Întunericul parcă imi vorbea, imi spune sa ma răzbun, dar pe cine? De ce ar face mama așa ceva? Ce-i făcut e bun facut, dar înseamnă ca este si vina mea daca a ajuns la un act atât de crud. Aveam atâtea intrebari si nici un raspuns. Imi aminteam momentele frumoase petrecute cu mama, iar ochiul meu a scăpat o lacrimă pe obraz. Dintr-o dată luminile s-au aprins, dar o aprindere slabă. Am mers la întrerupator, am încercat să sting becul, dar nimic. Am fost surprins, eliminând sentimentul de tristete si becurile s-au stins. Parcă becurile erau influențate de emoțiile mele. Cred ca aveam superputeri. Dar nu stiam ce fel sau cum sa le controlez. Am lasat becul aprins, chiar daca nu cred ca mau aveam vreo influenta asupra sa. Nu știam ce se întâmplă, dar voiam sa imi stăpânesc mai bine puterile.
Al doilea lucru la care m-am gandit a fost : dacă partea cu mama din vis a devenit realitate...din păcate, ce erau celelalte părți? Trebuia sa aflu si cat mai repede. Am auzit telefonul din camera mea. Am mers repede pana in camera și am văzut ca era un număr ascuns.
"Bună" o voce răgușită a spus încet la telefon.
"Cine este?" Am intrebat confuz, fără chef de glume.
"Îmi pare rau pentru pierderea ta... dar am facut o treabă bună, nu?" A spus vocea
"Stai... ce?" Am intrebat confuz.
"Imi pare rău că a trebuit sa iau pe cineva drag, dar trebuia cumva sa iau legatura cu tine."
"Nenorocitu-le!" Am țipat la telefon.
Vocea pur si simplu a râs malefic, după care a închis. Am țipat furios si toate becurile s-au spart.
Acum, cu cioburi pe jos, o inimă frânta si un milion de intrebari stăteam si ma uitam la telefon.
CITEȘTI
Puteri inumane
Science FictionJack este un băiat puternic, dar este mai puternic cu prietenii lui. Cumva capătă puteri supranaturale, dar nu este singurul. Exista si oameni care vor puterea pentru rau. Oare va lăsa oameni sa ii fure puterea, sau prietenii lui il vor ajuta?