Parduotuvėje nupirkau visko traškučių, guminukų kolos ir dar daug visko. Sumokėjus už prekes užvedus automobilį pradėjau važiuoti ir pusiaukelėje automobilis pradėjo stoti.
-Velnias, kas nutiko?-,išlipau iš mašinos apėjau ir pamačiau susprogusią padangą. Susiradau telefoną norėjau paskambint Perry, bet spėk jis išsikroves.
-Šūdas!-, nusikeikiau ir ant mano žodžių sustojo prie mano mašinos juodas gražus bmw nemačiau kas jį vairuoja. Iš mašinos išlipo aukštas, gražus, raumeningas vaikinas maždaug 26 metų.
-Panele ar kas atsitiko?-,jo balsas labai gražus, o kai jis priėjo arčiau aš pamačiau jo kerenčias šokolado spalvos akis ir gan ilgus plaukus numestus ant šono.
-Kaip matai mano automobilis sustojo, nes galinėje padangoje visiškai nėra oro!-,pasakiau sarkastišku tonu, nes buvau labai susinervinus.
-Šiandien su ja jau nemanau, kad galėsi grįžti, bet juk aš galiu tave parvešti-, flirtuodamas pasakė.
-Visu pirma aš tavo vardo nežinau, antra iš kur galiu žinot, kad tu ne koks manijakas ir aš tavęs visiškai nepažįstu.
-Nebijok aš ne manijakas, bet tokios gražios merginos kaip tu tikrai neatsisakyčiau.
-Matai jau tavo žodžiai leidžia man suprast, kad tu manijakas!
-Pajuokavau lipk į mašiną sušalsi.
-Jau geriau sušalsiu, nei būsiu išprievartauta!-,kiek drebančiu balsu pasakiau.
-Na gerai šalk, kad jau taip nori-,iškėles rankas pasakė ir apsisuko eiti link savo mašinos.
-Palauk!-,surėkiau ir jis atsisuko.
-Gerai važiuosiu su tavim, bet pažadėk mane parvežti namo.
-Pažadu.Po ilgos tylos mašina sustojo
-Štai ir atvažiavom,-ramiai pasakė.
-Labai tau ačiū,-stiptiai apkabinau vaikiną.
-Nėra už ką,-pasakė ir nusišypsojo.
-Iki.
-Iki.Atidarius duris mane iš karto pasitiko išsigandusi Perry.
-Kur buvai šitiek laiko, kas tave parvežė ir kur tavo mašina?,- apipylė mane klausimais.
-Mano mašinos padanga susprogo ji liko prie shoppol parduotuvės ir mane parvežė vaikinas kurio aš nepažįstu.
-O jis gražus?
-Taip, bet labai pasitikintis savimi.
-Na tau ir sekasi,- pasakė ir stuktelėjo man į šoną.
-Mhm labai,-atsakiau su sarkazmo gaidele ir pabrėžiau žodį labai.
-O kur saldumynai?
-Velnias liko vaikino mašinoje,-ir ant mano žodžių pabarbeno į duris atidarius išvydau tas pačias šokoladines akis su krepšiais rankose.
-Rodos palikai.
-O taip labai ačiū, kad nepasivarginai ir gražinai.
-Prašom na ką turiu eiti iki.
-Aha iki ir dar kartą ačiū!,-surėkiau.
-Vau jis tikrai gražus,-pasakė nustebusi Perry.
-Oj tik neištirpk.
-Patarčiau tau neištirpt, o tu bent žinai koks jo vardas?
-Ne,-paprastai atsakiau.
-Drauge prarandi progą susirasti vaikiną.
-Pff kam man jis?,-suprunkščiau.
-Na gerai tiek to eime pažiūrėti filmą suradau labai įdomią komediją.
-Gerai aš einu paruošti uškandžius.Zayn
-Sveikas Niall tu namie?
-Taip o ką?
-Nieko, neužsiėmes?
-Ne.
-Gerai atvažiuoju,-Niall mano geras draugas iš trijų.
-Sveikas,-pasispaudėm rankomis.
-Sveikas, seniai matytas kur buvai dinges?,-šypsodamasis paklausė Niall.
-Yeah, ruošiuosi žvaigždžių fotografijai.
-Ir kada gi vyks?
-Liepos 26d.
-Aišku, einam tuoj prasides futbolo varžybos,-sušuko Niall pabrėždamas žodį varžybos.
-Pasidėk tą savo senutę kožą!
-Ej apie mano koža gerai arba nieko, aišku?,- suplonintu balsu pasakiau.
-Kaip liepsit ponas Malik-,pasakė ir atsistojo į kareivio pozą.
-Jau geriau, eilini!
-Pff,-suprunkštė.
-Arklys...
-Ir bėje atvažiuos Lous ir Harry.
-Gerai, kai jie atvažiuos papasakoaiu vieną įvykį.
-Na gerai jau laukiu kol jie atvažiuos,-atsakė Niall, o aš nusijuokiau.Sveiki, labai prašau rašykit į komentarus nuomonę man jos labai reikia. Šioje dalyje yra 549 žodžiai, todėl sakau, kad mano dalys bus labai trumpos bent jau man yra maloniau skaityt po trumpas dalis ačiū iš anksto❤❤❤
YOU ARE READING
Atsitiktinė Meilė (Z. M.)
ActionJassy 24 metų mergina, dirbanti garsia modelių fotografe ir turinti tobulą kūną,tai pat buvusi modeliu, negalvojanti apie meilę tuo labiau apie vaikinus, bet vienas atsitiktinis įvykis ir viskas pasisuko visiškai kita kryptimi...