M-am trezit in pijamalele mele cu ursuleti in acea dimineață de iarnă. Crăciunul era foarte aproape. Am coborât din camera mea in living, unde se putea identifica mirosul tipic de Crăciun. Mama era dis de dimineață langa aragazul din bucătărie. Cu picioarele mele mici am mers catre bucătărie, unde cautam sa o sperii pe mama mea ocupata.
"Bau!" Am tipat in spatele ei.
"Aaahh, ce m-ai speriat piticule" a spus mama prefacandu-se speriata. Dupa ce a afisat un zâmbet cald ma luat in brațe si m-a ridicat sus, cu micul meu aproape de tavan.
"Acum eu sunt mai mareee" am spus cu un raset copilăros.
"Da, dar acum nu!" Spuse mama lăsându-mă jos.
"Ai trisat" eu am spus zambind.Dupa ce am mâncat niște cereale, m-am schimbat si m-am îmbrăcat foarte gros. Căldură din corpul meu era mai mare decat cea din casă, iar in casa era cald.
"Mami, pot sa ma duc sa ma joc cu Bella? Am vazut-o afara" am spus mergând langa mama cu căciula pe fată.
"Vad ca te-ai pregatit deja asa ca, hai sa te încălțăm si poti pleca, Jack." A spus mama luandu-ma de mana si mergand spre living. Acolo am gasit adidași mei micuți, i-am adus mamei și ea m-a încălțat repede.
"Pa mami!" Am strigat ieșind pe ușă
"Pa, Jack" mama a strigat. "Ai grija!" A adăugat mama închizând ușa. A plecat inapoi la mâncarea ei in timp ce eu m-am dus la Bella, care se uita la un om de zăpadă. Părea concentrată.
"Hey Bella, ce faci" am spus fugind spre ea.
"Vorbesc cu el" A spus Bella arătând la omul de zăpadă. "E un spirit neliniștit" a spus cu o privire inocenta. Nu am priceput ce voia sa spuna, având in vedere ca la o vârstă atat de mică, mintea era frageda de asemenea.
"Vrei sa ne batem cu bulgări?" Am intrebat luând niște zăpadă si formand-o intr-o sfera.
"Da!" Ea a spus cu voce tare.
Bulgării erau treceau rapid pe lângă corpurile noastre mici. Rareori se intampla de ne lovea cate unul. Dupa o vreme, ne-am plictisit.
"Vrei sa iti arat ceva drăguț?" Ea a spus venind langa mine.
"Da!" Am spus fericit.
Ea a pus mana pe mana mea, dupa care a arătat spre omul de zăpadă. Am vazut deasupra omului de zăpadă un om trist ce se uita la o casă. Dupa care, ea a luat mana de pe mine.
"Nu trebuie sa mai spui!" A spus uitându-se la mine.
Am dat din cap afirmativ, dupa care am fugit in casa.Asta a fost acum 10 ani, cand eu aveam 8 ani.~Coco.
CITEȘTI
Puteri inumane
Fiksi IlmiahJack este un băiat puternic, dar este mai puternic cu prietenii lui. Cumva capătă puteri supranaturale, dar nu este singurul. Exista si oameni care vor puterea pentru rau. Oare va lăsa oameni sa ii fure puterea, sau prietenii lui il vor ajuta?