Sajnos egy rövid kávézás után hazafele kellett indulnunk kedvenc helyemről, hogy Taemin időben odaérhessen a rendezvényre. Csendben ballagtunk egymás mellett, nem igazán volt mit mondanunk a másiknak. Én pedig kínosnak éreztem a csendet. Sose éreztem annak a legelső együtt töltött napokban sem. Most viszont erővel kellett visszafognom magam, hogy ne kezdjek el badarságokról fecsegni, ajkam harapdálva bambultam a cipőm orrára ragadó havat.
Gyalog sem volt olyan messze az otthonunk, így szerencsére elmenekülhettem a hosszú séta elől. Taemin egyébként is készülődni kezdett. Gondterhelt szusszanással huppantam le a kanapéra egy zacskó csokoládés mazsola társaságában és bekapcsolva a tv-t, kikölcsönöztem egy filmet a tékából. Mindig meg akartam nézni a Suttogót, de valaki az életteremben nem preferálta az ilyesmiket. Viszont a kinti havazással és a benti kényelemmel kedvem támadt lovas filmeket nézni.
- Legszívesebben itthon maradnék veled. – motyogta mellém ülve már ingben és öltönyben, fejét a vállamra eresztve.
- Pedig egész nap nyálas, sírós lovas filmeket fogok nézni.
- Nem baj.
- Beijedtél? – mosolyodtam el talán kissé gonoszul, és önelégülten.
- Persze, hogy igen. De annyira szeretném jól csinálni. Tényleg ő a legszebb, legcsodásabb lány, akivel valaha találkoztam. – Jó neki. Válaszoltam gondolatban és halkan felszusszanva megcirógattam puha haját. Megint kellemetlenül éreztem magam negatív gondolataim miatt. Fájt rosszat akarni neki, de fájt jót kívánni is.
- Biztosan menni fog. – préseltem ki végül magamból a szavakat. Karjai egy rövid pillanatra szorosabban öleltek, majd lassan elengedett.
- Hát, mennem kell. Légy jó! – nyomott csókot homlokomra és elmosolyodva igyekezett is cipőt és kabátot húzni. Figyeltem, ahogyan elmegy, majd visszafordultam a filmhez. Hát egyedül maradtam mára.
Az idő pedig gyilkos lassúsággal telt. Néha csak bámultam ki az ablakon a havazásra, a filmek se nagyon kötöttek le, a csokis mazsolám pedig hamar elfogyott. Szürkületkor döntöttem úgy, hogy kedvem volna a hatalmas hópelyhek közt sétálni, így cipőt és kabátot húzva csak egy kulcsot vittem magammal, meg a pénztárcám. Kellemes volt a kevésbé forgalmas utcákon kanyarodni, a havazás a legtöbb embert amúgyis inkább bezárta.
Lábaim csak vittek erre-arra a városban, betértem egy kávézóba végül és rendeltem egy forró csokit meg némi friss croissantot és a meleg finomságokat együttesen eltüntetve egészen feltöltődtem energiával. Így döntöttem el, hogy egy nagy kerülővel megyek haza ma, és bár a kerülőút végére átfagytam, kellemes mosoly ült az arcomon, a hajamban pedig milliónyi hópehely fészkelt le. Otthon már égett a villany, meglepetten nyitottam be, velem szemben pedig Taemin állt, mellkasán összefont karokkal, haja pedig még csapzott volt a kinti havazástól. Egy mosollyal próbáltam üdvözölni, de a tekintete egészen rideg maradt.
- Milyen volt? – próbálkoztam tovább, miután leraktam a cipőm és a kabátom.
- Lássuk csak, addig, hogy lelkesen hazaértem, és csak a telefonod találtam itt, egész jó. Jiyoon, mindjárt éjfél, mégis merre jártál?!
- Csak sétáltam. Olyan szépen esett a hó. – motyogtam lesütve a szemem. Nem tudtam, hogy ilyen késő van már. - Teljesen kiment a fejemből az idő.
- A frászt hoztad rám. Azt hittem világgá mentél... - terített egy törölközőt a fejemre elém lépve és magához ölelt. Kellemes sóhajjal viszonoztam az ölelést és megszorítottam derekát. – Máskor legalább telefont vigyél. – nyomott csókot fejem tetejére, majd beterelve a fürdőbe, rám csukta az ajtót.
YOU ARE READING
Odd eyed luck
FanfictionSzerelmesnek lenni egy idolba nehéz feladat. Még nehezebb, ha ismered őt. Ha esténként jó éjszakát kívántok egymásnak, ha azt mondja, te vagy a legjobb barátom, segíts, hogy elhívhassam randira, vagy valami ilyesmit. És akkor úgy döntesz, hogy megs...