După ce plecasem de la Justin, m-am dus direct în mall, unde trebuia să mă întâlnesc cu Rita la o cafenea. Era pur și simplu agitată. Stăteam pe scaun, la una din mese și o așteptam să vină. O vedeam de la depărtare cum se apropia de mine. Era foarte fericită și știam și motivul. Ceea ce nu știam, era dacă să-i spun sau nu cât de aproape am stat de idolul ei, pe care și-ar dori atât de mult să-l vadă. Probabil dacă-i voi spune, va vrea să o duc la el, iar eu îmi aduc bine aminte că Justin m-a rugat să nu spun nimănui nimic de el.
- De ce mi-ai închis telefonul în nas de dimineață? Am atâtea să-ți povestesc .
Da, și eu aș fi avut să-i povestesc o grămadă de lucruri care cu siguranță ar fi interesat-o.
- Cred că deja știu despre cine vrei să-mi povestești, Rita. * spun eu trecându-mi mâna prin păr *
- Da, deci era acolo ! Dar nu puteam să-l văd bine din cauza mulțimii de oameni care era adunată în jurul lui. L-am văzut oricum puțin de la depărtare. Uite, am făcut și o poză, deși nu cred că e foarte clară, dar i-am făcut. Îți vine să crezi?
Îmi arăta o poză din care nu înțelegeam nimic, dar ea era oricum foarte entuziasmată că reușise măcar atâta lucru. Totuși mă gândeam să-i fac eu rost de o poză care să o bucure într-adevăr.
***
Rita plecase grăbită după vreo jumătate de oră, având treabă în altă parte , iar eu am rămas să fac niște cumpărături. Mă plimbam căutând un magazin mai atractiv. În sfârșit găsisem unul. Trecusem și pe la hainele pentru bărbați, deoarece îmi plăceau foarte mult tricourile de acolo. Nu era de mirare, căci eu eram destul de ciudată. Dacă-mi plăcea o bluză de băiat, și-mi venea bine, o cumpăram fără să mă intereseze nimic altceva. De data asta, căutam o alta care să mi se potrivească și mie, nu numai unui băiat. Răscoleam printre tricourile așezate uniform pe umerașe, dându-le dintr-o parte în alta pe bara de care erau agățate. În sfărșit găsisem un tricou care să-mi placă, chiar dacă nu era de damă. L-am luat, și vrând să mă îndrept spre casă pentru a-l plăti, mă lovesc de un tip, care-și acoperea chipul cât putea de bine.
- Ai grijă pe unde mergi! * spuse el dregându-și vocea *
Din păcate pentru el, îi recunoscusem vocea imediat ce-l auzisem. Am o memorie bună și toți oamenii pe care îi cunosc îmi rămân ușor în minte.
- Bieber, dacă vreau, mă izbesc de tine până numai pot. Care e problema ta?
- Tu erai? Vorbește mai încet ! * spuse el făcându-mi semn să tac *
- Iar te ferești de lume? Vreau să vorbim !
- Nu aici. Vorbim la hotel! Te aștept acolo. * spuse el făcându-se dispărut în 5 secunde *
Plătesc tricoul, îl iau pe mine în cabina de probă bâgându-l doar puțin în pantaloni, fiind puțin mai lung și plec. Mă îndreptam direct spre hotel, știind că îl găsesc pe Justin acolo. Deveam obsedată de el, să-l văd parcă moment de moment, clipă de clipă. În sfârșit ajunsesem. Nici nu bat bine la ușă , că el iese și mă trage de mână băgându-mă în cameră, uitându-se apoi prin toate părțile holului pentru a se asigura că nu a văzut nimeni nimic.
- Frate, parcă te-ar urmări poliția. Mă sperie reacțiile tale.
- E mai rău decât atât. * spuse el oftând *
- Dar de cine te ascunzi? De fanii tăi? Urât din partea ta !
- Ești nebună complet ! Cum să fac așa ceva? Nu de ei mă ascund. Mă ascund de paparazzi ăia idioți. Sunt sătul de ei, sătul ! * zise el dându-și tricoul jos *