4

63 4 0
                                    

Jass
Daug kosėjau kol galiausiai baigiau buvai labai įsiutus, ant Zayn aš jo jau nekenčiu jeigu pasakiau, kad nemoku plaukt, bet ne jam būtinai reikėjo įmest mane į tą sušiktą ežerą.
- Aš juk tau sakiau, kad nemoku plaukt, bet ne tau vis tiek reikėjo mane ten įmest,-visi stebėjo šią sena, bet man tai nebuvo ydomu.
-Aš nežinojau, kad tu nemoki plaukt,-pasakė labai susirūpinusiai.
-Oj, tik nereikia vaidint susirūpinusiam.
-Gerai aš atsiprašau,-nuoširdžiai atsiprašė jis. Aš nieko jam neatsakiau.
-Gerai, einam užvalgyt, dešrelės jau iškepė,-stengėsi nutraukt šią nemalonę seną.
-Gerai,-visi sutiko.
-Aš einu persirengt,-pasakiau, nes jaučiausi kiek prastai užlipus laiptais ir įėjus į kambary ieškojau ką apsirengt, nes nenorėjau sėdėti prie stalo su maudymosi kostiumėliu suradau ir apsirengiau plėšytus mėlynus šortukus, bambos nesiekiančios baltos palaidinės su iškirpte, ant šleikučių ir pasiėmiau megstuką, nes jau vakaras ir lauke šiektiek atvėso viską baigus į kambary atėjo Zayn.
-Ko nori?
-Atsiprašyt.
-Maniau jau atsiprašei.
-Atėjau kitaip atsiprašyt.
-Nesuprantu,-jis priėjo prie manęs ir priglaudes prie sienos pradėjo bučiuot mano kaklą negalėjau atsispirt, nes tai buvo silpnumo akimirka, bet suėmus save į rankas jį atstūmiau.
-Ką tu darai???
-Tik nesakyk, kad tau nepatiko.
-Visiškai ne eik iš čia!!!
-Kokia arši,-ir išėjo, duris tiesiog užtrenkiau. Nuėjau į vonę ir nusiprausiau šaltu vandeniu rankas- veidą, kaklą. Išgirdau kaip atsidaro durys.
-Jass tu čia?
-Taip,-ir išėjau iš vonios.
-Kodėl tu taip ilgai?
-Rinkausi drabužius kuo apsirengt eime?
-Gerai, ar gerai jautiesi?
-Taip,-nenorėjau jos jaudint todėl pamelavau. Atėją prie stalo pamačiau sėdintį Zayn kiliai įkvėpaiu orą ir iškvėpiau Perry nuėjo prie Harry atsisėst ir spėkit man vieta liko prie Zayn per daug dėmesio nekreipdama į jį atsisėdau. Vakaras būtų praėjes tobulai jei ne Zayn žvilgsnis įsmeigtas į mane.
-Na, ką aš jau einu miegoti labanakt,-atsisveikinau su visais, nes apėmė miegas juk jau 2 valanda nakties. Atsisveikino ir Perry su visais ir abi nuėjome į savo kambary.
-Tu matei kaip Zayn visą vakarą nenuleido nuo tavęs akių?,-pasakė nustebusi Perry.
-Taip ir mane tai visą vakarą trigdė.
-Manau, kad tu jam patinki.
-Eik jau,-pasakius nuėjau į vonią ten apsiprausiau, apsirengiau naktinius ir atsiguliau.

Sveikos, kaip ir sakiau mano dalys bus labai trumpos todėl ši dalis, net tik 380 . Labai atsiprašau už klaidas ir prašau nuomonių ir vote ačiū. Ir bėje kitą daly įkelsiu kai bus bent trys vote❤❤❤😘😘😘

Atsitiktinė Meilė (Z. M.)Onde histórias criam vida. Descubra agora