Η περιοχή Ravaander ηταν για πολύ καιρό βυθισμενη στο χάος .
"Πλάσματα ανίερα κατέβηκαν απο τους ουρανούς και έσπειραν την καταστροφή."
Η τουλάχιστον ετσι λένε οι θρήλοι. και ήταν για αυτό που τα Ιερά Ελφς χάθηκαν απο προσώπου γης. Παρολα αυτα, η ειρήνη ήρθε ,ο θρήλος λεει απο έναν και μονο άνθρωπο που κατάφερε να μαζέψει ενα στρατό και να ενωθεί με ανώτερες δυνάμεις και νίκησε τα δαιμόνια. 'Ανθρωποι και ημιάνθρωποι ζουσαν αρμονικα στις 3 μεγαλες πόλεις της Ravaander, Ομως αυτό δεν θα κρατούσε για πολύ.
3 βασιλείς Πέρασαν απο τότε που η Γη απελευθερώθηκε, ολοι τους καλοί αν το εβλεπε κανέις γενικά, οταν ομως Ο Γκαρντραν , ο τριτος αυτων και ο πιο δίκαιος, πεθανε σε ηλικία 78 χρόνων , επρεπε κάποιος να πάρει τον θρόνο. Ομως δεν υπήρχε διάδοχος.Οι τρείς γιοι του που έκανε στις ηλικίες 14, 18 και 21 είχαν ολοι πεθάνοι καθως και τα 6 του αδέρφια. έτσι, την εξουσία πηρε ο πρώτος ευγαινής του παλατιού, Ο Ρανμπεργκ, και ο Ρανμπεργκ καθε αλο παρα δικαιος και καλος θα αποδεικνυοταν πως είναι. Στευθυκε βασιλιάς στα 59 του χρόνια ,παρόλα αυτα ήταν πολύ υγιείς πράγμα που κάθε άλο παρα καλό θα ηταν για την Ravaander.
Στα επόμενα 6 χρόνια ο Ρανμπεργκ εδιωξε κάθε ημιάνθρωπο απο τις πόλεις και τα μεγάλα χωριά της Ravaander και διεταξε πως αν καποιος ημιανθρωπος έρχονταν χωρίς άδεια σε κάποια πόλη η μεγάλο χωριό θα εκτελούνταν. Ετσι, οι" Νανοι", Οι "ανθρωποι του δασους" και οι "μικροι ανθρωποι" άφησαν τα σπιτια τους και κατεφυγαν στις αρχαίες κατοικιες τους. Οι Ανθρωποι του δασους στα δασοι με σπιτια πανω στα ψηλά δέντρα . Οι Νάνοι φτοιαξανε χωριουδάκια στα βουνά και ορισμένοι κοντά σε ποτάμια , συνήθως κοντα σε καποια κατοικια ανθρώπων του δασους, και τελος, οι Μικροι ανθρωποι σε σπιλιες.
Οι ημιάνθρωποι αυτοι ομως βρησκονταν εκτεθειμενοι πλεον.Στα δασοι, οι ανθρωποι του δασους δεν ηταν μονοι καθως εκει ζουσαν και οι "λυκανθρωποι". Αιμοδιψη πλάσματα που σηνήθος δεν ηταν φιλικα σε κανέναν εκτος του ειδους τους, και πολλες φορές ουτε και στο ειδος τους.
Στα βουνά, μαζι με τους νάνους ζουσαν επησεις και οι Γιγαντες. οι γιγαντες ηταν πλάσματα απρόβλεπτα καθως εδειχναν ποτε φιλικοτητα και ποτε εχθρικοτητα απεναντι σε μικροτερους τους. οι νανοι ομως ηταν πολύ μικροτεροι τους καθως ο μέσος γίγαντας εχει υψος 3.10 μετρα ενω ο Νανος 1.35 μέτρα. Μια επιθεση γιγάντων θα ηταν καταστροφική.
Τελος, οι μικροι ανθρωποι στις σπηλιες θα ειχαν για γειτονες τα Γκααργκαλονς, φιλησυχα πλασματα και ευγαινικα. Τα Γκααργκαλονς ειναι βαριεστημένα χοντρά πλάσματα με πολλες τριχες στο σωμα και καραφλο κεφάλι. Τρεφονται με πέτρες και τους αρέσει πολυ να χαλαρώνουν . Ισως απο μία αποψη οι μικροί ανθρωποι να ηταν τυχεροι. ομως παντα θα διετρεχαν τον κινδυνο να καταπατηθουν απο τα Γκααργκαλονσ μεγεθους 2.5-3.5 μετρων και βάρους 400-1000 κιλων.
Ετσι, Η Περιοχη Raavander δεν θα ηταν πλέον η χώρα οπου άνθρωποι και ημιάνθρωποι θα ζουν αρμονικα, δεν θα ήταν η χώρα που ήταν τα τελευταία 100 περίπου χρονια. Παρόλα αυτα, οι ελπιδες των ημιανθρώπων ,δεν ειχαν εντελώς χαθεί.
YOU ARE READING
A Dwarf's Ambition : Η Αλλαγη.
FantasyΗ περιοχή Ravaander ηταν για πολύ καιρό βυθισμενη στο χάος . "Πλάσματα ανίερα κατέβηκαν απο τους ουρανούς και έσπειραν την καταστροφή." Η τουλάχιστον ετσι λένε οι θρήλοι. και ήταν για αυτό που τα Ιερά Ελφς χάθηκαν απο προσώπου γης. Παρολα αυτα, η ει...