Ο Ντάηρον, ο Τάην , Ο Ράντηρ και ο Καν-το , είχαν ξεκινήσει την αναζήτηση τους για τους νάνους που είχαν καταφέρει να γλιτώσουν την επίθεση των ανθρώπων. Δεν είχαν κανένα στοιχείο για το πού αυτοί μπορεί να πήγαν όμως ο Ντάηρον ήταν αισιόδοξος.
Σκεφτότανε πως δέν θα είχαν πάει μακρυά καθώς ισως και να ήταν πληγωμένοι. Είχε επίσεις στο μυαλό του πως στα νότια υπήρχε ένα δάσος το οπόιο ίσως να ήταν καλή κρυψώνα, παρολα αυτά το δάσος αυτό ήταν κοντά στο χωριό των ανθρώπων , οπότε αν έψαχναν εκεί , θα έπρεπε να ήταν πολύ προσεκτικοί .
Αφού τελείωσαν με κάποιες βασικές έρευνες σε λρυψώνες κοντά στο χωριό και βεβαιώθηκαν πως οι φίλοι τους δέν ήταν εκεί, θα ξεκινούσαν τον δρόμο τους για το δάσος κοντά στο ποτάμι , αφου οι πιθανότητες να είναι εκεί οι φίλοι τους είχαν αυξηθει.Στο μυαλό Ντάηρον υπήρχε μόνο ένας στόχος. Οταν θα έβρησκαν τους φίλους τους , θα πήγαιναν στην πρωτεύπυσα. θα μάθαιναν τι απέγιναν οι σκλαβωμενοι φίλοι τους. Ο Τάην τον πλησίασε.
Τάην: Ντάηρον? αν όντως βρόυμε τους φίλους μας, τι σκοπεύεις να κάνεις.
Ντάηρον: .. θέλω να μάθω τι απέγιναν οι άλοι.. και να τους σώσω.
Τάην: θέλεις δηλαδή να μπουμε σε μία πόλη ανθρώπων? σαρέσει πολυ η ιδέα του να πεθάνουμε φαινεται.
Ντάηρον: δεν ξερω. Κάτι θα σκεφτούμε. Το μόνο που ξέρω ειναι πως και μόνος να μείνω, δεν θα τους αφήσω ποτέ αβοήθητους.
Τάην: θα μείνεις μόνος μόνο αν πεθάνουμε μικρέ. σου ορκιστήκαμε, θυμάσαι?
Ντάην: χαχαχα, θυμάμαι.
Ράντηρ: εε.. δεν θέλω να είμαι η κακή φωνή μα, εαν δέν τους βρούμε?
Κάν-το: υποθέτω θα είναι το ίδιο...
Ντάην: αν δέν τους βρούμε ίχνος τους μέσα σε 10 μέρες λέω να πάμε για τους άλλους.αυτοί που έφυγαν ίσως να είναι καλα. οι άλοι όμως σιγουρα δεν είναι .
Τάην: ας μήν σκεφτόμαστε έτσι. Ισως είναι στο δάσος.
/Οι τέσσερεις προχώρησαν αρκετά και μπήκαν μέσα στο δάσος όταν σε μία στιγμή άκουσαν φωνές. Βραχνές , δυνατές μπάσες φωνές που ακούγονταν κακόβουλες. Αποφασισαν να κρυφτούν καλά στους θάμνους. Δεν μπορούσαν να πλησιάσουν γρήγορα, θα κάνανε φασαρία και θα γίνονταν αντιληπτοι.
Πολύ σύντομα ο Ράντηρ ήταν αρκετά κοντά καθώς μπορούσε πιο έυκολα απο όλους να κινηθεί γρήγορα και αθόρυβα. Μπορούσε πλέον να διακρίνει αυτούς που μιλούσαν. "Είναι 5" είπε δείχνοντας ανησυχος και συνέχισε λεγοντας " είναι ένας άνθρωπος. μα οι άλλοι.. ειναι.." Ο Ντάηρον είδε πως ο Ράντηρ έτρεμε, Πριν όμως προλάβει να μιλήσει, ο Τάην είπε με σιγανή φωνή. "Ορκς?? " Ο Ράντηρ έγνεψε καταφατικά με μια αργή κίνηση, ήταν φανερά τρομαγμένος. Αποφάσισαν να ακούσουν την συζήτηση μα να παραμείνουν κρυμένοι οπου θα ήταν ασφαλείς.
YOU ARE READING
A Dwarf's Ambition : Η Αλλαγη.
FantasyΗ περιοχή Ravaander ηταν για πολύ καιρό βυθισμενη στο χάος . "Πλάσματα ανίερα κατέβηκαν απο τους ουρανούς και έσπειραν την καταστροφή." Η τουλάχιστον ετσι λένε οι θρήλοι. και ήταν για αυτό που τα Ιερά Ελφς χάθηκαν απο προσώπου γης. Παρολα αυτα, η ει...