Ο Σούρεν είχε ακολουθήσει τον Σαλαηναν στο χωριό των ανθρώπων του δάσους και είχε περάσει ήδη 2 μέρες εκεί. Ο Σάολο ακόμη δεν είχε ξυπνήσει. μερικές θεραπεύτριες απο το χωριό φρόντιζαν το σακατεμένο σώμα του και του έδιναν να νερό και φρόντιζαν να το πιεί .
Ο Σούρεν έδειχνε απελπισμένος. Παρόλα αυτά δεν μπορούσε να αγνοήσει όλα τα πράγματα που έβλεπε στο χωριό. Οι άνθρωποι του δάσους είχαν μικρές καλύβες πάνω σε δέντρα. Ο Τρόπος που τις έκτιζαν ήταν παράξενος και δυσκολος να κατανοηθεί απο τον Σούρεν. Οι καλύβες ήταν μικρές. Ικανές να χωρέσουν μέχρυ 2 άτομα κουλουριασμένα και ένα τρίτο με την προυπόθεση να είναι μωρό. Στα 6 τους χρόνια, τα παιδιά έφτοιαχναν τη δική τους καλύβα συνήθως απο πάνω η δίπλα σε αυτήν των γονιών τους. Κανείς δεν μπορούσε να σταθεί όρθιος σε αυτες οπποτε έμπενε σκυφτος και τις χρησιμοποιούνε μονο για ύπνο. Οι ανθρωποι του δασους τρέφονταν με φρουτα που φυτρωναν στα δεντρα και στο εδαφος η με σωα που κυνηγουσαν σπανια καθως δεν ήθελαν να σκοτώνουν πολλα απο αυτά. Πιστευα πως έτσι θα διαταραξουν την ισσοροποια του κόσμου. Τα τρόφιμα τα μάζευαν σε κουφάλες δέντρων που είχαν οι ιδιοι κάνει πιο εβρυχωρες και καθαρές.
Στο μεγάλο δέντρο ήταν το σπίτι του αρχηγού, μια μεγάλη καλυβα που μπορούσε να χωρέσει εώς και 3 άτομα όρθια και γύρω του οι καλυβες των θεραπευτών που συνήθως ηταν γυναικες καθως αυτές απο τα πολύ παλαια χρόνια διδάσκονταν την τέχνη αυτή παρά την τέχνη του τόξου και του κονταριού. Ο πληθυσμός τους ήταν αρκετά μεγάλος. πάνω απο 300 άτομα. Ο Σούρεν, πρώτη φορά βρήσκονταν σε ένα χωριό με τόσους πολλούς κατοίκους.
Ο Σαλαηναν κοίταξε προς το μέρος του Σούρεν που έδειχνε πολύ στεναχωρημένος και θυμωμένος.αποφάσησε να τον πλησιάσει μα πρώτα, έκανε νόημα σε μια όμορφη κοπέλα με μακρυά μεχρυ την μέση καστανά μαλλια και πράσσινα μάτια. Ηταν μια θεραπέυτρια με το όνομα Ασλανα , και έβλεπε τον κόσμο απο το υψος του 1.73 καθως δε ζυγιζε παραπάνω απο ένα σακι με πέτρες , ίσως ακόμη λιγότερο , περίπου στα 46 κιλά.
Σαλάηναν: εη, νάνε. είσαι καλα?
Σούρεν : η αλήθεια είναι πως όχι.. το ξέρω οτι ίσως φαίνομαι αχάριστος μα, δεν μπορώ να είμαι καλα. το χωριό μου καταστράφηκε μαζι με πολλούς φίλους, και οι μόνοι φίλοι που σωθηκαν είναι νεκροι και ο ένας σχεδόν νεκρός.
Ασλάνα: είναι σκληρό , δεν είσαι αχάριστος. Οσο για τον μικρουλη, θα κάνουμε ότι μπορούμε. Θα ζήσει , αυτό είναι σίγουρο . εμένα με λένε Ασλάνα. Είμαι μια απο τις θεραπεύτριες , μπορείς να με ρωτάς ότι θές για τον μικρό σου φίλο. θα σε ενημερώνω κι εγώ όσο μπορώ.
ESTÁS LEYENDO
A Dwarf's Ambition : Η Αλλαγη.
FantasíaΗ περιοχή Ravaander ηταν για πολύ καιρό βυθισμενη στο χάος . "Πλάσματα ανίερα κατέβηκαν απο τους ουρανούς και έσπειραν την καταστροφή." Η τουλάχιστον ετσι λένε οι θρήλοι. και ήταν για αυτό που τα Ιερά Ελφς χάθηκαν απο προσώπου γης. Παρολα αυτα, η ει...