Lėtai pasimėgaudama rytu atmerkiau akis. Ir pirmas pamatytas vaizdas tai Zayn žiūrintis į mane.
-Tu tokia miela kai miegi,-pasakė nusišypsojas.
-Ar tu į mane žiūrėjai???
-Taip juk nesipriešinai,-pasišaipydamas atsakė, o aš tik kumštelėjau jam į petį.-Ei skauda,-vaidindamas suverkšleno.
-Ar tikrai?
-Taip,-lyg kūdikis atsakė.
-Koks tu mižnius,-bandžiau jį paerzinti.-Visai ne.
-Tai kodėl verkšleni?
-Nes man skauda.
-Aha turbūt galvą kai kritai iš medžio,-lipau iš lovos, bet gavau pliaukštelėjimą į subiniuką.-Atsiimsi,-pasakiau neatsisukdama ir nuėjau prie tašės kurioje buvo mano drabužiai nuėjau į vonę ir ten atlikus visą rytinį ritualą tai pat pasidažiau ir apsirengiau. Atrodžiau taip👇👇👇
Viską galutiniškai baigus vonioj išėjau iš jos ir pamačiau Zayn klausantį muzikos per ausines.
Tyliai nuėjau vėl į vonę ir į stiklinę įpyliau šalto vandens pripylusi pilną stiklinę nuėjau prie Zayn ir tikėdamasi, kad jis manęs neužmuš išpyliau visą vandenį ant jo galvos bėgau kuo kreičiau į vonę kol bėgau girdėjau kaip jis spiekė lyg maža mergaitė kad jam šalta greitai užsirakinau vonioje.
-Dabar tikrai, kad atsiimsi!!!,-surėkė, bet ne greičiausiai tai suspiegė.
-Aha jau bijau,-lyg aš jo byjočiau.Zayn
-Dabar tikrai, kad atsiimsi!!!,-surėkiau.
-Aha bijau,-bandė atsikirsti. Ji rimtai atsiims. Tyliai nuėjau už kampo ir laukiau kada ji išeis praėjus kokia 15 minučių vonios durys prasidarė ir ji dairydamasi išėjo iš vonios.-Gerai, viskas, baigiam,-surėkė, bet manęs jos prašymai kol kas nejaudina todėl greitai išlindau iš kampo ir čiupau ją persimečiau per petį ir nešiau į balkoną.
-Tu to nepadarysi!!!,-surėkė spardydamasi ir trankydamasi.
-Padarysiu,-atsakiau visiškai ramiai. Na dabar supras, kad su manim menki juokai nunešias ją į balkoną pasodinau ant tvorelės vamždžio (tikiuos suprasit) ji klykė nors aš ją laikiau.
Jassy
Jis mane pasodino ant pačio kraščiuko.
-Nuleisk mane durniau juk čia 10 aukštas!!!
-Ir?
-Ir tai, kad aš tave užmušiu!!!,-surėkiau jam tiesiai į veidą, o jis tik nusijuokė.
-Įdomu kaip?,-rimtai jis manęs to klausia?-Mušimo būdu, o dabar nuleisk mane ant žemės asile!!!,-rėkiau kiek tik galėjau turbūt girdėjosi net pirmame aukšte.
-Atsiprašyk dėl asilo ir nuoleisiu.
-Nė už ką,-jis dar labiau mane persvėrė per balkoną.
-Nuleisk!!!!!!!!! Gerai jau atsiprašau!!!
-Gera mergaitė,-paėmes mane ant rankų nunešė į kambarį.- Atsiimsi,-dabar kalbėjau visiškai rimtai ir jis tikrai skaudžiai atsiims.
-Aha, laukiu nesilaukiu.-Lauk, lauk,-sutvarkę kambarius ir viską pasiėmę nuėjome į registratūrą Zayn sumokėjo už viešnagę ir išvažiavome. Kelionė buvo ilga, nuobosi ir tyli, bet pagaliau parvežė mane namo ir netardama nė žodžio išlipau iš mašinos, atsirakinau namų duris. Pagaliau vėl namai!
Zayn
Paleidau Jass prie jos namų ir važiavau iki Liam. Turbūt ji ant manęs pyks visą gyvenimą tik įdomu kaip ji man atkeršys?
Su mintimis apie Jass priartėjau prie Liam namų įsukes į jo kiemą pamačiau Liam...
Taigi sveikutės vėl srr už tai, kad ilgai nerašiau isto nes kai tik pradedu rašyt man visiškai dingsta fantazija ir nesugalvoju ką rašyt. Vėl gi palikau mažą intrigėlė todėl ją atskleisiu tada kai bus 3-4 vote💥💥💥. Komentuokit kas gerai kas negerai. Čiau meilės (521 žodžiai)😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😙😙😚😚❤❤❤❤👌👌👌✌
YOU ARE READING
Atsitiktinė Meilė (Z. M.)
ActionJassy 24 metų mergina, dirbanti garsia modelių fotografe ir turinti tobulą kūną,tai pat buvusi modeliu, negalvojanti apie meilę tuo labiau apie vaikinus, bet vienas atsitiktinis įvykis ir viskas pasisuko visiškai kita kryptimi...