Zayn
Pagaliau, Danielė išvažiavo ji nesupranta, kad ji man reikalinga tik seksui. Persirenges nuėjau pas Lous.
-Ką veikam?,-atsipūsdamas paklausiau.
-Gersim paskutė diena čia todėl DAUG gersim!!!
-Pff nieks neleis,-įsiterpė Lous sužadėtinė mano gera draugė sofija (sofi).
-O tavęs mano meile niekas neklaus.
-Šiap tai aš tavo būsima žmona.
-Gerai einu parūkyt balandėliai,-šypsodamasis ėjau link lieptelio.Jessy
Baigus skaityti ėjau link lieptelio pasėdėti saulėje, bet lieptelis buvo užimtas ne ko kito, o Zayn todėl apsisukau eiti, bet už nugaros išgirdau tingų balsą.
-Kur eini nebijok neykasiu.
-Pff, net nesiruošiu.
-Tai atsisėsk.
-Dėkui šį kartą atsisakysiu tavo nuobodžios kompanijos.
-Čia galbūt, bet juk galime eiti ten kur nenuobodu.
-Haha tau dar neužteko Danieles?,-nusijuokiau dirbtiniu juoku.
-Ką iš kur ištraukiai?
-Iš to, kad tavo dejonės girdėjosi, net lauke ir bėja matau, kad patinka kekšės kurios tau čiulpia.
-Kitą kartą galėsi būti tu vietoj jos,-tai pasakias pajuto mano delną sau ant skruosto.
-Niekada!!!,- tai pasakius išėjau buvau labai įniršus. Manęs niekada ir niekas nevadins kale. Įėjau į savo kambarį išsitraukus iš po lovos lagaminą pradėjau krautis daigtus.
-Tikiuosi niekada jo nebepamatysiu,-sumurmėjau sau. Ir į mano kambarį įėjo Perry.
-Kas nutiko kodėl dediesi daiktus?
-Aš čia nebūsiu, nes ponas Malik pavadino mane kale.
-Jis atsiims,-jau norėjo eiti pas jį, bet sulaikiau ją už rankos.
-Neik aš vis tiek jo daugiau nebesutiksiu bent jau tuo tikiuosi.
-Aš vis tiek pakalbėsiu su juo. Baigusi dėtis daigtus įlipau į mašiną ir nuvažiavau namo su niekuo neatsisveikinus.Grįžusi namo persirengiau į juodas timpas ir laisvą džemperį. Nuėjau į virtuvę ir užsikaičiau karštos arbatos. Užsipyliau vaisinią ir nuėjau į savo kambarį, pasiėmiau savo iphone ir naršiau facebooke kol atsibodo apsitvarkiau savo didelį butą turbūt kyla klausimas iš kur jį gavau mirė mano tėtis ir jis buvo užrašes man palikimą į kurį įeina šis namas mano mama gyva ir ji yra nuostabi jos vardas Adelė esu vienturtė. Apsitvarkius namus jau buvo 20 valanda dar anksti, bet kadangi neturėjau ka veikti tai nuėjau išsimaudyti. Atlikus visą higienos ritualą apsirengiau naktinius tai pilkos timpes ir juodą maikutę ant šleikų atsiguliau į lovą ir pradėjau skaityti romaną kol neišgirdau telefono skambučio pasižiūrėjau nepažįstamas numeris:
Aš: Alio!
Nžn nr: Labas gražuole.
Aš: Kas čia skambina???
Nžn nr: o tu nežinai?
Aš: Pasakyk kas tu arba atmetu?
Nžn nr: Maiklas
Aš: Ko nori?
Nžn nr: Tavęs
Aš: Turiu tave nuvilti...Atmečiau Maiklas mano studijų laikų gerbėjas kuris man norėdavo blogo.
Rytas
Pabudau ryte nuo aštrių saulės spindulių išsiraivius pažiūrėjau į laikrodį kuris rodė 10:30 puiku šiandien atsikėliau pačiu laiku išlipus iš lovos nušliaužiau iki vonios ten nusiprasiau veidą, kaklą, dantis viską baigus susirišau plaukus į arklio uodegą ir nuėjus prie spintos išsitraukiau sportines timpes, sportinę liemenėlę ir sportinius batus. Į gertuvę įsipyliau šalto vandens ir pasiėmus ausinukus, iphone ir namų raktus išėjau į lauką. Įsijungiau muziką ir pradėjau bėgti upės krantu. Kol nepajaučiai į kažką atsimušus pakėliau akis ir išvydau vis tą patį Zayn. Greit atsitraukiau ir pradėjai bėgt lyg niekur nieko gal neprisikabins?
-Labas,-sušuko iš galo.
-Eik šikt!,-atsakiau jam su didele pagieža.
-Nuvesk.
-Eik velniop,-pradėjau bėgt greičiau, bet kam būtinai reikėjo mane vytis sustojau ir atsisukau į jį, jis tai pat sustojo.
-Negi mažai pasaulyje kalių?!!!,-užrėkiau tiesiai jam į veidą.
-Tokių kaip tu reta,-tai pasakias iš kojos spyriau į jo pasididžiavima ir apsisukus ėjau link namų kol jis raitėsi iš skausmo.
-Dar kartą pavadinsi mane kale tai susitiksim nuovadoje, aišku?,-nesulaukiau jo atsakymo todėl apsisukus ir nuėjau namo. Grįžus užtrenkiau duris ir nuėjau tiesiai į virtuvę atsigert sulčių viską baigus ten nuėjau į vonią. Nusiėmiau visus drabužius ir palindau po dušu visa išsiprausus nuėjau prie stalelio prie kurio buvo plaukų džiovintuvas jau buvau bepradedant džiovintis, bet išgirdau telefono skambutį kuriame švietė Perry vardas.Aš- Alio !
Ji- Labas!
Aš- Labas!
Ji- Ką veiki?
Aš- Plaukus džiovinuosi o tu?
Ji- Važiuoju pas tave .
Aš- Okei laukiu.Po 10 min nuskubėjau prie jų. Ten turbūt Perry ir mano nuojauta neklydo.
-Labas.
-Labas,-pasisveikinusios apsikabinom.
-Tu sakiai kad tau liepos 16 d. Žvaigždžių fotosesija ir vakarėlis.
-Aš visai pamiršau. Gal galėtume nulėkt į parduotuvę ir nusipirkt drabužių noriu kažko naujo.
-Kaip tik tai aš tau ir norėjau pasiūlyt.
-Puiku tada einu ruoštis,-užlipusios į viršų aš pradėjau ruoštis. Išsilyginau plaukus ir palikau palaidus, šiektiek užkandom, išsitepiau veidą pudra, perbraukiau per blakstienas tušu ir pasidažiau baby lips rausvu atspalviu, tada apsirengiau taip👇👇👇
Viską baigusios įsėdome į mano mašiną ir važiavome prekybo centro link. Tenai prisipirkome VISKO!kosmetikos, aksesuarų, batų, palaidinių,trikotažų derinių, suknelių, džinsų, higienos prekių(tai yra kremai, lasijonai, šampūnai ir t.t) nusipirkau suknelę į žvaigždžių vakarėlį. Dėl jos, net susiginčijau su Perry, nes ji sakė, kad man suknelė tobulai tinka, o aš buvau prieš, bet dabar nesigailiu, kad ją nusipirkau, nes ji iš ties tobula.Apsipirkę nuėjome į kavinę, nes buvom kiek išalkę užsisakėme po picą ir po vaisinį kokteilį.
-Tai eisi su manim į tą vakarėlį?
-Tai žinoma nepraleisiu progos pamatyt Taylor Swift,-ji jos pati mylimiausia dainininkė. Netrukus atnešė ir mūsų maistą.
-Maistas, mhm aš jo vergė,-tai pasakius pradėjau valgyti. Pavalgę dar nuėjom į saloną užsirašyt, kad mums padarytų makiažią ir šukuoseną. Sėkmingai užsirašę parvežiau Perry namo.
-Ikiuks!,-lipdama iš mašinos pasakė.
-Ikiukas,-atsakiau ir nuvažiavau namo.(Namie)
-Ughh,-atsidusau ir įėjau į butą. Užrakinau duris juk apsauga gėdos nedaro, manau. Nusiavus batus ir padėjus raktus ant stalo nušliaužiau į virtuvę, atsigėrus sulčių nuėjau į vonę nusimaudyti viską ten baigus nuėjau prie spintos apsirengt, bet išgirdau durų skambutį. Kas tokiu laiku galėtu čia ateiti? Nusileidus laiptais, pažiūrėjus pro akutę ir ten pamačiau...
Sveikutės, palikau mažą intrigėlę dėkoju tiems kurie dar skaito šią nesamonę ir labai, labai prašau nuomonių ir nepagailėkit tų žvaikždučių kurios mam yra labai svarbios. Sorry už klaidas. Rašykit kas ne taip kur nusivažiavau ir t.t!!!(961) žodžiai❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Atsitiktinė Meilė (Z. M.)
Hành độngJassy 24 metų mergina, dirbanti garsia modelių fotografe ir turinti tobulą kūną,tai pat buvusi modeliu, negalvojanti apie meilę tuo labiau apie vaikinus, bet vienas atsitiktinis įvykis ir viskas pasisuko visiškai kita kryptimi...