κεφάλαιο 5 "Ο Ορκος"

37 11 6
                                    

Ο Καν-το σηκώθηκε όρθιος μα ακόμα πονούσε. η φροντίδα του Ντάηρον και των αλλων ήταν καλη αλλα αυτός είχε αρκετές πληγες και θα χρειάζονταν αρκετό καιρό για να γίνει εντελώς καλα. Στάθηκε για λίγο και κοιτούσε το μέρος οπου θάβονταν οι φίλοι του. ηταν δύσκολο να πιστέψει πως αυτό συνέβη στα αλήθεια, ηθελε να σκέφτεται πως ήταν ψέμα, ενα κακό όνειρο , μα δεν ήταν. ο Ντάηρον τον κοίταξε , είχε πολλές ερωτήσεις μα όντας και ο ίδιος στεναχωριμένος και σε άρνηση του να δεχτεί αυτο που συνέβη, κατάλαβε πως έπρεπε να του δώσει χρόνο.

Οι άνθρωποι πέτυχαν αυτό που ήθελαν, κατέστρεψαν ολοκληρωτικά το χωριουδάκι, δεν είχαν λόγο να ξαναγυρίσουν και αυτό θα έκανε το χωριό ασφαλές για λίγες μέρες. Παρόλα αυτα, θα ήταν αδύνατο στους τεσσερείς τους να μείνουν εκεί. η ανάμνηση των φίλων που χάσανε δεν θα τους άφηνε να ηρεμίσουν στο μέρος αυτο, και το πίο σημαντικό: καποιοι απο τους φίλους τους ισως και να ήταν ακόμα ζωντανοί .

το επόμενο πρωί , οι 4 έκατσαν κάτω να φάνε κάτι ωστε να έχουν δυνάμεις για ότι ακολουθούσε (οι νάνοι του χωριού πάντα πίστευαν πως όλα αρχίζουν με ένα καλό φαγητό. χωρίς αυτο, δεν έχεις δύναμη και φτάνεις πιο εύκολα τον εαυτό σου στα λιμέρια της αχρηστίας .). Ο Καν-το είχε πολλά να τους πεί.

Ντάηρον: εισαι καλύτερα Καν-το?

Καν-το: (κοιτα τον Ντάηρον με ένα πλάγιο βλέμμα σαν να έλεγε πως δεν ήταν σιγουρος και απαντα) ναι, ναι είμαι καλα.

Ταην: πως κατάφερες να επιβιώσεις την επίθεση?

Καν-το: όταν ενας ανθρωπος με έφτασε, σκέφτηκα, δεν είμαι μαχητης, είμαι χαμένος, μα ο άνθρωπος ηταν ακόμα περισσοτερο. πολλά χτυπήματα του τα απέφυγα έυκολα, ομως ένας ακόμη ήρθε, δυνατότερος, γρηγορότερος, με χτύπησε με την ασπίδα του δυνατά στο κεφάλι και ο άλλος με χάραξε στο στομάχι και στην πλάτη. Επεσα λοιπόν κάτω. μπορούσα να νιώσω τον πόνο στο στομάχι μου όμως η πληγή δεν ήταν βαθυά καθόλου. φαίνεται ηταν τόσο άχρηστος που απλώς με έξισε. ο πόνος στο κεφάλι μου όμως ήταν ισχυρός και έχασα τις αισθήσεις μου, ίσως και για καλό. όταν ξύπνησα, έμεινα κάτω. είδα πως η σφαγή συνεχίζονταν. οι άνθρωποι ήταν πολοί. πάνω απο 50. Δέν είχα ελπίδα. αποφάσισα να κλείσω τα μάτια και να περιμένω τον θάνατο να έρθει. Αντί όμως για τον θάνατο ήρθατε εσείς.

Νταηρον: δηλαδή ολη αυτην την ώρα εσύ ησουν κάτω παίζοντας τον νεκρό .

Καν-το: δεν είχα δύναμη να κάνω οτιδήποτε αλο.

A Dwarf's Ambition : Η Αλλαγη.Onde histórias criam vida. Descubra agora