လိုက္​တယ္​

"မင္​းမွား​ေနၿပီchanyeolသူကမ​ေဖာ္​ျပတက္​လို႔ပါarnyiမင္​းကမၾကည္​့တက္​ခဲ့တာ...​ေလာကဓံကသူ႔ကိုပံုသြင္​းသြားလို႔ပါကြာ"

ဘယ္​လို​ေလာကဓံဟုတ္​လား....ငါ့သူ႔အ​ေၾကာင္​းတစ္​ခုမွမသိဘူးမင္​းသိရင္​ငါ့ကို​ေျပာျပပါလား"

"မင္​းက...."

Yi xingမယံုသင္​ကာၾကည္​့လာ​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​​ေခါင္​းအသာညိမ္​့ျပလိုက္​တယ္​.....

"ငါသိသ​ေလာက္​ho​ေလး​ေျပာျပခ်က္​အရဆိုရင္​သူငယ္​ငယ္​ကသူ႔appaက​ေလာင္​းကစားအရမ္​းလုပ္​တယ္​တဲ့သူ႔ommaကသူ႔appaစိတ္​နဲ႔အိပ္​ယာထဲလဲ​ေနတဲ့ႏွလံုး​ေရာဂါသည္​တဲ့ကြသူ႔အသက္​၈ႏွစ္​မွာသူ႔ommaဆံုးသြားတယ္​သူ႔appaကလဲ​ေလာင္​းကစားမႈနဲ႔​ေထာင္​ၾကၿပီး​ေထာင္​ထဲမွာရန္​ျဖစ္​ရင္​းဆံုးသြားတယ္​တဲ့သူ႔appa႐ွိတုန္​းကဆိုသူတို႔သားအမိကိုခ်ႏွက္​​ေနတာတဲ့သူ႔မိဘ​ေတြဆံုး​ေတာ့သူမိဘမဲ့​ေဂဟာမွာႀကီးျပင္​းလာခဲ့တယ္​တဲ့​ေက်ာင္​းမွာ​ေတာ့အႏိုင္​က်င္​့ခံရတာ​ေပါ့ကြာ​ေနာက္​သူ႔အသက္​၁၄ႏွစ္​​ေလာက္​မွာmr.byunဆိုတဲ့သူ​ေဌးႀကီးကသူ႔ကို​ေမြးစားဖို႔လာ​ေခၚသြားတယ္​တဲ့​ေနာက္​ပိုင္​းhoနဲ႔အဆက္​အသြယ္​ပ်က္​သြားၿပီး၁၈​ေလာက္​မွာျပန္​​ေတြ႔ျဖစ္​ၾက​ေတာ့သူ​ေမြးစားသြားတဲ့လူႀကီးကသူ႔ကိုကယ္​ရင္​း​ေသ သြားတယ္​လို႔​ေျပာတယ္​ဘာအ​ေၾကာင္​းလဲဆိုတာ​ေတာ့​ေသခ်ာမ​ေျပာဘူးတဲ့ကြ​ေနာက္​အဲ့လူႀကီးရဲ႕လုပ္​ငန္​း​ေတြကိုငယ္​ငယ္​ရြယ္ရြယ္​​​နဲ႔သူဦးစီးခဲ့ရတာ​ေပါ့ကြာသူ႔ကိုျပန္​​ေတြ႔ၿပီးထဲကbaekhyunရဲ႕အငိုအျပံဳးမ႐ွိတဲ့မ်က္​ႏွာကိုပဲျမင္​ခဲ့ရတာတဲ့ho​နဲ႔young nar​ေတာင္​ငယ္​ငယ္​​ေလးထဲကခင္​တဲ့သူမို႔တစ္​ခါတစ္​​ေလသူ႔အျပံဳးျမင္​ရတာတဲ့...ဟူး​ေမာတာကြာ"

My Toys (Complete)Where stories live. Discover now