9

29 2 0
                                    

-O aš galvoju kaip tu niekada negausi.
- Gausiu,-vis dar bando ginčytis.
-Dėja turiu tave nuvilti.
-Tu įsitikinus?
-Visiškai,-atsakius ir nuėjau į vonę toliau renktis.

Baigusi ėjau link durų, bet išvydau tarp jų Zayn žiūrintį šelmišką šypsena. O dieve neužrakinau durų.
-Ką tu čia darai, tu žiūrėjai????,-stengiausi nerėkt.
-Taip ir viską mačiau tavo kūnas tobulas, o ta tavo tatuiruotė ant kaklo labai graži tai pasakes priėjo ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. Negalėjau atsispirti tuo ką jis daro jis pasaulio stebūklas, bet juk aš nebūčiau aš jeigu jo neapgaučiau.

Jis mano kaklo odą čiulpė kol paliko "meilės" žymę. Tada aš atsisukau į jį ir įsisiurbiau jam į lūpas tada užšokau jam ant liemens, jis mane nunešė prie lovos ir pajaučiau po savim minkštus patalus. Jaučiau jo pabudusį Malik, bet manęs tai visiškai nejaudino jis jau ruošėsi rengtis, pabučiavau jam į lūpas paskutinį kartą.
-Labanakt,-tai pasakius apsisukau į savo lovos pusę mačiau jo nesupratusį žvilgsnį.
-Kaip tavo manymu man jį užmigdyt?,-paglausė kiek sutrikęs ir rodydamas pirštu į jo daikčiuką.
-Na ne mano bėdos,-pajaučiau kai jis išlipo iš lovos suirzes ir nuėjo į vonę. Negirdėjau kaip jis grįžo nes buvau jau kietai įmigus.

Prabudau turbūt 4 nakties nes išgirdau atsidarant balkono durims tarp jų pamačiau Zayn siluetą.
-Kodėl nemiegi?,-paklausiau jo sutrikus.
-Neužmiegu,-atsakė rūščiai turbūt pyksta kad aš jį apgavau.
-Tu ką miegojau ant žemės?,-paklausiau nes pamačiau šalia lovos patalus.
-O kur tavo manymu man reikėjo miegoti?
-Nežinau ateik į lovą tau skaudės rytoj nugarą ir kaklą. Po mano žodžių pajaučiau kaip įdumba lova ir apsivija mano liemenį stiprios rameningos rankos ir prisitraukia mane arčiau jo. Nesipriešinau nes be galo norėjai miego. Po kelių sekundžių ir abu užmigom.

Taigi ši dalis iš ties labai trumpa todėl daug nekalbėsiu ir plyzz vote and com ačiū❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Atsitiktinė Meilė (Z. M.)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ