Ο Ταην ο Ραντηρ και ο Καν-το ορκίστηκαν πίστη στον νεαρό Ντάηρον. Αν και αυτός δεν ένιωθε μεγάλη σιγουριά για τον εαυτό του, εκείνοι ένιωθαν , και όντως θα τον ακολουθούσαν πιστά . Ετσι, αποφάσισαν να ψάξουν για τους φίλους τους που κατάφεραν να αποδράσουν και στη συνέχεια να έβρισκαν έναν τροπο να ελευθερώσουν και τους υπολοιπους.
Αυτο που δεν ήξεραν όμως ήταν το που να ψάξουν. Οι φίλοι τους δεν μπορεί να είχαν πάει πολύ μακριά, ομως προς τα που? Είχαν πάει νοτια? βόρεια? δεν ξέρανε καθόλου, δέν είχαν ουτε ένα στοιχείο. Δεν ηξεραν κάν πόσοι είναι και άν ειναι όλοι μαζι. Ηταν παιδία? γυναίκες? γέροι? Κάποιοι απο τους πολεμιστές ισως?Το σίγουρο ήταν πως κάποιοι ήταν ασφαλείς , και οτι θα έκαναν τα πάντα για να τους βρούν. Για ποσο όμως θα ήταν ακόμη ασφαλείς?
Τα "ματωμένα νερά" , ο Καταράκτης του βουνού ήταν πάντοτε ο λόγος που το χωριουδάκι των νάνων ήταν ασφαλές. Κανείς απο το χωριό των ανθρώπων που βρίσκονταν κοντά στο ποτάμι δεν ανέβαινε στην κορυφή , εκεί οπου πηγαζε ο καταράκτης γιατι φοβόντουσαν τους μύθους.Οι άνθρωποι σε αυτό το χωριό δε γνώριζαν τίποτα για τους νάνους, οι νάνοι ομως, για αυτούς, γνώριζαν πολλα. Ενα απο αυτα, ηταν πως οι άνθρωποι εκεί , δεν ήταν πολεμιστές.Κοντά στο χωριό των ανθρώπων , υπήρχε ένα πυκνό δάσος. Η έκτασή του ήταν μεγάλη και έδειχνε αφιλόξενο στους ανθρώπους. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο 5 νάνοι επέλεξαν αυτο, για να κρυφτούν.
Ο Σουρεν, είναι 27 χρονών και αρκετά δυνατός νανος. Καθως ήταν σιδεράς στη ειδικότητα, ηταν στο εργαστηρι του με τον 40χρονο δάσκαλό του Ταηλαν την ώρα που οι άνθρωποι επιτέθηκαν. Οι δύο πάλεψαν σκληρά και κατάφεραν να αντέξουν την επίθεση 7 ανδρών και να σκοτώσουν τους 4 απο αυτούς.Γρήγορα μπηκαν στη μάχη όταν είδαν έναν απο τους ανθρώπους να σφαζει μία γυναίκα που προσπαθούσε να σώσει τα δύο της παιδιά .Μαζι, σκότωσαν τον άνδρα και έσωσαν τα παιδιά όμως πρίν προλάβουν να το καταλάβουν βλέπανε τους φίλους τους κάτω. Αποφασίζουν λοιπόν να το βάλουν στα πόδια. Η ασφάλεια η δικη τους τους δέν τους ένοιαζε και τόσο μα έπρεπε να προστατέυσουν τα μικρά καθώς οι άνθρωποι δέν έδειχναν κανένα έλεος ούτε στα παιδιά. Οσο λοιπόν έτρεχαν για να ξεφύγουν, 5 άνδρες τους εντόπισαν, ο ένας, τοξοτης. Με μία βολη τραυματίζει σοβαρά τον Τάηλαν στο στομάχι τότε όμως, ο τοξότης σκοτώνεται απο την Σέμμα , την 25χρονη πολεμίστρια του χωριού. Η Σεμμα, ηταν η μόνη πολεμιστρια μετά το θάνατο της μητέρας της και οι ικανότητες της δεν υστερούσαν σε τίποτα απο αυτές ενός άνδρα στην ηλικία της. Γρήγορα, ο Σούρεν κατασφαζει τους 3 και οι άλοι δύο τρέχουν να φωνάξουν βοηθεια. Ηταν η τέλεια ευκαιρια. ο Σούρεν αρπάζει τον Σάολο και την Καηρα (τα μικρά ) και ξεκινά να τρέχει , η Σεμμα βοηθά τον Ταηλαν και με μεγάλη προσπάθεια καταφέρνουν να ξεφύγουν.
YOU ARE READING
A Dwarf's Ambition : Η Αλλαγη.
FantasyΗ περιοχή Ravaander ηταν για πολύ καιρό βυθισμενη στο χάος . "Πλάσματα ανίερα κατέβηκαν απο τους ουρανούς και έσπειραν την καταστροφή." Η τουλάχιστον ετσι λένε οι θρήλοι. και ήταν για αυτό που τα Ιερά Ελφς χάθηκαν απο προσώπου γης. Παρολα αυτα, η ει...