Saya tukar dari dialog ke bentuk novel. :)
-
(Jimin Pov)
Kami berdua berjalan-jalan sekitar pantai setelah mengisi perut. Seafood tadi alamak aii sedap tapi tula, Nahee tak boleh makan.
Angin laut meniup lembut buatkan kitaorang sejuk. Aku tengok Nahee kat sebelah dah menguap plus dia memeluk tubuh dia.
"Ha tula, suh pakai lengan panjang tak nak. Kan dah sejuk" aku membuka jaket aku lalu disarungkan kepada dia.
"Tak sangka angin kat sini sejuk" katanya sambil menguap. Ngantuk sudah.
"Awak balik la hotel dulu, saya nak duduk sini kejap. Awak tu dah ngantuk. Kang tertidur sini saya tak nak angkat. Berat macam gajah" tak semena-mena bahu aku kena pukul. Ala sikit je.
"Halah awak tu. Perut buncit" sejurus lepas itu, dia terus lari sambil gelak. Aku pun terikut dia gelak.
"Jangan kunci pintu!!!" sempat aku menjerit kat dia dan dia pun balas 'okay'.
Kini, aku melayan perasaan aku. Kat sini tak ada orang, tu pun dah balik tadi. Kedai pun dah tutup. Aihh seram la pulak.
Aku risaukan si Nahee tu... dahlah hampir kena langgar. Eish mesti kerja Bona tak guna tu. Huh.
Sedang aku membebel sendirian, ada dua orang lelaki datang dari belakang dan menutup mulut aku.
Dan selepas itu... semuanya gelap.
-
"Boss, kami dah dapat dia"
"Baik. Korang dua boleh keluar. Jaga pintu!"
Aku dah sedar. Tapi aku tak buka mata lagi. Suara-suara tadi yang menyedarkan aku.
Pintu bilik di tutup dan kini sunyi. Aku tak tahu apa yang berlaku sekarang. Sebab? Sebab aku tutup mata arh.
"Malam ni.. kau jadi milik aku. Aku tak kesah kau dah kahwin dengan Nahee ke ape, aku gilakan kau. Teramat gilakan kau." suara ni.... suara betina tak guna tuh!
Bona mengusap rambut aku, turun ke pipi dan kemudian ke dada aku. Euwww geli la siot.
"Aku nak mandi kejap. Aku nak je ajak kau Jimin tapi tula, kau pengsan. Takpe la, pagi nanti kita mandi sama-sama eyh" Oh my god aku nak muntah weh oh my goddd.
Bunyi pintu bilik air dikunci dan air pancut di buka. Aku segera bukak mata dan bangun.
Aku terdengar suara dia tengah menyanyi dalam bilik air. Hello suara macam Senah Sengau ada hati nak nyanyi.
Aku berjalan menuju ke pintu dan bukak. Guess what?
Orang suruhan minah tu ada. Dorang nampak je aku terus kejar aku sampai tepi lif.
"Lepas lah!!" aku meronta-ronta. Kuat sia dia pegang.
"Hengkau sesenang je nak lari." kata yang bermata sepet macam Yoongi hyung.
"Aku dah ada wife la! Lepas!" dorang bawak aku ke bilik tu balik.
"Aku tahu kau sebenarnya nakkan si Bona tu kan?!" mereka berdua berhenti berjalan.
"Yes memang kitaorang nak. Sebab badan dia mengancam" aku mula tersenyum.
"Apa kata.. korang lepaskan je aku and nikmati perempuan tu puas-puas malam ni. Amacam?" dorang berdua mula lagak macam memikir.
"Aku bayar korang." dengar je pasal duit, terus nak. Dorang berdua melepaskan aku. Aku berikan mereka beberapa jumpa wang yang besar dan seterusnya, aku terus keluar dari hotel itu. Bruhh hotel aku and Nahee lain eyh.
(Nahee pov)
Dah pukul 12:00 mane la si pendek tu pergi. Aku dah hantar message serta call tapi tak diangkat.
Aku mula pasrah lalu menyelimut diri aku untuk tidur.
Tok tok tok
Bunyi ketukan kedengaran. Aku terus pergi ke pintu dan buka. Kelihatan Park Jimin di hadapan.
Dia masuk dan terus memeluk aku. Manakala aku pulak terkaku. Macam buat mannequin challenge pulak hoh.
"Yah yah, wae geurae?" tanya aku. Dia melepaskan pelukan lalu menggeleng.
"Nasib awak selamat." okay aku pelik. Selamat?
"Kenape ni?" dia menggeleng lalu memeluk aku balik. Demam ke ape? Aku pegang dahi dia tak panas pun.
"Jomlah tidur. Saya penat plus ngantuk" dia dengan tak tukar bajunya terus baring. Aku menggeleng kepala lalu baring juga disebelahnya dan menutup lampu.
-
(No one pov)
Bona baru sahaja habis mandi. Dia memakai bathrobe(?) lalu keluar dari bilik air.
Matanya membesar tatkala melihat katil kosong. Tiba-tiba bahunya disentuh. Dia segera menoleh dan apa yang jadi hidangan matanya ialah orang suruhannya.
"Mana lelaki tu!" Bona menjerit. Orang suruhannya hanya tergelak membuatkan Bona takut.
"Kitaorang dah lepaskan dia. Sebab..."
Apabila lelaki itu mula berjalan perlahan-lahan ke arah Bona, Bona berundur sehingga dia tak sedar yang belakang dia katil.
Terus sahaja Bona terbaring dan dua orang suruhannya 'on top' dia.
"Sekarang, kami yang akan menikmati kau"
Continue
YOU ARE READING
[C] Romantic: Pure Love • Park Jimin
Fanfiction❝ Kisah sekawan yang sudah berkawan sejak berumur 6 tahun, dipaksa kahwin dalam usia 17 tahun ❞ ©Hyunwonwoo__ Highest ranking: #333 in Fanfiction 26 Dec 2016