Atvažiavę į vakarėlį. Zayn kaip dženetelmenas padėjo man išlipti įsikibus į jo parankę raudonu kilimu apsuptu fotoparacų ir ryškių šviesų nužengėm elegantiškai vidun.
Zayn
Padėjau gražuolei išlipt ji nedelsdama įsikibo man į parankę turbūt todėl, nes su tokiais aukštakulniais bijojo pargriūt. Apsupti paparacų nužengėm į vakarėlio vidų padavėm kvietimus ir įžengėm į tikrai gražią, didelę, prabangią salę prie mūsų iškarto prisistatė organizatorius kuris mus nuvedė prie išpuoštos sienos kur turėsime fotografuotis.
Pirma padarė daug nuotraukų tik mano ir Jassy tada atėjo Selena Gomes, Taylor Swift, Ariana Grande, Justin Bieber, Gigi Hadid, , Nicki Minaj uhh jos aš nekenčių nes ji visa dirbtinė ir daug kitų žvaigždžių dauguma jų buvo iš Pop pasaulio, bet buvo ir aktorių, režisierių iš tiesų keistas jausmas liestis su žvaigždėm nors realiai pati esi žinomas na aišku ne tiek.
Pažiūrėjau į Jassy ir mačiau, kad jai jau darosi kančia su visais fotografuotis, bet nieko negaliu jai padėt, nes man ir pačiam jau darosi nuobodu.
Jassy
Maniau tuoj bėgsiu iš čia nes fotografuotis su vos ne visom garsenybėm jau pasidarė kančia. Pagaliau po kiek laiko viskas baigėsi, kartu su Zayn nuėjome prie gėrimų pasiėmę po šampano taurę. Toliau visą likusį vakarą šokom, bendravom su garsenybėm.
-Zayn jau netoli pirma valanda nakties galbūt jau einam į viešbutį nusikaliau,-pavargusiu balsu pasiūliau.
-Galime eiti ir aš jau pavargau,-nuėjome iki organizatoriaus padėkojome už smagų vakarą ir atsisveikinę išėjome iš salės.Ėjome gražiu taku iki viešbudžio. Zayn uždėjo savo švarką man ant pečių nes man buvo išties šalta.
-Ačiū,-šypsodamasi padėkojau.
-Nėra už ką,-tai pasakias ištiesė parankę, kad galėčiau įsikabinti kadangi su tokiais kulniukais ne taip lengva eiti.
-Užjaučiu moteris dėl tokio aukščio kulniuko.
-Grožis reikalauja aukų,-įėją į trijų žvaigždučių hotelį pasukome tiesiai į registratūrą.-Sveiki ar galima du vip kambarius, man ir paneliai?
-Palaukite, dėja liko tik vienas kambarys visi užimti,-Zayn tai išgirdes atsisuko į mane klausimu žvilgsniu.
-Gerai aš sutinku,-tyliai pasakiau.
-Gerai duokite tą vieną kambarį.
-Gerai kiek laiko viešėsite?
-Tik šią naktį.
-Prašau raktai, susimokėsite rytoj kai išeisite. Smagios viešnagės.
-Ačiū,-padėkoję nuėjome į mums paskirtą kambarį.Mintyse maldavau, kad tam kambarį būtų dvi lovos. Įėję į jį nusivyliau nes ten buvo 1 didžiulė lova. Patalpa buvo iš ties prabangi beveik viskas buvo kreminės spalvos.
-Zayn?
-Mmm,-sumurmėjo dėdamas daiktus ant tai pat kreminės spalvos fotelio.
-Amm pastebėjai, kad čia yra viena didelė lova?,-paklausiau jo nusirengdama jo švarką.
-Taip aš galėsiu miegoti ant žemės,-nieko neatsakiau nes maniau jog jis juokauna. Nuėjus į vonę išsimaudžiau, nusivaliau makiažą ir pastebėjau jog neatsinešiau drabužių todėl apsivijau rankšluostį. Išėjus iš vonios išvydau Zayn sėdintį ant lovos. Kai pamatė mane iš karto nusišypsojo ta savo dirty šypsena.-Negalvok apie nieką kas susiją su manim, tavim ir seksu,-vos sulaikius kikenimą ištariau.
-Tu ekstrasensė?,-paklausė vaidindamas sumišusį.-Turbūt ne, bet apie ką galvoji galiu spėt iš tavo žvilgsnio.
-Tai atspėk ką aš dabar galvoju.
-Nežinau nes tavo mintyse vien tik nešvankios mintys manau.
- Iš tikrūjų tai aš galvoju apie tai kaip noriu tave iškrušti.
-O aš galvoju........Sveikos taigi srr, kad tikrai labai ilgai nekėliau dalies, bet tikrai buvau apsivertus visokiais dalykais, bet dabar manau kelsiu dažniau taigi ačiū, kad skaitote šią pievą ir sakau 3 vote ir gausit kitą dalį. Myliu bučiuoji čiau!!!(537)💋💋💋😍😍😘😘
أنت تقرأ
Atsitiktinė Meilė (Z. M.)
حركة (أكشن)Jassy 24 metų mergina, dirbanti garsia modelių fotografe ir turinti tobulą kūną,tai pat buvusi modeliu, negalvojanti apie meilę tuo labiau apie vaikinus, bet vienas atsitiktinis įvykis ir viskas pasisuko visiškai kita kryptimi...