κεφάλαιο 12 - Στον δρόμο για την αλλαγη.

24 7 9
                                    

/O Σαλαηναν και οι πολεμιστες του ετρεχαν πολυ γρήγορα και οι νανοι είχαν μείνει πισω, καθε τόσο ο Σαλάηναν σταματούσε τους πολεμιστές του για να περιμένουν τους νάνους αφου πρώτα έλεγχαν το σημείο για ράνικινς. 

αυτό δεν συνεχισε για πολυ ώρα καθώς οι 11 μαχητές άκουσαν έντους θορύβους σαν δεκάδες πόδια να τρέχουν και καποια πολύ τσιριχτά ουρλιαχτά. Ηταν σίγουρα τα Ράνικινσ.

Ο Σαλάηναν περίμενε έτοιμος με το τόξο του οπως ακριβώς και οι άλλοι 10 όταν έφτασαν οι νάνοι οι οποίοι ήταν λαχανιασμένοι απο το τρέξιμο. 

Ξαφνικά, μερικοί απο τους θάμνους παραμέρισαν και τα Ράνικινς έκαναν την εμφάνησή τους. 

Ηταν κοντά πλάσματα, με πολύ μικρά άκρα και πρόσωπα δύσμορφα που θύμιζαν Γκόμπλινς. Ηταν γυρω στα 80 εκατοστά με ένα μέτρο και φάινονταν εξαιρετικά ελαφριά.Το χρώμα τους ήταν ανοιχτό μπλε , ανοιχτο πράσινο η ανοιχτο κίτρινο και κουβαλούσαν μερικά μικρά σπαθακια (πιο πολύ σαν μαχαίρια.  )

Σαλάηναν: μην τα αφήσετε να βγούν στο φώς! και άν βγούν μην τα καρφώσετε με τα όπλα σας! επίθεση!

/Ο Σαλάηναν έριξε ένα βέλος στον αέρα όπως και οι 10 μαχητές του και με αυτόν τον τρόπο όλα τα Ράνικινς έστρεψαν το βλέμα τους ψηλά. Ο Ντάηρον και οι Αλλοι δεν κατάλαβαν γιατι, ο λόγος όμως ήταν πως ένα βέλος δεν θα μπορούσε να σκοτώσει τα Ράνικινς καθως δεν τα επιρρεαζαν τα διτρητικα χτυπηματα. Οταν οι ανδρες του Σαλάηναν έφτασαν κοντά, αρχισαν να χτυπούν τα Ράνικινς με τα κοντάρια τους όσο δυνατότερα μπορούσαν και ενα μετα το άλο επεφταν νεκρά. οι επιθέσεις τους ήταν απίστευτα άστοχες και έδιναν την εντύπωση πως ήταν τυφλά. Ο Τάην πρώτος χυθηκε στη μάχη, Με το τσεκούρι του αποκεφάλισε έφκολα δύο απο αυτά σαν να ήταν φτοιαγμενα απο λάσπη. Πράγμα το οποίο ενθάρινε τον Σούρεν και τον Ράντηρ στο να μπουν δυναμικά και εκείνοι. 

Ο Ντάηρον παρέμεινε πισω, όχι γιατι φοβότανε αλλα για να παρατηρήσει. Τα Ράνικινς ήταν όντως αδύναμα , μα ήταν πάρα πολλα, και πολλά απο αυτά ξέφευγαν απο τους πολεμιστές και πήγαιναν προς το χωριό, γιατι ομως? γιατι είχαν στόχο το χωριό και αν ήταν όντως όσο χαζα φαίνονταν, πως ήξεραν προς τα πού είναι αυτο? 

Εκείνη τη στιγμή ο Ντάηρον είδε ένα Ράνικιν να έρχεται προς αυτόν, όμως αυτος ήταν σε σημείο με πολύ φώς , Οταν το Ράνικιν πλησίασε αρκετά, μπορεσε να δεί πως το μεγεθός του αυξήθηκε περίπου 10 πόντους αμέσως και τα μάτια του άνοιξαν αποτομα .

A Dwarf's Ambition : Η Αλλαγη.Where stories live. Discover now